hier ook boven aan de gang geweest, alles gesopt, gezogen en gedweild... nu wachten op een klantje en daarna ff relaxen in de tuin.. vanmiddag ff de keuken opruimen en dan doe ik alleen nog eten koken en de jongens douchen en op bed brengen...
ennasil: balen dat het allemaal zo lang duurt zeg. jannie1980: ben je in je vorige zw ook misselijk geweest, bij mijn mk 9,3 wk en bij mijn laatste zwangerschap 24/7 aan het knuffelen met de wc pot. Nu af en toe een vlaag. Lekker zeg volgende week een avondje uit, alvast veel plezier toegewenst. flxgirl: hoop dat je ongie snel doorbreekt en dat jullie aan de klus kunnen. dannie81: werkse, de zon verdwijnt hier vandaag veel achter de wolken, al is het geen slecht weer hoor. Wat voor werk doe je precies?? nattasja: ik ga voor je duimen. saabenjelle: wat verdrietig is het toch, maar zo is het misschien wel beter, al blijft het gewoon verschrikkelijk. Nogmaals veel sterkte voor jou en je familie gewenst. Hier voel ik me verder goed, hier en daar wat misselijk, voornamelijk s'avonds en heb trekkerige borsten. Heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de vk, dinsdag 21 juni
damyar, bij sjoerd was ik alleen voor het opstaan misselijk, dus kreeg ik ontbijt op bed.. bij jelle was ik tot 16 weken 24/7 misselijk.. ik kan alleen niet spugen(tenzij ik verga van de pijn, met bvb nierstuwing of bevallen )dus alles blijft wel binnen, maar je voelt je zo belabbert.. weet nu ook weer waarom ik zwanger zijn niet zo leuk vond.. enigste mooie is het wonder dat in je groeit...
Geen idee. Denk het niet eigenlijk. Doe volgende week wel weer testen. En dan wil ik graag een omo-witte. En dan de week daarna wil ik graag een knalroze knaltest bestellen
zo ga vanmiddag onverwachts weer naar het zwembad met de boys. wat een verrassing, ze zijn super blij. misschien toch maar een abbo halen. raar he wat je lijf met je kan doen en je gedachten naturlijk. ik heb zelf eigenlijk ook nog steeds het gevoel dat er wat zit, maar durf niet te testen.ik wacht het gewoon af wat juni brengt, maar blijf het wel vaag vinden.
jeetje meiden, 24 uur niet geweest en alweer een half boekwerk om bij te lezen.. hihi. wat een gezelligheid hier! het erge is dat ik alweer vergeten ben wat ik allemaal heb gelezen. flex hopelijk snel ongi dat je dan duidelijkheid hebt. jannie, misselijkheid erg vervelend, hoop dat het bij een beetje blijft. en heel veel plezier het weekend samen met manlief. hier vandaag op cd29 en witte test. dus ben benieuwd hoelang deze cyclus weer gaat duren. vandaag lekker vrij, woensdag is mijn vaste vrije dag, dan is mijn zoon smiddags vrij en mijn dochtertje nog heel de dag. dus vond ik wel zo lekker. vanavond naar de musical i will rock you (gewonnen met de postcode loterij) liefs
hehe opoe is eindelijk aangekomen!!! RONDE 1 is nu officieel van start gegaan hiep hiep hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (nog nooit zo blij geweest met opoe hahahaha)
ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e nod-lijstje: mei: 21 Mei: Smile (2e ronde, 2 meiden) Rooosje 24 Mei: Fl3xgirl (ronde 0, 2 meiden) 26 mei: trotsemamavan2 (ronde 6, jongen en meid) 28 mei MrsDee (ronde 0, jongen en meisje) juni: 1 Juni: dannie81 (1e ronde ?, 1 meisje, 1 jongen) 4 Juni: Nattasja77 ( 2e ronde, 2 jongens ) 6 juni: Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen) 10 Juni: Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje) 11 Juni: Nic79 (ronde geen idee.... , 2-ling J&M 19 juni: Surf (3e ronde, 2 jongens) 21 juni: Fl3xgirl (ronde 1, 2 meiden) Zwanger: jannie1980-21 jan.-2012-bv-thuis Vash- Damyar - 26 jan 2012 - bv- thuis
Meiden, Zo...even 'afstand' genomen van dit forum, zoals aangekondigd Bijlezen is nu een hele toer, hihi. Saabenjelle: gecondoleerd. Sterkte de komende tijd! Nic79: welkom!! Zonnedans: ik kan me goed voorstellen dat je dit forum even achter je laat!! Hier is het spannend. Had vrijdag mijn NOD. Ben nog steeds niet ongi. Loop dus als vijf dagen over tijd. Helaas blijven de testen negatief. Merkwaardig omdat ik altijd stipt op tijd ben met mijn ongi. Maar bij onze jongste had ik pas een positieve test na tien dagen. Afwachten dus. Wel erg onzeker....zucht! Lekker weer he!!
ja inderdaad heerlijk weer heb lekker overal de ramen opgengezet kan het huis lekker luchten heb net alles lekker gesopt en gedweild!! ruikt alles weer lekker fris ik hoop voor je dat je over een paar dagen toch een positieve test hebt voel je je eigen wel zwanger?
flx3girl: yoehoe je zit in de eerste ronde. Ennasil: heerlijk gepoetst. Ook genieten he van het mooie weer. Smile: spannend zeg, hoop op een mooie posi test. mamavantwee: veel plezier bij de musical, schijnt erg leuk te zijn. Bij jouw dus ook even spannend wat de testen gaan doen. Heb hier ook alles aan kant, ga nu even een paar boodschappen doen, kinderen zijn AL wakker. Jongste heeft het ritme veranderd, hij slaapt nu smorgens 2,0 uur en dan smiddags een half uurtje en slaapt na de operatie van de neusamandelen eindelijk door, slaapt nu van 7 tot half acht. Dus dat is heerlijk voor hem maar zeker voor de papa en mama. hahah. Trouwens de oudste heeft het weer gezegd, mama je hebt een baby in de buik. We hadden niets gezegd, maar vindt het wel heel mooi. Ga nu echt. ZP is gewoon verslavend.
smile, spannend meis! hoop dat de testen snel gaan kleuren ennasil, werkse damyar, lekker dat doorslapen... hier hebben de jongens to 14.30 geslapen en tot die tijd heb ik lekker op bed tv gekeken.. nu ziten ze aan het fruit en gaan we zo lekker naar buiten..
zo ben weer terug. was heerlijk en heb 3 abbo's gehaald. nou kunnen we gewoon alle dagen als het mooi weer is gaan en de oudste kan nu ook met vriendjes mee. @fl3x super, op naar ronde 1. @smile spannend meid, hoop van de week te zien dat je op roze staat.
@daymar, Ik werk bij de politie, en had vandaag een cursus Basic life support (reanimeren e.d.) en nu 3 dgn normale dienst.
@flex: fijn fijn fijn! @saab: sterkte alvast voor zaterdag, hoe gaat het met je mannetje? trekt ie het allemaal een beetje? lijkt me zo vreselijk een van je ouders te moeten missen... en ik zou trouwens als ik jou was nu alvast testen... als je volgende week pas weer test en je krijgt een vaag streepje, heb je weer die twijfel of het nog oud hcg is, of al nieuwe... daarom zou ik nu alvast testen en dan hopelijk al een omo-witte... (en dan volgende week natuurlijk weer opnieuw een streepje hihi) @smile: oe jeetje meid, spannend hoor! hopelijk heb je over 5 dagen alsnog een positest in handen!! @ennasil: pff wat duurt het lang bij je zeg! balen hoor! @jannie: vervelend dat de misselijkheid nu vaker komt, wel lekker dat je even rustig op bed kon liggen vanmiddag. @damyar: ook al wel wat misselijk, hopelijk wordt het niet teveel deze keer! @hier: hele dag gewerkt, en oooo zo'n koppijn! ik zou eigenlijk sporten vanavond, maar mn hersenen beuken mn hoofd uit, tis echt niet leuk. pcm helpt ook niet echt en net even buiten gewandeld met de kindjes, krijg ik een enorme hooikoorts aanval, prikkende ogen, loopneus, naja niet echt fijn dus. ga maar vroeg mn bedje in hihi
gisteren was het al wat stiller, maar nu ben ik voor de eerste keer als eerste op een nieuwe dag. @saab heel veel sterkte voor zaterdag. @jannie fijn dat je even kon tukken en hopen dat je misselijkheid straks minder word. @smile hoop dat je volgende week een knaltest aan ons kan laten zien.