boontjes ook zoiets ergs helemaal geen zin in ik wil gewoon ja wat wil ik eigenlijk .... helemaal niks!!! chocolade dat wil ik!!!! (hmmm volgens mij is ongi onderweg haha )
kijk dan eet ik vanavond met een glimlach. ik heb zo een hekel aan de hollandse pot. de wortels eet ik trouwens rauw samen met mijn jongste.
wat een geklets meiden... hier de strijk weg en mijn tassen ingepakt.. we zouden chickentonight eten, maar manlief had zin in patat.. dus de pan staat aan... zo ff omkleden, kids in bed en dan richting arnhem...
zo kindjes opgehaald en nu zit de pizza in de oven mmmjammie! ik maak het mezelf lekker makkelijk deze dagen haha. vandaag pizza, morgen bij mn moeder eten en vrijdag iets uit de vriezer haha
ik had toch een brief naar het amc gestuurd? om te vragen over dat progesteron? nou heb vandaag een brief gekregen en we worden uitgenodigd voor een afspraak op 22 augustus! belachelijk! dan ga ik al bijna bevallen haha en ze hebben ook helemaal niet naar mijn bijlages gekeken, want we kregen er een folder bij over mannelijke onvruchtbaarheid. huh, wat? dat is bij ons helemaal geen probleem! stelletje, daar hebben we dus ook niets aan. dan ben ik bang dat ik het met de extra echo's van onze huisarts moet doen... helaas!
er hebben trouwens 4 mensen gependelt voor mij 3 zeggen augustus een meisje en 1 zegt juni een meisje