ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: mei: 17 Mei: Zonnedans (7e ronde, meisje en jongen) 19 Mei: Damyar (2e ronde na mk, 2 jongens) Surf (2e ronde, 2 jongens) 21 Mei: Smile (2e ronde, 2 meiden) Rooosje 24 Mei: Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) 26 mei: trotsemamavan2 (ronde 6, jongen en meid) 28 mei MrsDee (ronde 0, jongen en meisje) juni: 1 Juni: dannie81 (1e ronde ?, 1 meisje, 1 jongen) 4 Juni: Nattasja77 ( 2e ronde, 2 jongens ) 6 juni: Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen) 10 Juni: Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje) 19 juni: Surf (3e ronde, 2 jongens) Zwanger: jannie1980-21 jan.-2012-bv-thuis Niesje123- Vash- Damyar - 26 jan 2012 - bv- thuis ik heb mezelf op 26 mei gezet, dat is mijn cyclus van 30 dagen, die heb ik het meest. maar mijn ovutesten worden eigenlijk nooit echt positief en kan er eigenlijk geen wijs uit wanneer ik nu eigenlijk mijn ei heb. haha.. maar mijn cyclus ligt tussen de 24 en 35 dagen, nu dus op dag 28. leuk dat ik mee mag schrijven, ik ga zo de kids naar school brengen en ik moet daarna werken. heb late dienst. maar ik zal snel alles proberen een beetje bij te lezen. liefs
@saab: pff gecondoleerd! ook al is het voor je schoonvader mssn wel beter zo, het blijft natuurlijk ontzettend verdrietig zoiets mee te maken. heel veel sterkte de komende tijd!!
uhm dit is de tweede ronde maar die duurt nu al 58 dagen pff dus tjah eigenlijk had het al de 4 e kunnen zijn. komt goed
@tmv2: welkom meid! klets gezellig mee zou ik zeggen! is temperaturen dan niet iets voor je? dan weet je beter wanneer je ei is...
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: mei: 21 Mei: Smile (2e ronde, 2 meiden) Rooosje 24 Mei: Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) 26 mei: trotsemamavan2 (ronde 6, jongen en meid) 28 mei MrsDee (ronde 0, jongen en meisje) juni: 1 Juni: dannie81 (1e ronde ?, 1 meisje, 1 jongen) 4 Juni: Nattasja77 ( 2e ronde, 2 jongens ) 6 juni: Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen) 10 Juni: Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje) 19 juni: Surf (3e ronde, 2 jongens) Zwanger: jannie1980-21 jan.-2012-bv-thuis Niesje123- Vash- Damyar - 26 jan 2012 - bv- thuis zo weer even de actuele stand van zaken haha heb de lijst weer wat ingekort, damyar staat ook al mooi onder in het roze!
ik doe dit nu ook, maar omdat ik erg onregelmatig werk en dus ook slaap is het erg lastig, want smorgens na een nacht is hij anders dan smorgens wanneer ik uit bed kom. hetzelfde geld voor als ik wakker word na mijn nacht is hij vaak ook hoger dan normaal smorgens. kortom ik snap er eigenlijk niks van..haha
Gecondoleerd met je schoonvader. Zielig voor de achterblijvers, maar mss beter voor hem. Heeft ie geen pijn meer!
oke na je menstruatie is dan je 1 e ronde? spannend ik ga er weer even vandoor even 2 uurtjes werken en dan ben ik weer terug.
hoezo moet je dan weer pauzes inlassen meis? (erg herkanbaar trouwens, al zijn wij om 2 trouwerijen later begonnen als de planning was.. feb ipv nov/dec)
hihi, mijn vriendin 16 sep en broertje 23 sep. mijn jongens zijn afwisselend bruidsjonker, dus wilde er idd gewoon bij kunnen zijn.. als ik in feb gelijk goed was gegaan(vmk) was ik eind oktober uitgerekend geweest.. en had ik dus de 2 bruidjes in mijn zwangerschapsverlof staan kappen zou nu rond de 23 weken zitten, dus dan is zo'n dag wel beter te doen..