goedemorgen allemaal ik heb lekker uitgeslapen. moest eigenlijk werken maar heb zon beroerde nacht gehad ( heel draaierig) dat ik weinig uurtjes heb kunnen slapen. dus heb ik me ziek gemeld maar nu voel ik me weer goed mijn temp was ook weer wat hoger 36,8 dus lijkt dat hij omhoog blijft gaan. maar hij maakt geen sprongen van halve graden. nu toevallig 0,2 hoger die andere allemaal 0,1 elke keer. moet hij echt in 1 dag een hele grote sprong maken?
NA een lang zwaar weekend met een ziek kind, ben ik er vandaag ook maar weer eens. De laatste dagen minder op comp geweest. Kleine meid is weer beter. Gisteravond nog 40,3 koorts en vanmorgen opeens weer 36,8 Ze is weer helemaal de oude, gelukkig. Hier echt aan het aftellen voor de test. @surf, Feli met je mannetje. Wat worden de kids verwent he, als ze jarig zijn. (en niet alleen dan he?) @Flex, Ik las dat je niet bent weggewaaid met surfen. Zo'n harde wind lijkt me niet handig als je aan het leren bent hoe je moet surfen. O en een fiets voor de verjaardag. Leuk hoor, daar zal ze vast blij mee zijn. Wij vieren zondag de verjaardag van onze meid. We hebben een portabel dvd gekocht voor onderweg. Maar we geven haar ook nog een mooie pop. @jannie, Misselijk is niet leuk nee. Bleh, en dan midden in de nacht opmoeten voor de kids die uitgeslapen zijn is ook bleh. En dan ook nog afspraken hebben vanaaf, das ook bleh @De rest, wie mag er binnenkort testen? Ik ga woensdag of donerdag denk ik. Ik probeer later, maar ben bang dat ik het niet kan laten. Ik heb trouwens niet echt teruggelezen, dus ik reageer later weer mee op de andere meiden.
Lieve meiden, ik ga jullie verlaten. Er zijn prive wat omstandigheden waardoor we even aan andere dingen moeten denken en het wordt voor mij te pijnlijk om hier te blijven schrijven. Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat iedereen snel op roze staat! Liefs, Zonnedans
@ Zonnedans, dikke knuf! Hopelijk gaat het snel wat beter met je. @ iedereen, heb er net maar eens een testje tegenaan geknald. Was nog steeds licht positief. Tsjongejonge.. er komt geen eind aan! Had nu eindelijk wel eens een negatieve test verwacht. (klinkt raar ja) Maargoed. Over 2 weken weer testen en dan wil ik graag een knalroze supertest!
@saab: ja dat hoop ik ook voor je! @hier: vanochtend visite gehad, daarna even naar het winkelcentrum, stickers kopen voor thijmens 'STOERE-ik-kan-al-ZONDER-SPEEN-plan'. Kaspertje weer in bed gelegd, maar hij ligt nog steeds te keten. mssn moet ie naar 1x slapen op een dag, want die tweede keer wordt steeds lastiger... ik had gisteren ook opeens zn eerste kies ontdekt trouwens... thijmen wil even een filmpje kijken, dus ik ben er later weer.
meiden wie kan mij antwoord geven? als je een eisprong heb gehad moet je temp dan minimaal 0,3 omhoog gaan in 1 dag ? of mag tie ook langzaam omhooglopen in 3 dagen? kan het nergens vinden
he bah zonnedans.. dikke knuf voor jou... ennasil, helaas geen verstand van... misschien ff een temptoppic opzoeken en daar vragen? hier een foto van mijn buik(je) gemaakt.. vandaag werd er al gevraagt of ik zwanger was hebben het nog niemand(behalve 2 vriendinnetjes) verteld, dus kon alleen maar ontkennen..zijn nl kennissen van mijn schoonouders... zo ff 3 klanten en dan heeeeeel snel mijn bedje in.. lag net al bijna te slapen...
@ennasil, hij mag wel langzaam opkruipen op zich, maar je hebt je ei pas gehad als hij 3 dagen minimaal 0,3 graad hoger ligt. dus bijvoorbeeld 36,3 36,1 36,2 36,2 36,4 36,5 36,7 36,7 36,7 dan heb je je ei gehad op de dag van 36,4 of 36,5. dacht ik dat het zo zat in ieder geval... maar helaas is het bij jou nu heel moeilijk interpreteren (zeg maar bijna onmogelijk) omdat je niet vanaf het begin van je cyclus hebt getempt... je weet niet wat je basistemp is en of je al wel/niet je ei hebt gehad. sommigen hebben een temp voor hun ei van 36,8, maar ik heb dus een temp na mn ei van 36,8... je kan er helaas erg weinig over zeggen nu... sorry! @jannie: succes met werken en dan lekker slapen!
pff ik vind het zo zielig. onze thijmen voor het eerst vannacht zonder speen... hij is zo intens verdrietig. hij huilt om zijn speentje. het is echt heel erg, het gaat door mn hele lijf. dat arme mannetje weet niet wat hem overkomt, 3 jaar lang mocht ie zo'n lekker speentje en nu opeens niet meer... we hebben hem natuurlijk wel voorbereid, maar nu het zover is, is het moeilijk, en zielig voor hem.
Surf dat zal idd heel verdrietig zijn. Ik weet niet of het een idee is, maar bij ons heeft het destijds wel geholpen. Namelijk het sabbelgedeelte eraf knippen en het uiteinde ( het hard schild) wel geven. Dat gaf hem troost. Hij wilde na 3 nachten hem niet meer hebben en toen hebben we hem samen weggegooid. Heb hem stiekem weer eruit gehaald, maar niet meer nodig gehad.
dankjewel voor je tip, maar dat stuk eraf knippen lijkt me een beetje eng omdat het een speentje is zonder zo'n ringetje eraan, dus alleen zo'n schildje... vind ik een beetje griezelig om hem daarmee te laten slapen... (hij is inmiddels wel stil... *klopt onder de houten salontafel*)
oke zoiets dacht ik inderdaad wel maar als ik ongi moet worden gaat hij waarschijnlijk wel iets om laag toch? aangezien hij twee dagen 36,4 was en 36,5 en 2 keer 36,6 en nu ineens 36,8 dus hij loopt wel op. (de volgende maand zullen we het beter zien als die er nog gaat komen pff duurt nu zo lang voor ik mijn ongi krijg.
ja echt irritant dat je nu zo'n lange cyclus hebt, je weet gewoon niet waar je aan toe bent, vervelend hoor! tja hij loopt wel op... maar hij hoeft niet perse al voor je ongie omlaag te gaan, kan ook nog tijdens je ongie weer langzaam zakken. maar omhoog gaat ie over het algemeen in ieder geval niet als je ongie moet worden... dus zolang ie stijgt zou ik nog geen ongie verwachten iig...
@ surf zielig zeg van thijmen maar je moet nu echt doorpakken na paar dagen zal het een stuk beter gaan!!
ja ik weet het, hij slaapt nu, ben benieuwd hoe het gaat vannacht. morgen gaan we stickers plakken en een kadootje uitzoeken... vriendjelief is de komende avonden in ieder geval thuis, dan hoef ik het niet alleen te doen... (ik heb overdag de strijd al tenslotte)