Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

door wie ben jij gependeld als ik vragen mag? ik krijg niet echt reactie terug nog van de mensen die ik gevraagt heb.

2. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hey meiden!

Sorry dat ik niet echt aanwezig ben en reageer. Ik probeer wel bij te blijven met lezen iig. Het is nogal hectisch hier, schoonvader gaat niet goed mee. Zijn vanochtend even geweest, maar hij was heel emotioneel, had net een euthanasieverklaring geschreven...
    Hij wil zelf kunnen bepalen wanneer hij er mee wilt stoppen, en wil niet onnodig lijden. Man denk dat het binnen 2 weken over is..
    Ik ben er ook bang voor, is niks meer van m'n lieve schoonvader over haast.

Verder proberen we wat afleiding te vinden door in huis bezig te zijn.
    We hebben dit huis vorig jaar gekocht, maar waren er nog niet klaar mee, dus nu zijn we telkens klusjes aan het doen. Ik merk aan m'n man dat hij het fijn om nu met zulke dingen bezig te zijn, en mijn schoonvader vindt het fijn om zulke dingen te horen.
    M'n schoonmoeder zegt ook, dat hij niet bang is om dood te gaan, maar wel bang is om ons allemaal achter te laten..
    Ik hoop dat de kleinkinderen (hij heeft er 5) nog een keer bij hem mogen kijken, want een deel van hun maakt het toch bewust mee.

We zullen het wel zien, hoe het loopt, we willen hem niet kwijt, maar dit is geen leven voor hem! We hopen eigenlijk dat hij gewoon een keer niet meer wakker wordt...

Verder heb ik geen idee wanneer ik mijn ei heb, en hoe mijn cyclus is! Dus ook geen idee wanneer ik kan testen haha.
    Misschien dat ik dit weekend toch even een test doe, want ik moet een afspraak maken om een echo van m'n bovenbuik te laten maken, en volgens mij mag dat niet als je zwanger bent?

Ik ga nu weer even bijlezen, en zal proberen te reageren ook!

3. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel

Wat een herkenbaar verhaal, ook heel veel sterkte voor jullie gewenst!!

4. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    @ Channa: Welkom!! Hopelijk ben je snel zwanger!

@ ennasil: Wat balen dat de test negatief was, hopelijk heb je snel een positieve in handen!

Ik heb me al door een aantal meiden laten pendelen, staat wel in beeld. Ik weet niet of er nog meer meiden zijn die dat doen?
    Is wel heel leuk haha!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ saab mensen pendelen bewust niet of het een plakbeeb is of niet als het niet geval is is het niet echt leuk het te vertellen. en komt nog bij dat oendelen meer voor de leuk is en vaak niet eens klopt (mijne klopte voor mijn zwschappen heeel erg vaak) maar geslacht heb ik tot nu toe bijna altijd fout gehad.

@ ennasil ik zal als ik tijd heb pendelen voor je stuur mij je volledige naam, geboorte datum, en geboorteplaats maar.
    vertel het aub niet aan anderen want pendel nniet voor meiden waarmee ik niet in 1 topic zit anders blijf ik bezig zoveel tijd heb ik niet ;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

zoek ook nog pendelaars die beetje snel zijn met reageren heb al paar pbtje gestuurd maar duurt nogal lang (was al maand geleden)

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

heb je een pb gestuurd hoor

8. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Jeetje wat schrijven jullie veel zeg!

Ik weet niet eens wat dat pendelen allemaal inhoud??

Hier is de rode vlag sinds gisteren uitgehangen.
    Ik ben beniuewd hoe mijn cyclus verloopt.
    De vorige keren verliep mijn cyclus precies zoals ik het met pil ook zou hebben dus 28 dagen..
    Volgens mij is mijn nod dan 14 juni??

Jeetje SAAB en MRSDEE: wat heftig allemaal zeg!
    Mijn oom is afgelopen zondag overleden aan asbestkanker. Hij heeft een kuur gehad die goed aansloeg. Toen kreeg hij nog een kuur. Waarschijnlijk was deze te zwaar waardoor hij in het ziekenhuis belandde en er niet meer uitgekomen is... :(

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    grom....vanochtend niet kunnen laten om te testen. Nu istie harstikke negatief. Zucht....

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

heb vanmorgen getest en ik zie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht een tweede streepje en mijn man ook. Maar het zegt nog niets, heb ik een keer eerder gehad en toen was het vals. Zondag weer testen.
    Gaan vandaag naar dierentuin blijdorp, tot vanavond.

11. sieppie

sieppie Niet meer actief

hallo
    mag ik me bij jullie aansluiten? Wij denken ook echt na over een 3e kindje. Misschien ben ik al wel zwanger, maar moet nog een test doen (zou nu ongeveer ongesteld moeten worden, maar behalve een paar minidruppeltjes gisteren is het uitgebleven). Vind het wel spannend hoor. Baby-kriebels zijn helemaal aanwezig;)

12. sieppie

sieppie Niet meer actief

@damayar; spannend. Heb je een foto?

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

spannend!! wie weet komt er nog een hele dikke vette 2e streep:)
    ik heb nu ook een twee de streep:p een indroogstreep haha. jammer hoor.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    welkom!

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden met een twijfeltest: spannend hoor..
    en de indroogstreep... hopelijk snel een roze streep...

ik heb vanochtend weer getest.. nu ik die rotdag over ben durfde ik weer te testen..

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/273905-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatietesten-deel-9-a-136.html#post9945019

vandaag ff druk aan de slag in huis.. vanavond naar mijn dinnetje toe die morgen gaat trouwen en kom dan donderdag op vrijdag nacht pas weer thuis... zal morgen dus niet veel online kunnen zijn, als ik daar al aan toe kom..
    moet nog ff kijken wat ik tussn het stadhuis en het feest ga doen.. is te ver om terug naar huis te gaan.. zit dan vlak bij arnhem

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

ojee:( maar het was ook nog wel erg vroeg dus er zal vast nog wel een betere komen;) ik zal voor je duimen hoor!!!!!!!!!!!!!:)

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

:$ ie is heel DUIDELIJK!!! :D

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ sieppie inderdaad welkom!! :)

19. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    zo nieuwe meiden welkom. een dag niet online geweest en heb gelijk een half uur nodig om alles te lezen, gezellig.

spannend meiden, hopen op toch een roze streep.

ik ben gisteren naar de accapunctuur geweest. ze heeft geprikt voor mijn rug en hormonen. heb ook wat tips gekregen wat extra dingen te eten, zoals walnoten en 3 eieren per week enz.
    ook heeft ze mij extra geprikt op mijn vruchtbaarheid.
    31 mei weer heen en dat is dan voor mijn nod als het goed is en dan gaat ze ook extra prikken voor als er een bevruchteitje zit dat deze blijft zitten, jahoee. even afwachten dus.
    mijn rug voel ik nu wel minder, maar mijn schaambeen doet vandaag weer erg zeer :(.

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

ja inderdaad soms is het veel bijlezen. ik heb ook aan accapuntuur zitten denken. maar ik wacht eerst nog even de volgende poging af:) mischien lukt het dan wel. ja schaambeen is een vervelende plek:( heb ik zelf ook regelmatig last van.

Deel Deze Pagina