maar in de tweede ronde raak is ook snel, dus als het nu niet raak is hoop ik dat je gelijk hebt! haha
Wij maken een paard nog gek met ons ongeduldige gedoe. Ik wordt in ieder geval gek van mezelf. Ik kan maar beter werken, dan gaat de dag tenminste snel om. Als ik vrij heb ben ik er veel meer mee bezig. HHHEEELLLLUUUUPPPPPPP
ik begin of vanavond of morgen aan de klus. ik denk zelf morgen en dan zondag weer. maandag moet ik werken, dus dan dinsdag weer. manlief is niet helemaal topfit, dus hoop dat hij wel wil.
maart 2012 jeetje, ik hoop echt dat die het fout heeft hoor. Das nog zooooooooo lang. Nee, flex ik geloof meer in je eigen pendel!
ben blij dat mijn klusperiode in de vakantie valt allebij hele dag vrij en veel relaxen dus echt tijd om me bezig te houden met testen ed heb ik toch niet
ja want dan mag ik hier nie meer meekletsen dan wordt het graag zwanger worden in 2012 van een 3e kindje
Die mannen hebben het toch zwaar met ons. Normaal weten ze niet wanneer we willen, en nu hebben we al een hele planning vooruit, wanneer ze weer "moeten" Wij waren 2 daagjes weg met collegae, dus toen kwam er nix van, maar we "moesten" gisteravond, want toen zou ik mn ei hebben. Mannetje had niet heel veel zin, dus moest me echt moeite doen! Maar wel gelukt hoor