hey meiden, gisterenavond naar we will rock you geweest... was errug leuk!! alleen de wegafsluitingen niet, bijna 2 uur over gedaan om thuis te komen..haha ze hadden een verkeerde wegomleiding gezet. hier echt het gevoel de griep te krijgen. hoofdpijn, wat keelpijn, misselijkheids gevoel. vandaag cd30. heb toevallig net op ff mijn temp ingevuld van afgelopen maand en die denkt dat ik dan vandaag 14dpo zit. gisteren nog getest, maar daar werd ik niet vrolijk van, negatief dus. maar ja.. door mijn onregelmatige diensten weet ik niet hoe betrouwbaar het is. dus we wachten af. als ik zaterdag nog niet ongi ben, ga ik dan weer testen. @dannie81 ook voor jouw spannend dan, ik ga duimen dat we allebei dit weekend op roze mogen. @fl3xgirl ik heb nu 2 pendels voor juni, 2 voor juli en 1 voor aug. alleen die van aug gaat het zeker niet worden. want ik wil niet in de zomer uitgerekend zijn, omdat ik dit niet tegenover mijn kinderen kan maken. ik ben bij de eerste twee zwangerschappen in een rolstoel gekomen de laatste maand/weken en kan dan erg weinig. we hebben een stacaravan en daar zou ik dan ook niet naar toe kunnen. dan zou ik de kinderen verplichten om heel de zomer thuis te zitten en zichzelf maar te moeten zien vermaken, terwijl zeker de oudste echt niet vraagt om een broertje of zusje. @saabenjelle heel veel sterkte komende tijd en vooral zaterdag! @ennasil, wat voor werk doe jij als ik vragen mag omdat je en smorgens werkt en savonds.. lijkt me ook niks om op 1 dag 2 keer te gaan werken. hoe oud zijn jullie kinderen eigenlijk allemaal een beetje?
ik ben interieurverzorgster ik werk 10 uur wit 5 dagen 2 uur per dag. na half 4 smiddags. en twee ochtenden zwart smaandags en donderdag 3 uurtjes.nee het is niet echt heel ideaal en vooral de tijden niet. je zit er de hele dag tegenaan te hikken. maar ja er moet toch brood op de plank komen ( ben voor een kamertje aan het sparen. zodra ik weet dat ik zwanger ben stop ik met werken rond de 5 maanden. vind wel fijn om alle aandacht aan het kind te besteden.
hallo allemaal, even ego; voel me echt kotsmisselijk, manlief is tot 21:00 uur aan het werk en ik moest dus koken voor ons drie, nou ik kon wel nekken. Heb geloof ik ook nog nooit zo'n simpele spagetti gemaakt als vanavond. Morgen ben ik lekker vrij en zaterdag moet ik helaas wel werken, maar daarna ben ik 10 dagen vrij.
hey, ik heb een beetje bijgelezen, @all Dank voor jullie welkom Meiden die zwanger zijn,GEWELDIG!! GENIET ervan, Meiden die weer ongi zijn BALEN, maar zet hem op komende maand. Ik ben gisteren voor de samenlevingstest geweest, en deze was zwaar negatief, geen levende zaadjes gevonden wel balen Blijkbaar heeft die clomid zoveel invloed op de zuurgraad, dat zijn zaadjes het niet overleven. ZH Zei dat ik wel door moest gaan met Clomid en dat ze volgende maand weer gaan kijken, maar ja dan zijn we op vakantie, dus dan zijn we alweer een maand verder. NOu we wachten het maar weer af, baalde wel enorm
yep, in muziekwijk... mijn broertje woont in tussen de vaarten.. ook hier kotsmisselijk, maar moet helaas werken zo... dus ben weg
@ DE zwangermisselijken onder ons mssn kan je pregnipops proberen zijn lollys tegen zwschapsmisselijkheid! ik heb ze zelf nooit geprobeert had meds van de HA
waar kan je die halen? als dit niet beter word bel ik ff de HA.. had bij jelle ook medicijnen... zit nu tegen het kokken aan ga lekker mijn bedje in... morgen maar met de bus naar school en behalve de woonkamer op orde maken, geen plannen.. kan dus lekker rustig aan doen...
hey dames, allemaal lekker geslapen? ik niet echt. ben verkouden geworden en mijn neus zat potdicht. ook aan het begin van de nacht er 2 keer uit om te plassen, bah. volgende week lekker uitslapen, want dan hebben de jongens vakantie en ik heb woens en donderdag nacht. zo lekker shoppen in de middenwaard en dan vanmiddag naar zwemles met de jongste en vanavond nemen we mijn schoonouders mee uit eten.
goedenmorgen allemaal, bedankt voor de tip voor de misselijkheid, ga vanmiddag gelijk eens kijken bij de drogist. natassja; balen dat je niet lekker hebt geslapen, volgende week lekker vakantie voor de kinderen, hier in onze regio is het wisselend, de één heeft twee weken en de ander maar één week. Heb nog even een foto van de twee testen gemaakt. De eerste zie je hem heel licht en de andere knalt er dan duidelijker vanaf. Deze zijn van vorige week
jeetje wat een verschil he die testen. hier hebben ze volgende week geen vakantie. donderdag en vrijdag zijn ze vrij, maar de rest van de week naar school. verschilt altijd veel per regio en school. straks late dienst, nu even genieten van de rust.. nee, ga de badkamer en wc even uitsoppen. mijn favo klusje.haha
mogge... hier volgende week alleen maandag en dinsdag school, de week erna ook(dan is de a4daagse) en de week erna vakantie(1 week) net ff een belafspraak bij de HA gemaakt... ben weer zo misselijk.. ff vragen of ik weer die tabletjes van jelle zijn zwangerschap kan krijgen.. dit trek ik niet langer... vandaag maar rustig aan doen.. dan morgen nog een ochtendje alleen en dan 1,5 manlief om bij te springen.. kijk er nu al naar uit.. probeer me altijd beter voor te doen als in werkelijkheid, maar misselijk icm duizeligheid en spanning of alles goed zit... pfffff.. ook ik heb een grens.... sorry voor het ego bericht, maar zit er ff doorheen...
@jannie, hoop dat de tabletten snel hun werk gaan doen. zwanger zijn is leuk, maar als je zo beroerd bent kan je ook niet meer genieten. plannen gewijzigd. vanmiddag niet naar het zwembad, want de jongste zit nog steeds zo vol van zijn allergie, dat ik nu toch maar naar de dokter ga en ik moet straks, dus kan ook niet shoppen. shoppen doe ik dan ook vanmiddag met de jongste samen. ga meteen alvast testje halen. heb besloten te wachten tot 6 juni. dan zit ik op 30 dagen en als hij nega is wacht ik tot 9 juni als mijn ongi er niet is naruurlijk.
goedemorgen @jannie vervelend die misselijkheid maar je weer in iedergavel wel waar het van is het schijnt dat joghurt er goed tegen werkt.
grrrr. lust normaal al geen yoghurt en nu al helemaal niet... kan vanmiddag de tabletjes ophalen.. neem nu elke keer maar muizehapjes en nipjes van mijn drinken en doe helemaal niets... maar goed, huis moet ook aan kant en er lopen ook nog 2 kids, dus als de misselijkheid minder is heeft mijn gezin er ook nog wat aan
haha nee dan zou ik het inderdaad niet nemen hopelijk gaat het snel minderen!ik hoop dat je nog wel een beetje kan genieten van die kleine in je buik hoor
whaha, als ik manlief moet geloven heb i er alleen het middelste stuk plezier ervan.. ben de eerste maanden moe en beroerd, de laatste maanden ben ik een olifant en slaap ik slecht... hopelijk deze keer niet zo en kan ik vanaf straks genieten..
poehpoeh ik wil nu mijn ongi wel krijgen eigenlijk. vind het nu veelste lang duren. en van mijn temp word ik ook niet wijzer. geloof niet dat ik nog een eisprong ga krijgen of gehad heb. ik wil gewoon naar de volgende ronde en hopelijk is hij dan wat korter