Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    de berekeningen van banners zijn niet altijd gelijk.. bij de een ben ik de 20, de ander de 21 en nog weer een ander de 23ste uitgerekend.. en met mijn cyclus idem.. snap de berekeningen niet altijd..
    weet wel dat je bij zwp je aantal dagen van je cyclus kunt opgeven en je lf.. dus dan kan je hem helemaal passend maken...

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hmm nou hou ut maar nog 14 dagen tot me eisprong haha

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

klinkt lekker toscaanse kip:)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

nog steeds geen tekenen van ongi snap er echt niks van komt zeker omdat ik erop zit te w88 ofzo pfff wordt hier beetje gek van wil gewoon ongi worden zodat mijn eerste ronde ingaat!!!

*doe de ongi dans*

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

mischien toch zwanger hihi:p nee als jij zeg dat het niet kan zal het wel niet:) tjah laat de ongi maar komen. ik zit ook nog te wachten. heb vandaag nog een testje gedaan. maar natuurlijk weer nega

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @flex: dat ie dag 13 aangeeft komt waarschijnlijk omdat ie automatisch uitgaat van een lf van 14, als je dan invult een cyclus van 27, is je ei op dag 13...
    je kan je banner passend maken als je ook je lf kunt invullen, of anders voor je ei even je cyclus langer maken en dan na je ei even aanpassen haha
    en tja die ongie... altijd als je er op wacht komt ie niet... irritant!

@hier: thijmen is zonder huilen en zonder speentje gaan slapen! wat hebben we toch een stoere bikkel! ik ben ZOOOOO trots op hem!

wij gaan bankhangen. morgen hele dag werken en dan sporten, dus ben er denk ik donderdag pas weer (of ik moet een minuutje ergens tussendoor hebben ;))

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf wat goed zeg van thijmen!!!!

@ hier nog steeds geen ongi zelfs geen spotting kan nou ook nie zeggen dat ik kramp heb mijn bmm staat laag en volgens mij staat ie niet echt open kan me nie voorstellen dat ik zwanger zou zijn eighenlijk besty wel onmogelijk maarja er is altijd een klein percentage dat het wel kan natuurlijk haha als ik morge nog nie ongi ben zal ik een test wagen lig nu in bed hopelijk wordt ik zo nog ongi maar zie ut somber in...

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hmm flex, das wel gek dan... Je hebt je ei toch gevoeld of niet? Dan is of je lf langer opeens of toch mssn zwanger??
    Hoelang voor je ei hadden jullie nog onveilig gedaan? Mssn toch een kansje dan...
    Ik ben benieuwd morgen...

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mijn ei was of op dag 13 of op dag 14 dag 15 had ik enorm veel witte vloed wat op dag 14 al beetje was begonnen wat ik me zo herinner dus zou mijn cyclus of 26 dagen of 27 dagen moeten zijn zou betekenen dat ik ong 2 dagen overtijd ben dag 7 of 8 hebben we gevreeen maar met connie dus moet het van het voorvocht zijn gekomen als ik nu zwanger ben + dat het ver voor me ei was...

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

heb alles weer een beetje bijgelezen. Het is bij sommige nog echt onzeker allemaal wanneer de ongie nu eens gaat komen. Ik hoop voor iedereen snel een mooie test.

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    morguh,
    Even snel inloggen voor ik naar werk ga.
    Flex, spannend hoor, mss toch nu al zwanger. Horen strax wel van je of je getest hebt.
    Surf, wat een bikkel is je mannetje zeg, zonder zeuren/huilen zonder speen. Goed hoor. Heeft ie ook goed doorgeslapen?
    Hier, vanaf vandaag 4 dgn werken, dus zal ook weinig online zijn. Ik ben benieuwd te lezen wie kan testen en wie op roze kan.
    Iedereen die moet werken, Werk ze.
    Iedereen die vrij heeft, Ik ben JALOERS, het wordt heerlijk weer, dus geniet ervan.

12. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @surf zo zie je maar weer, kleine mannen worden groot. goed he van hem.

@flex wie weet, ben benieuwd of je vandaag gaat testen, spannend.

nou ik doe niet mee hoor met de ongi-dans en wil hem in juni eigenlijk ook niet doen, maar ja dat is natuurlijk afwachten;).

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier nog steeds geen ongi en een nega test....

14. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    fl3x jammer, maar dit had je al verwacht. hopen dat je ongi snel komt zodat je kan beginnen.

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    flex, balen dat je lijf je nu in de steek laat meis... hopelijk snel je ongi dat je er echt voor kunt gaan.. maar idd het er mee bezig zijn kan je ongi uitstellen :(

hier lekker lang in bed gelegen.. tussen de middag ff een klantje, dus zo ff mijn huis doen.. kan ik vanmiddag lekker in de tuin zitten...

gisteravond ff oppas geregeld voor volgende week zaterdag(hopen dat er niets tussenkomt) ga ik lekker een avondje met manlief op stap.. lekker eten en biosje pakken.. ohhh, heb er zo'n zin in....
    al hoop ik wel dat die misselijkheid dan minder is, want die word een stuk frequenter :(

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

goedemorgen:)

@flex balen joh hoop voor je dat hij voor jou niet zo lang weg blijft als bij mij! ik zit ook nog steeds te wachten zit nu op dag 59:$ echt niet leuk meer.

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

boven weer alles gezuigd en met het borsteltje beetje gestofd. ziet er alles weer glad uit. nu beneden nog! maar eerst even een boterhammetje eten:)

waar is iedereen gebleven? het is zo stilletjes hier:)

18. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Bedankt allemaal meiden.

Tis heel verdrietig, maar wel beter zo voor hem.
    Dit was geen leven meer.
    Zaterdag wordt hij begraven.

Geen nieuwe zwangeren erbij nog?

@nic, welkom!

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

nee geen nieuwe zwangeren helaas. zal wel heel leuk zijn:)

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ saabenjelle
    is het streepje inmiddels al verdwenen op je testjes?

Deel Deze Pagina