Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

aha vandaar dat ik het niet wist. ik zat in het nederlands te denken;) had wel een vermoeden dat dat het was. maar kwam niet met de letters uit

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

mijn eten staat inmiddels op:)

3. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @iedereen: Bedankt voor de felicitaties, nu maar hopen dat ie blijft plakken.

@jannie: Gezellig hier op het roze bankje, hopelijk wordt het snel drukker. Ik denk dat ik nu vijf weken zwanger ben.

@flex: ja de jongste is net 1 geworden, dus ik vind het wel leuk dat ik alweer zwanger was voordat ze 1 was, ha ha. Ik heb vroege ook gesurfd, maar bakte er niet heel veel van. Je zou best twee keer een ei kunnen hebben, maar volgens mij heb je dat dan meestal altijd. Was je altijd snel zwanger?

@surf: sorry, geen foto. Kan er wel een maken, maar weet niet hoe ik hem moet plaatsen. Ik zou wachtten als ik jou was, tot na tijmen z'n verjaardag. Dat is voor mij ook de reden geweest, anders had ik de hele dag het gevoel dat ik iets aan het verzwijgen was. Ik vond het wel prettig, ook al wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was, ik was al zes dagen overtijd.

@saab: heftig zeg, dat afscheid nemen. Sterkte.

@natas/zonnedans: Ik voel me eigenlijk heel goed. Af en toe wat kramp, en dan voel ik me daar onzeker over, denk ik dat ik toch nog ongesteld ga worden, maar dat had ik bij de andere twee ook. Het is gewoon dat het nog zo vroeg is en je weet dat er nog vanalles mis kan gaan.

@natas: Hoeveel zou je dan overhouden als gastouder? Ik denk er wel eens over na om het te gaan doen. Ik had geen koperspiraal, maar een mirena, en het verwijderen ging heel snel en gemakkelijk en ik had er ook niet veel pijn aan.

@ennasil: veel succes morgen met testen.

@dannie: Het is moeilijk om te wachtten he? Ik heb vorige maand ook vier keer getest of zo, werd er heel onrustig van.

Ik moet wel zeggen dat ik temperaturen juist heel fijn vond. Misschien ook omdat het met mijn eerste maand temperaturen raak was, ha ha. Oke, soms heb je wel wat afwijkende temperaturen, maar meestal gaat het wel goed. Als je meteen die thermometer pakt als je wakker wordt, het went snel, ik vond het goed te doen. En het is lekker gratis. Volgens FF is mijn uitgerekende datum 12 januari. Ik zat net te denken als deze baby twee weken te vroeg komt, heb ik een kind uit 2009, een uit 2010 en een uit 2011, dat zou leuk zijn.

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @Vash, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar alsnog FELI. Hopen dat je niet al te ziek wordt, en dat alles goed gaat, en dan in 2012 (of miss al 2011) een gezond frummeltje op de wereld kan zetten

5. rooosje

rooosje Lid

10 mei 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL

dank je surf ik zie dat je me er bij hebt gezet!

was vergeten door te geven dat het de derde ronde was

nod is op 22 mei! ik heb een dochter en een zoon ,weet niet of ik dat ook moet doorgeven ;)

groetjes rooosje

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    roosje, ga zo ff de lijst opzoeken en je toevoegen..

surf, als je zaterdag wilt testen kun je ook je eerste plasje opvangen, afdekken en in de koelkast bewaren en dan samen in de avond testen??? kun je evt je ouder en/of schoonouders iets eerder vragen op de verjaardag??

hier de jongens lekker op bed... zo ff beneden stoffen en zuigen en de wc en dan is het klaar voor vandaag... doe woensdag de strijk wel.. ligt genoeg in de kasten...

nu lekker bankhangen en denk vroeg bedje in.. manlief is toch weg vanaaf... neem wel een glas drinken en sultana's mee naar boven...oja, en de laptop niet te vergeten ;)

7. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ik heb ook de kids net in bed gedumpt, en hoop op een lekker rustig avondje voor mezelf. Is ook wel eens lekker. Idd lekker bankhangen, beentjes omhoog op de bank en heerlijk de hele avond zappen en vrouwenprogramma;s kijken zonder gezeur :)

8. rooosje

rooosje Lid

10 mei 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL

inderdaad helemaal gelijk in even een moment rust voor je zelf heerlijk is dat zeg

jannie thank you :)

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Wow....niet bij te houden hier!!
    Heb weer even alles gelezen, maar kan de namen zo slecht onthouden!! Lastig met reageren!

@Ennasil: het blijft dus nog onduidelijk! Spannend.
    @Jannie: moe, moe, moe....die zwangerschapskwaaltjes zijn toch niet zo fijn!

Enne....wie was dat nog maar van de dubbele ei? Hier ook vaak meerdere keren in de cyclus rekbaarslijm...en dus niet alleen rondom mijn ei...

Voor de rest allemaal dapper aan het oppassen, kapster zijn etc etc. Een gezellige boel hier!

Ik moet nog even geduld opbrengen. Wil zo graag testen. Heb zaterdag pas mn nod...dus testen heeft nu nog niet zoveel zin. Heb geen symptomen. Maar dat heb ik ook nooit gehad. Wel een heeeeeel warm gevoel in mijn onderbuik...tja...

Natuurlijk Saabenjelle niet vergeten. Moeilijk hoor, de situatie rond je schoonvader. Heel veel sterkte!!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo hier de kindjes er nu ook in.
    lekker op de bank, grey's anatomy komt zo! joepie! kan ik echt naar uit kijken haha

ik denk dat ik besloten heb te wachten tot na zn verjaardag idd... maar mssn ben ik al harstikke ongie donderdag hihi

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @Smile, knap dat je het kan volhouden om niet al stiekem een testje er tegenaan te gooien. Of ga je toch nog voor zaterdag testen?

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @surf, hetzelfde als voor Smile, kun je zo lang wachten. Knap hoor. wat zijn jullie allemaal geduldig! IK NIET

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  14. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Aargh...ik weet het niet. Kan me niet voorstellen dat ik vijf dagen voor mn NOD al positief zal testen... Ik doe mn best nog even geduld te hebben. Maar dat warme gevoel in mn onderbuik...wat zou dat zijn?? Zou ik misschien......(ik ga het niet eens uitspreken....bang voor teleurstelling, hihi)

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij mijn vorige 3 zwangerschappen heb ik steeds 1 of 2 dagen voor nod getest. dan hield ik het opeens niet meer en heb ik om 21 uur 's avonds alsnog over een stickie geplast haha wel meteen een vette streep toen...
    maar nu is mn vriend er natuurlijk niet vanaf woensdag en morgen is denk ik echt nog te vroeg, dan ben ik 3-4 dagen voor nod

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @SMile: TESTEN

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @jannie: mooi buikje al haha!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jaaa Smile: testen!

grrr 7 sec.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga grey's anatomy kijken!

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @Surf, ik heb tests besteld die 4dgn voor NOD al gebruikt kunnen. Die zijn voor de ongeduldigen onder ons. er zijn er ook waar je 6 dgn voor kunt testen, maar die zijn niet altijd even betouwbaar

Deel Deze Pagina