ik zal er vandaag ook niet veel zijn. vanochtend knippen en vanmiddag knippen en een coupe soleil zetten. als de jongens uit school komen eerst gesprek met de juf van de oudste en dan naar een kinderverjaardag. vanavond lekker niks.
goedemorgen meiden! hier zijn de duivels weer weg lijkt het, dus we kunnen weer aan de klus. eerst nog wat oefenen zodat het deze maand helemaal goed gaat komen. heb nog steeds ontzettend last van mn hooikoorts, echt irritant! denk dat het nu komt door de paardenbloemen die gaan vliegen... hoe is het verder met iedereen? ik moet vanmiddag pas werken, ga straks denk ik nog even naar het winkelcentrum. mag thijmen nog een klein kadootje uitzoeken. en dan maandag nog eentje en dan is het wel mooi geweest, hij doet het super!
zo klantje van vanochtend belt net af, ziek. lekker vanochtend dus vrij. @surf wat goed he van je mannetje. hopen dat het zo blijft gaan.
hoi kinderwens 2011 ik zit met hetzelfde wij zijn ook bezig met een 3de!! we hebben al 2 zoontjes de oudste is net 4 geworden en de andere is 2 mijn man wilde eerst geen derde maar gelukkig hebben we samen de knoop doorgehakt voor een derde bij mij was het gewoon nog niet compleet. haha. ik ben pas net weer van de pil af sinds 2maanden. ik wens je veel succes. groetjes karin
lijkt mijn verhaal wel mijn oudste is van nov 2006 en de jongste van april 2009. sinds eind dec. spiraalloos en sinds feb hebben we ook de rubbers aan de kant gegooit... na 2 vmk, nu weer zwanger
hier drukke dag voor de boeg.. boodschappen zijn binnen, zo de was doen, vanmiddag en vanavond klanten en tussendoor moet ik sjoerd ook nog halen van school en moet tie nog naar zwemles... word al moe als ik er aan denk...
@Jannie: klinkt idd druk zeg! Succes! Hier ligt kaspertje in bed en als je wakker is gaan we even naar t winkelcentrum... Daarna lunchen en dan moet ik aan het werk tot half 6.
hoii meiden!! hier nog niks te vertellen behalve dat we bijna op vakantie gaan!!! na deze nog 1 dag werken (maandag) !!! Heb hier gisterenavond enorme buikpijn gehad kon er nie van slapen! en bloed als een gek :S hopelijk is het gauw over haha
zoals ik op het lijstje zie staat dannie als eerste in juni, maar trotsemamavan2 staat nog in mei en nog 2 andere, dus er mag eerdaags getest worden. spannend
Hoi, Probeer het een beetje bij te houden hier, maar dat lukt niet erg. Zijn heel druk met de dingen voor de begrafenis regelen. Kleren kopen, mn schoonmoeder opvegen, mn mannetje opvegen. En heel t huishouden loopt ook gewoon door. En soms loopt t even in de soep ook Zo nog even een vestje voor mn dochter halen. Hij wordt zaterdag begraven en t weerbericht ziet er niet al te zonnig uit geloof ik. drukdrukdruk dus...
@ saab doe rustig aan meid zp loopt niet weg!! zaterdag wordt het idd geen mooi weer veel sterkte voor de komende tijd!
Even stiekem vanaf mijn werk!!! @Flex ik had al een test gedaan, maar natuurlijk negatief. Ik ga "officieel" zondag testen. Misschien tussendoor nog een keer niet officieel, maar ik hoop het uit te houden tot zondag. Kan mss lukken omdat ik morgen en zaterdag moet werken! Ik heb echt geen idee wat het gaat worden. heb geen zwanger gevoel, maar dat had ik de andere keren ook niet. wel een gespannen buik, maar of dat iets zegt! Geen idee. Kunnen alleen maar wachten AAAAAAARRRRRRRCCCCCCCHHHHHHHHH