Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ smile balen zeg een nega test :(

@ jannie JAAAA das pas een knaller!!!

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

Word al nieuwsgierig naar je pendel:)
    maar neem je tijd hoor!!
    bij jou alles nog goed?

3. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog niet gelezen, want geen tijd, maar wilde even laten weten dat ik ongesteld ben geworden.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ danyar wow een licht streepje hopelijk wordt ie snel donkerder! ben benbeiuwd!!!

@ ennasil ik zal zo snel mogelijk pendelen zal kijken of ik vanmiddag een rustpuntje kan vinden.

@ hier gisteren bezig geweest met tekenen voor strax op de muur van de baby kamer wil zelf muurschilderingen gaan maken dus moet van te voren goed leren tekenen :D

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh bah wat vervelend zeg :( hopelijk volgende ronde wel raak!!

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

is goed hoor:) overhaasten is ook niet goed:)
    ik wacht rustig af!

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

wat jammer!!:( hopelijk volgende ronde beter:)
    weet het even niet meer: was je al wel overtijd?

8. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @fl3x crea zeg. ben zelf ook aan het bedenken als het zo ver is hoe ik het kamertje wil hebben.

@zonnedans helaas, maar wie weet volgende maand op roze.

heb besloten dat ik ook wil weten wat het word dan. vorige 2 keer niet gedaan, maar wil nu echt een meisjes kamer of jongens kamer.
    zit wel met een dilema. manlief wil niet dat ik de meubels schilder, maar ik vind ze zo niet mooi meer en we hebben echt een heel klein kamertje, dus hoe ga ik het neer zetten. heb wel besloten geen badje te willen. wij hebben een groot bad. wil wel een tummy tub met standaard, of het word een shantala.

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

wij zijn zolder al aan het leegtrekken want we gaan daar kamer maken waar esmay gaat liggen kaylee gaat naar waar esmay nu ligt en de baby in de kamer waar kaylee nu ligt dus kom de herrineringdoos van kaylee tegen helemaal leeggetrokken en ja daar lagen mijn testen kreeg tranen in mijn ogen kan niet w88 tot ik weer zulke testen in mijn handen heb! ben nu dan ook zoooo enorm nerveus of het ons wel gegunt is en of het snel lukt want ja als deze ronde niet raak is weet ik niet of ik ronde erna weer voor kan gaan *zucht* (ivm huwelijk broer in mei 2012)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

wij hebben ook een hele kleine kamer die muren zijn nu enorm paars zal zo foto wel ff showen die gaan ik strax allemaal wit doen op 1 na die doen we bruin (denk ik) en thema kan voor jongens en meisjes :D dus niemand kan van het kamertje aflezen wat het wordt (willen zelf niet eens weten) maar dek dat doordat ik muren wit schilder de kamer mssn wat ruimer lijkt wat denken jullie?

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier is de foto

hier staat de kleding kast nog nie eens in

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar.....een klein streepje (jaloers, hihi) Op naar een knaltest!!
    Zonnedans....weer niet raak deze ronde!! Balen. Volgende maand lijkt nog zoooooooooooooo ver weg. Denk dat ik ook op rood ga. Maar moet nog even afwachten...

Nieuwe dames: welkom!!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

kamertje is daar nog lang nie af behangrand moest ernog op en de gordijnen moesten ook nog hangen ;)

maar zoals jullie zie is het een inimini kamertje en kan net een 1 pers bed in staan

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

enne surf heb je je nog steeds in kunnen houden??? :p

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ nattasja doet dat niet pijn al die naalden in je lichaam???

16. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
  17. ennasil

ennasil Niet meer actief

zo dat is zeker paars! ik vind taupe ook een mooie kleur daar heb je licht en donker in. mischien een idee?

18. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    op sommige plaatsen is het niet echt prettig, maar dat is zo weg hoor en ik heb er heel veel baat bij, dus dan vind je het ook goed.
    als ik straks zwanger ben en ga bevallen gaat ze mij ook helpen.
    ik heb bij alle 2 geen pijnbestrijding gehad en bij de 2de heb ik er echt om gegild, maar kreeg het niet.zij gaat mij dan prikken, zodat de scherpe kantjes er van af zijn.

ik denk dat mijn kamertje kleiner is. zal misschien vandaag even een foto maken.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik kijk tegen die tijd idd wel ff wat een mooie kleur is als het maar voor een jongen en meisje kan das belangrijkste :)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

wel fijn dat je er baat bij hebt! dan maken die kleine prikjes ook niks meer uit... waarom kreeg je geen pijnbestrijding dan nbij je 2e?

Deel Deze Pagina