ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: mei: 17 Mei: Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) 19 Mei: Damyar (2e ronde na mk, 2 jongens) Surf (2e ronde, 2 jongens) 21 Mei: Smile (2e ronde, 2 meiden) Rooosje 24 Mei: Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) 28 mei MrsDee (ronde 0, jongen en meisje) juni: 1 Juni: dannie81 (1e ronde ?, 1 meisje, 1 jongen) 4 Juni: Nattasja77 ( 2e ronde, 2 jongens ) 6 juni: Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen) 10 Juni: Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje) 19 juni: Surf (3e ronde, 2 jongens) Zwanger: jannie1980-21 jan.-2012-bv-thuis Niesje123- Vash- Damyar - 26 jan 2012 - bv- thuis ------------------------------------------------------- hmm nou de lijst spreekt voor zich, echt K*T!
ook via deze weg echt balen hoor!!! deze ronde heb je je nod 1 dag voor mij hopelijk tegelijk zwanger!!!
maar ik denk eigenlijk dat dit voor mij weer een ronde wordt rond de 33-34 dagen. ik heb eigenlijk steeds afwisselende cycli gehad, voordat ik zwanger werd van thijmen en van kasper. een lange en een korte. ik denk dat deze ronde de korte was, dus dan zou nu de lange weer komen van 33-34... dus dan ben ik later dan jij...
ik heb 6 pendels voor juni, dat MOET toch haast wel goedkomen toch? ik ga deze maand smeppen, helpt mssn ook. ik wil niet nog een ronde verder hoor!
smeppen ga ik ook doen + randje fietsen tot nu toe bij mij erg succesvol geweest!! ik moet gaan oppas komt zo heb zo feest!!
pff, thijmen wil niet slapen... ben echt gesloopt vandaag, kan dit er echt niet bij hebben. hij moet gewoon slapen, maar ik hoor m alweer op de trap.
esmay net zo laatste dagen!! heb nu gezegt als je nu nie stil bent gooi ik je hondje in de prullenbak heb haar nie meer gehoort
@ surf wat balen, hoopte zo dat het niet zou doorzetten. zo zit er weer even achter. zou gaan klussen, maar heb daar nu niet zo'n zin in. ben een beetje chagi. misschien dat het straks beter is. spreek jullie morgen weer.