kan wel janken om eerlijk te zijn maarja kon het weten. ik denk niet dat de testen nog posi gaan worden hoor volgens de ovutetsten was de eisprong al rond 13 april.. maar aangezien mijn vorige cyclus 42 dagen was en nu zit ik al op dag 51. dus lijkt mij dat ik nu wel een positieve test had moeten hebben als het zo was. zouden ze voor mij ook niet kunnen pendelen? ben ik wel benieuwd wat er bij mij uit komt. wel heel erg bedankt dat jullie allemaal zo meeleven
ennasil, dat kon er ook nog wel bij... pendelen, kan je beneden bij het pendeltopic mensen een pb sturen...
he balen ennasil... Mijn ervaring is na het stoppen met de pil dat je echt een lange tijd onregelmatig ongesteld kan blijven. Daarom heb ik na de tweede een spriraal laten zetten.
ik had beter eerder kunnen stoppen met de pil. maar had eigenlijk geen idee dat mijn lichaam er zo op hol van zou slaan. maar goed hoop snel ongesteld te worden dan kunnen we op naar ronde 3 heb jij een spiraal zonder hormonen? Mijn moeder heb er ook ooit weleens een gehad met hormonen. maar die heeft er erg veel last van gehad. kwa stemmingen . die heeft hem er ook uit laten halen en nu voelt ze zich een stuk beter.
dacht zal is even met tempen beginnen dan die ik het elke middag rond 2 uur. ik vond mijn temp vrij laag 36,8 was die nu. normaal is die veel hoger zo rond 37,3 37.5 . zal het eens in de gaten houden of ik uberhaubt wel een eisprong krijg. maar het kan dus zijn dat ik hem nog moet krijgen. las dat als de eisprong voorbij is je temp hoger is klopt dat?
Ik had de mirena spiraal. Die geeft wel hormonen af maar echt heel weinig. Volgens mij moet je tempen als je 's ochtends wakker wordt hoor. En dan ook VOOR enige lichamelijke activiteit. Dus als je nog in je bed ligt.
ow oke stom van mij. eigenlijk ook wel logisch maar maakt het niet uit dat ik soms later uit bed kom of vroeger?
1 iemand heeft voor mij gependelt en zegt augustus van een meisje word ik toch soort van blij van. word een vakantie kindje dan haha. krijg toch weer een beetje hoop!!
@ennasil: je moet inderdaad tempen voordat je opstaat 's ochtends en het beste is ook ongeveer op dezelfde tijd. (veel meiden zetten er zelfs hun wekker voor...) ik heb dat niet gedaan, maar de kindjes worden toch meestal rond 7 uur wakker, dus dan temp ik wel binnen het uur en dat is prima.
en een pendel voor augustus! mooi, hoewel ik het voor mezelf nog te ver weg zou vinden haha, maar ik ben gewoon ontzettend verwend tot nu toe...
oke dan ga ik dat denk maar doen. dan denk ik dat ik het doe als mijn man uit bed gaat. dan heb ik elke ochtend de zelfde tijd. anders verschilt het te hard. maar ik ga weer even 2 uurjes werken. mischien tot vanavond!! en niet stiekum testen he nee hoor dat moet je zelf weten
groot gelijk ja inderdaad augustus is ver maar ben blij dat ze in iedergeval geen volgend jaar zeggen ik wacht de andere pendels nog even af. kijken wat die zeggen. verwend nee hoor ( zolang je er niet over opschep is het niet erg toch?) gelukkig weet jij wel dat je kinderen kan krijgen want je heb er al 2 ik nog maar 0 haha. ( ja twee heerlijke kittens) die zijn ook lief.
Ennasil, wat balen van die negatieve test. Ik zou nu echt gewoon je menstruatie afwachten, het kan allemaal nog horen bij het ontpillen. Surf, ik hoop heel hard dat je maandag positief test, wat zou dat fijn zijn! Hier is het ook wachten. Ben wat licht misselijk en heb nog steeds die zeurende buikpijn, maar kan alle kanten op. Heb mezelf al vaker voor de gek gehouden. Ik wil eigenlijk nog een week wachten, maar weet niet of ik dat volhou...
Voor mij is ook gependeld. Door 2 verschillende mensen. En allebei zeggen ze juni van een jongen! Ben dus erg benieuwd! Alleen jammer dat er niet bij verteld wordt (of kan worden) of t blijft plakken ook... En misschien wil ik dat ook wel niet weten. Heb het zelf ook geprobeerd dat pendelen. Weet niet of ik het goed gedaan heb. Daar moet ik me wat meer in verdiepen denk ik. Maar de uitkomstwas hetzelfde haha
meiden ben weer thuis.. ben kapot... wat hebben jullie gekltst zeg... zag een nieuwe naam... welkom... de rest ben ik alweer kwijt.. sorry... vanavond klanten en dan lekker mijn bedje in... ben zoooo moe van dat slenteren.. maar de dag is bijna voorbij
goed zo jannie! fijn gevoel moet dat zijn, of niet? je gaat nu gewoon die 9 maanden volmaken hoor! @zonnedans: spannend meid! knap als je nog een week kan wachten, wordt vast ook een mooie posi test dan! @saabenjelle: ok juni, dat zou mooi zijn! en dan blijft het vast plakken! ik ben ook bang voor weer een mk, maar we houden gewoon goede hoop... ik heb trouwens nog niets gehoord van het AMC, beetje irritant wel! heb al anderhalve week terug die brief op de post gedaan met die formulieren, zou dan een passende afspraak toegestuurd krijgen, maar blijkbaar is dat wat lastig... (of ik ben te ongeduldig hihi)
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: mei: 3/4 Mei: Nattasja77 (1e ronde, 2 jongens) 8 Mei: Vash (3e ronde, 2 meiden) Saabenjelle 13 Mei: Kinderwens2011 (4de ronde, Meisje & Jongen) 14 Mei: Jannie1980 (2de ronde na 2e mk, 2 jongens) 17 Mei: Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) 19 Mei: Damyar (2e ronde na mk, 2 jongens) Surf (2e ronde, 2 jongens) 21 Mei: Smile (2e ronde, 2 meiden) Rooosje 24 Mei: Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) 28 mei MrsDee (ronde 0, jongen en meisje) juni: 1 Juni: dannie81 (1e ronde ?, 1 meisje, 1 jongen) 6 juni: Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen) 10 Juni: Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje) Zwanger: jannie1980-21 jan.-2012-bv-thuis Niesje123- Vash- Heb de lijst maar weer even naar voren gehaald. Trouwens, Dannie81: wat heb ik hard om jou gelachen vandaag. Ik ben een beelddenker en jouw vertelling over de ochtendsex maakte dat ik volledig de slappe lach kreeg...
meiden ik heb honger en word er misselijk van... normaal is het geen probleem om tot half 7 te wachten met eten maar gisteren en vandaag echt al honger vanaf half 5 en word nu dus misselijk ervan... hmm, oooooooo wat maak ik mezelf weer gek zeg! tis maar goed dat ik morgen van 9 tot 6 moet werken aan 1 stuk door...