hee meiden. heb nog niet alles bijgelezen hoor. ben net terug van mn werk. moest eigenlijk tot half 6, maar er waren wat afmeldingen en toen heb ik het laatste uurtje naar voren kunnen verplaatsen. en het is maar goed ook ,want vannacht echt heel slecht geslapen, de oudste is iets van 3 uur wakker geweest en daarna wilde hij bij ons in bed, maar dan wil ie ook op mijn kussen, dus ik kon niet echt meer slapen... dus ga nu even anderhalf uur slapen en dan de kindjes halen. ben ook alleen deze dagen omdat vriendjelief voor zn werk weg is, dus heb mn rust wel even nodig. ik heb nog niet getest en denk ook dat het niet nodig is... had vanochtend om iets voor zessen een temp van 36.6 (maar is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar...) en om 7 uur had ik een temp van 37,0 (is ook niet betrouwbaar), dus morgen maar afwachten... nu wel misselijk, maar dat is meer van de brakheid denk ik... en beetje vaag gevoel onderin, hmm spannend, spannend! @damyar:spannend, wordt vast een knaller! @iemand nieuw: welkom! @jannie: das een knaller meid, super! @geboortegewicht: thijmen was 4025 gram bij 40+1 en kasper was 4130 bij 40+3. wij maken flinkerds haha verder moet ik dus nog lezen, maar ga nu eerst tukken! tot later!
@ surf spannend hoor morgen is je nod ben beneiuwd nheb je geen ongi klachten enne hoe zijn je slijmpies?
zo ik heb wat foto's gemaakt van onze rommelkamer, wat dan straks als het goed is de babykamer gaat worden. deze is vanaf de deur genomen.
dit is het stukje met nisje en deur. klein he. ik denk dat het 1.50x2.10 meter is en dan een klein nisje. de muren zijn wit, behalve die met behang. ik wil dan een leuk behangetje voor een jongen of meisje en de rest laat ik zo. op de deur wil ik dan een leuke tekst denk ik. hoe ik de meubels ooit ga neerzetten, heb nog geen idee. als het zo ver is laat ik jullie weer foto's zien.
heb 7 juni me ei (afhankelijk van mijn cyclus nu) das precies dag 2 van me vakantie dus als ik zwanger raak is het in frankrijk gebeurt!!
spannend dus. ik zit in mijn vruchtbare periode als het goed is vanaf vrijdag en dan zon of maandag is mijn ei. wacht het dus maar even af en hou het goed in de gaten of ik rekbaarslijm zie.
ik heb ook zo'n dag. zo de was uit de droger halen en opvouwen en dan maar het eten opzetten. wat eten jullie?