Ja spannend, nu zou ik wel willen testen haha, maar ga t niet stiekem doen... Heb al zo lang volgehouden die 2 dgn extra kunnen er ook wel bij of mssn is het dan al helemaal niet meer nodig
surf, dat je kan volhouden zeg. Ik had al tig testen gedaan . Las bij meerdere dat de kindjes geen zin in slapen hadden, hier werd de jongste smurf half acht wakker, heeft eindelijk de nacht goed doorgeslapen, zonder zeuren om het speentje of om welke reden dan ook. Hij is vorige week maandag geopereerd aan zijn neusamandel. Hij kreeg geen lucht door het neusje en snurkte echt als een volwassen man, maar nu na iets meer dan een week, merken we echt verbetering, hij slaapt nu al een paar nachten door en slaapt nu al weer een half uur. Ga zo even verder met stofzuigen, maar dat doe ik als hij wakker is. Dus even tijd voor mezelf, heerlijk.
Heerlijk even rust! Fijn dat het zo'n verbetering brengt! Super! Heb jij trouwens nog een keer getest of wacht je nu een paar dagen? Spannend hoor!
hier nie aan slapen toegekomen haha naja dan nog maar ff wat opruimen voor de kids allemaal weer komen... *zucht*
@ surf de 24ste is mijn nod (of als mijn cyclus 27 dagen is) de 23 ste heb altijd paar dagen voor ik ongi wordt buikpijn
nee heb niet meer getest, al zou ik het wel willen hoor, probeer te wachten tot zondag. Heb ook geen testen meer in huis liggen, dus moet ze ook nog eerst weer kopen. Ben wel misselijk wakker geworden en voel iets zeurderigs rondom de borsten, maar verder niets en ook geen bloed.
Oh dames, wat spannende allemaal. Wat knap dat jullie allemaal kunnen wachten met testen. T liefst zou ik nu al testen, maar dat zou natuurlijk een beetje raar zijn, en onmogelijk positieve test. Dat is de enige reden dat ik nu nog kan wachten. Maar ik ga echt al veeeeeeelll vroeger testen. probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Nog mensen vrij vandaag? Ik moet woensdag pas weer werken, dus weer lekker een paar daagjes met de kids. Hoop eigenlijk op een lekker zonnetje de komende dagen, maar daar ziet het vandaag niet naar uit? Vertellen jullietrouwens aan mensen dat jullie bezig zij voor nr 3? Ik wil het eigenlijk geheim houden, maar ben daar niet zo goed in dus een paar mensen weten het wel!
Ik hou nog n btje hoop hoor, m'n temp is nog best mooi tenslotte... @dannie: haha je blijft zo leuk in roze schrijven! Hier moet ik vanmiddag werken van 14 tot 17.30. Morgen ook, dan van 9 tot 17.30 en dan lekker weekend!!
goedzo surf!! hier vandaag ook aant werk vanmiddag komt kindje van de psz bij esmay spelen (moeder komt ook mee) dus ben er vanaaf anders morgen pas weer
En oja een paar mensen weten het hier. Ik moet het gewoon delen met mensen, kan het ook niet voor me houden aks ik posi test heb haha
ja die zijn er vandaag alle 3 mannetje ook nog es werken dus vanmorgen moest kay ook mee bah wat een ellende en stres is dat toch altijd... scheelt enorm als ik niet alle kids moet meeslepen maar goed hoort erbij! meisje komt gelukkig onder schooltijd dus dan zijn die andere 3 er niet bij
euuuh hoor kaylee door babyfoon MAMA! ik zo ja! zegt ze kaylee poep! dus ga ff kijke of ze weer heeft gepoept haha
nou ze had niet gepoept meestal als ze het zegt klopt het wel en anders vlak erna dus zal strax vlak voor ik weg wil wel weer poepen haha
@Flex, Jeetje wel druk zo met al die kids, maar ook gezellig lijkt me. @Slurf, ja, wat dat betreft ben ik een volhouder. roze brengt gelukt, dus ik blijf lekker roze schrijven. wie weet helpt het? en ik vind het er wel leuk uitzien. @Hier, vanmiddag komt een vriendinnetje op bezoek. denk dat ik het niet voor me kan houden dat we "bezig zijn" Morgen op kraamvisite. Ik moet nog een kadootje gaan kopen. Iemand een idee. Is voor een jongetje. (is tweede kindje, oudste is ook een jongen!)