had trouwens toen ik bezig was voor de eerste een nega test bij de hap! had ook blaasontsteking maar mijn geveol zij dat ik echt wel zwanger was en ik zei het ook ben gewoon zwanger!! en ja hoor 12 dagen overtijd een knaltest nu is ze bijna 3!!!
bij mij 3 keer audustus meisje 1 keer juni meisje en 1 keer juli jongen. volgens mij kan ik juni niet meer halen hoor!! of ik moet nu mijn eisprong nog krijgen haha.
ik moet zeggen dat ik ook nu steeds zei dat het raak was, maar ja de test zei nee en toen natuurlijk 3 dagen ongi. helaas, maar je lijf kan je behoorlijk bedonderen.
bij mij waren het geen kwaaltje maar gewoon een bepaalt gevoel (die heb ik wel vaker ook bij mensen die ik ken en 9 van de 10 x komt het uit) heb dan ook wel eens dromen die uitkomen heel apart!
heb ik ook. ik ben aan het kijken geweest wat ik kan doen. ik kan gaan healen als ik dat wil. haal nu vaak de rugpijn weg bij manlief. super vind ik dat.
mijn kids zijn inmiddels wakker, dus ik trek ze maar eens uit bed. Dan kunnen ze me bezighouden zodat de tijd wat sneller gaat.
ik sluit me ervoor af om 1 of andere reden ik kan er niks aan doen gebeurt gewoon mssn ben ik er van geschrokken omdat alles steeds gebeurde zoals me droom en toen kreeg ik een nachtmerrie over schietpartij waar ik middenin zat sindsdien ist over....
zit maandag al op 8 weken. en nu nog niks te bekennen van ongi. dus ja juni zou nog kunnen maar lijkt me sterk dat ik nu nog een eisprong kan krijgen normaal heb je dat toch niet met zon lange cyclus? maar als ik nu ongi word en mischien krijg ik hierna wel een hele korte cyclus kan ook nog.
pffff dat duurt lang zeg 8 weken al!! hopelijk snel ongi of nog beter knaltest! Wat zegt de ha ervan?
mijn vriendin heeft ook in 4 maanden maar een keer haar ongi gehad, was na 4 maanden zwanger. geen ongi betekent niet altijd dat er geen ei is hoor. er is dus nog steeds hoop. heb je laatst al een keer getest?
fijne dag ook van mij, ga mijn jongens ophalen zo en dan naar mijn vriendin. misschien nog tot straks.
dat is fijn om te weten dan klus ik nog even verder hihi mijn temp is wel laag dus zou nog kunnen dat die omhoog gaat!!