Meiden, Vandaag mijn NOD. Het voelt echt alsof ik ongi ga worden. Bij mij zegt dat niet zo veel. Het kan nog twee kanten op. Maar...heb besloten te minderen op dit forum. Vind het hier reuze gezellig, maar merk ook dat ik nu elke dag bezig ben met zwanger worden. Het wordt haast een beetje krampachtig. Ik laat julllie in elk geval nog weten of ik zwanger ben of niet. Daarna zal ik hier minder vaak komen. Met pijn in mn hart....
zo, de oudste naar school en de jongste voor de tv.. kan ik ff rustig op zp lezen.. bruiloft was geweldig, was alleen helemaal afgedraait.. dus straks maar ff bijslapen als de kleine ook slaapt.. merk wel dat ik sneller moe ben, maar das een kwestei van aanpassen ben ook met vlagen misselijk en heb een verschikkelijke droge mond. allemaal geen probleem net een afspraak gemaakt voor 7 juni bij de vk..lekker om 9.00 dus das al bijna surf.. je maakt het wel spannend hoor! smile.. lekker doen waar jij je goed bij voelt meis!
ooooeeeehhhh! Surf!!!!!! Dat klinkt toch wel veel belovend? @Smile, ik snap wat je bedoelt. Heb het ook een beetje. Ik ga mn afspraak in het ziekenhuis maandag af zeggen. Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik er heen moet. We gaan eerst even zelf aan modderen nog, en als de hele situatie hier weer wat rustiger is geworden dan kunnen we altijd nog hulp in roepen mocht dat nodig zijn.
Hi Ladies, wat hebben jullie veel geschreven! Ik heb geen tijd om het allemaal te lezen. Ik ben echt zo misselijk, en heb heel erg diarree. Een virusje denk ik, niets zwangerschap related iig. Ik heb voor over een week of drie een afspraak bij de vk gemaakt, intake. Ik ben benieuwd. Verder niet zo veel te melden, ik ga weer m'n bed in *zucht*
goedemorgen ik heb heerlijk een keer uitgeslapen!! had wel me wekker gezet om te tempen maar ben daarna weer in slaap gevallen hihi. ik dacht eerst altijd dat tempen niet zou werken en dat ie nooit hetzelfde zou zijn. maar hij is tot nu toe elke dag hetzelfde dus dan zit er een verband in denk ik. nu wachten tot ie verandert. maar ben natuurlijk niet vanaf het beging begonnen dus mischien ondek ik deze maand wel niks eraan. zo weer even boodschapjes doen en mijn moeder komt even een bakkie doen. dus ik ben er zo even tussenuit.
@ vash vervelend meid beterschap!! @ hier net uit bed *oeps* zo ff naar winkelcentrum kleren voor de kids kopen voor de vakantie en nog wat andere dingetjes voor morgen want ze gaan morgen uit logeren
vash beterschap... hier het weekend nog geen afspraken... ook wel eens lekker.. gewoon lekker relaxen en met de kids bezig zijn!
Heb toch vanmorgen nog een keer getest, mannetje had gisteren twee testen voor € 5,- gekocht. Omdat ik zo misselijk was en zeurderige borsten had, zo zegt hij het, maar gewoon super nieuwsgierig, dus vanochtend samen getest en het antw is. ZWANGER. We testen zondag nog een keer, we hebben er immers nog één over en als we van mijn langste cyclus uitgaan dan zou ik morgen nog ongie kunnen worden.
@Damyar, WOEHIE, FELI. Zie je wel, het roze typen werkt al. @Smile, Ik snap je helemaal, maar het is ook best verslavend om hier regelmatig te kijken. @Hier, Zometeen een paar uurtjes op de kids van mn broer letten en vanmiddag op kraamvisite.
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: mei: 3/4 Mei: Nattasja77 (1e ronde, 2 jongens) 8 Mei: Vash (3e ronde, 2 meiden) Saabenjelle 13 Mei: Kinderwens2011 (4de ronde, Meisje & Jongen) 14 Mei: Jannie1980 (2de ronde na 2e mk, 2 jongens) 17 Mei: Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) 19 Mei: Damyar (2e ronde na mk, 2 jongens) Surf (2e ronde, 2 jongens) 21 Mei: Smile (2e ronde, 2 meiden) Rooosje 24 Mei: Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) 28 mei MrsDee (ronde 0, jongen en meisje) juni: 1 Juni: dannie81 (1e ronde ?, 1 meisje, 1 jongen) 6 juni: Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen) 10 Juni: Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje) Zwanger: jannie1980-21 jan.-2012-bv-thuis Niesje123- Vash- Damyar - 26 jan 2012 - bv- thuis Geloof dat het lijstje zo goed is? Als ik iemand heb gemist, hoor ik het wel.
@damyar super, gefeliciteerd. zo net terug van het "lopen voor water". zo er is flink wat geld op gehaald door school. rond half 2 door naar het zwembad voor de jongste, die gaat door voor zijn B en dan weekend. heerlijk.
Zo....minderen....ik heb in elk geval niet de hele ochtend achter dit forum gehangen, hihi. Ik stop hier niet, maar wil gewoon minder vaak kijken. Maar moet geloof ik eerst afkicken . Heb er net nog een test tegen aan gegooid. Ik dacht: ben er deze maand zoooo mee bezig geweest, dan kan ik het net zo goed in stijl afsluiten. Helaas negatief. Maar Damyar: van harte!!!!
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: mei: 3/4 Mei: Nattasja77 (1e ronde, 2 jongens) 8 Mei: Vash (3e ronde, 2 meiden) Saabenjelle 13 Mei: Kinderwens2011 (4de ronde, Meisje & Jongen) 14 Mei: Jannie1980 (2de ronde na 2e mk, 2 jongens) 17 Mei: Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) 19 Mei: Damyar (2e ronde na mk, 2 jongens) Surf (2e ronde, 2 jongens) 21 Mei: Smile (2e ronde, 2 meiden) Rooosje 24 Mei: Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) 28 mei MrsDee (ronde 0, jongen en meisje) juni: 1 Juni: dannie81 (1e ronde ?, 1 meisje, 1 jongen) 4 Juni: Nattasja77 ( 2e ronde, 2 jongens ) 6 juni: Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen) 10 Juni: Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje) Zwanger: jannie1980-21 jan.-2012-bv-thuis Niesje123- Vash- Damyar - 26 jan 2012 - bv- thuis zo heb mezelf op de lijst in juni gezet. gaat goed zo meiden.