Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @flex: dat is irritant! ik had het dus ook laatst, en toen had ik die lange cyclus opeens... dus toen was toch de 2e keer rekbaar slijm de goede... daarom nu maar getempt.

maar gisteren las ik ergens op internet dat het wel voorkomt dat je rekbaar slijm hebt, ook al heb je je ei al gehad, dat is iets hormonaals ofzo, en dat daarom de temperatuurmethode zo fijn is om erbij te doen zeg maar, dan weet je zeker wanneer je ei is geweest...
    maar ik vind dat tempen helemaal niets, dus hoop dat deze ronde raak is, want anders kom ik voor volgende ronde weer in de verleiding te gaan tempen terwijl ik dat eigenlijk heel irritant vond haha

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

het zal allemaal wel loslopen idd en als ik gewoon weer 27 of 28 dagen heb weet ik wanneer me ei is dus heb het tempen niet nodig :) en anders gebruik ik wel ovutesten

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja inderdaad, achteraf weet je in ieder geval wanneer je ei is geweest en als het een gewone cyclus hebt is er niets aan de hand, anders zou je mssn ovutestjes kunnen proberen (lijkt me ook een gedoe, maar ja)

4. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ga van de week ook goed opletten of ik rekbaarslijm heb, want weet ook niet wanneer mijn ei komt.

jullie hebben het maar druk met de kindjes. doen jullie dat vaak dat oppassen? ik zou ook gastouder worden, maar vond dat ik er te weinig aan over houd.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik doe het eigenlijk nooit, maar omdat mn vriendinnetje nu ziek is, help ik haar een beetje haha
    en we hebben het eens een dagje op de buurkindjes gedaan, maar verder niet eigenlijk.
    ik verdien er niet mee trouwens hoor, tis gewoon een vriendendienstje, tis tenslotte ook maar eenmalig...

6. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    ja voor vriendinnen doe ik dat ook hoor. het is altijd handig als je elkaar kunt helpen. is fl3x dan gastouder?

7. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ik heb nu ook rekbaar slijm, maar das volgens mij iets heel anders:p:$;):p;):$:cool:

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

dat heb ik dus ook gehad:( daarom vond ik die ovutesten maar niks. die gaven meerdere keren positief.. je weet dus niet wanneer je het kan vertrouwen.:( dus wij hebben voor zekerheid voor zolang we het volhielden gewoon om de dag geklust. maar nu duurt het wel erg lang voor ik ongi word..

9. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    ennasil hoe was je vorige cyclus?

10. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    hier nog steeds een vage boel. heeft een van jullie een koperspiraal gehad? en zo ja, hoe ging het na het verwijderen.

ik heb nog steeds last van mijn onderrug, schaambeen en voel mijn baarmoeder ook nog steeds.

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

42 dagen en toen had ik de 4 e week vruchtbaar slijm. en nu had ik het bij de 2e week en 4e week. nu inmiddels een week overtijd.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nattasja: ja klopt, fl3x is gastouder...

@dannie: het kan ook een combi zijn hihi... ik heb meestal al een dag of 4-5 voor mn ei rekbaar slijm, dus...

hier is het zoontje van mn vriendinnetje weer naar huis (net 10 minuutjes) en kaspertje ligt er weer in. even rust haha, want dat is me een druktemaker pff!

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow wat ik vergeet bij de vorige cyclus had ik wel een duidelijke ovutest die van clearblue digital. die werken wel goed. die was 1 dag positief. maar toch toen 2 weken later ongi geworden.

14. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @ennasil word het nu dan geen tijd om een testje te doen of wacht je het nog even af?

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

heb woensdag voor het laats gestest en toen was die negatief. dus ik dacht mischien ben ik wel aan het ontpillen en is mijn nod een weekje later. maar nu nog niks te zien maar wel krampen. heb gisteren testen besteld verwacht ze morgenochtend binnen te krijgen en dan doe ik meteen een test. Maar ik verwacht dat hij negatief zal zijn:(

16. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    word dus spannend morgen. ga voor je duimen en hoop op roze. succes morgen.

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

dankjewel:) ik hoop ook op roze!!

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    HHHEEEEEEEEELL veel suc6 morgen, ik ga heel hard voor je duimen.
    Hoop op een dikke vette streep!

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    IK WIL OOK TESTEN!!!!! AAAARRRRRCCCCCCHHHHHH Jeetje wat ben ik ongeduldig. Ik heb al met mezelf afgesproken dat ik niet to 1 juni ga wachten. Dat is vveeeeeeeeelll te lang. Ik heb de testjes alvast besteld. En de afgelopen dagen en komende dagen gaan we flink van bil!!!
    IK WIL ZWANGER ZIJN!!!!!!

Zo, dat is er uit.

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ik ga alvast in het roze schrijven, brengt misschien geluk voor ons allemaal.

Deel Deze Pagina