heb die loly's idd opgezocht, maar vind dat erg prijzig.. heb weer gewoon de pilletjes via de ha.. ga ze zo ophalen.. kijken welke ik gekregen heb...en hopen dat ze snel werken..
doosje van bij jelle heb ik niet meer, dus weet niet wat ik toen had.. maakt me ook niet uit, als het maar helpt... weet nu weer heel goed waarom ik liever beval als zwanger ben.. klinkt heel raar.. maar bevallen duurt geen maanden... je weet dat er snel een eind aan komt, maar die 9 maanden... ben totaal mezelf niet.. ben altijd een stoere positive meid, maar nu bah...
@jannie zo balen he die misselijkheid. zo ik werd vanochtend wakker met grotere en zeer pijnlijke tepels, hoop dat het ergens goed voor is. ga waarschijnlijk pas met 11 dagen testen, dus mag nog even wachten.
Oe Nattas, dat zou mooi zijn! @Jannie: wat vervelend dat je je zo naar voelt, hopelijk helpen de pilletjes goed! Hier hele dag gewerkt en zo de kindjes maar naar bed werken. Ben alleen, dus hopelijk slapen ze snel hihi
@ nattasja spannend zeg!!! @ surf hoop dat ze snel slapen!! @ hier geen nieuws alleen dat waarschijnlijk surfen weer niet doorgaat te harde wind bah hoest mogelijk zondag is de wind goed alleen zit hij vol haha schiet lekker op... hopelijk valt er een les uit
@flex: jammer van het surfen idd, ik hoor het nog wel, maar als ik het weerbericht moet geloven dan zal het niets worden morgen... kindjes lukken nog niet echt... kaspertje sliep, maar thijmen begon zo hard te huilen dat kasper inmiddels ook alweer een half uur wakker is... pff dit wordt nog een lange avond ben ik bang...
die heb ik idd ook gekregen.... helaas word ik er erg moe van, dus lig al in bed... en mag dus ook de eerste dagen niet auto rijden... ga lekker slapen... tot morgen... ben igg neit meer misselijk, dus lekker chinees gegeten
Hi ladies, Geen tijd om alles terug te lezen. Zijn er alweer nieuwe zwangeren bijgekomen? Ik lees over misselijkheid. Heel vervelend. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap wel, maar nu ben ik nog maar een keer misselijk geweest. Het slaat nergens op, maar ik hoop telkens misselijk te worden omdat ik dan het gevoel heb dat ik 'meer' zwanger ben en minder kans heb op mk. Ik weet het, het slaat echt nergens op. Net weer een paar dagen gewerkt. Morgen ga ik naar een middelbare schoolvriendin en blijf ik een nachtje slapen. Heerlijk, een dagje zonder kids, ha ha. Ik kan voor het eerst in eeuwen een keertje uitslapen.
even een snel berichtje van mij. Ik heb net een testje gedaan, maar als mijn was zo wit zou zijn, dan zou ik super blij zijn Heel erg wit dus nog. Maar op de een of andere manier, vraag me niet waarom, heb ik toch het gevoel dat het raak is. Hoop dat mijn gevoel me niet in de steek laat. Over een paar dagen maar weer een testje ertegenaan gooien. weet niet hoe lang ik kan wacht met weer testen Ik ga er weer snel vandoor want ik moet zo werken Fijn weekend allemaal!!
baeln dannie... hier heerlijk geslapen.. moest er alleen weer vroeg uit voor de kids ben nu weer misselijk, maar wacht nog ff met het pilletje, want wil proberen met 1 per dag te redden. en heb vanavond ee etentje..
@dannie: jammer dat ie nega was meid! hopelijk toch nog 2 mooie streepjes over n paar daagjes. @hier: de kindjes sliepen gisteren pas rond 23 uur... kasper uiteindelijk maar een flesje gegeven en een zetpil, want hij was duidelijk niet zichzelf... hij is vanochtend ook met flinke koorts wakker geworden, dus dat zat m gisteren natuurlijk ook al dwars. thijmen is bij mij in bed in slaap gevallen rond kwart voor 11 denk ik, en een kwartiertje later heb ik m overgelegd in zn eigen bedje. dus rond 23 uur kon ik eindelijk slapen! hebben jullie nog plannen voor het weekend? vandaag komen mn oma's nog voor thijmens verjaardag, want ze vinden het te druk bij alle visite. en verder geen plannen, ik wil ook een rustig weekend! haha
hopelijk laat je gevoel je niet in de steek en heb je snel twee streepjes. @ego, hier cd32 en nog geen ongi, dus weer richting mijn langste cyclus. om zo moedeloos van te worden, vroeger had ik altijd op de dag af 28 dagen en nu ligt hij al meer als een jaar zo overhoop en heb het idee dat het er niet beter op word. testen blijven ook negatief. grr..sorry zit vandaag ff in klaagmodus.
@surf balen dat ze pas zo laat zijn gaan slapen, heb ik gelukkig nooit last van gehad.( klopje onder de tafel ) @fl3x jammer dat het niet door gaat het surfen, denk maar zo, nu laad ik mezelf op om volgende week te knallen op die plank. zo mijn tepels zijn minder pijnlijk vandaag, maar wel heel gevoelig. vind ik altijd zo rot, vanwege je kleding. auw. hier een rustig weekend. vanmiddag komt er een klantje, doe ik normaal eigenlijk niet op zaterdag, maar ja. verder lekker niks. gisteren heerlijk gegeten bij het wapen van munster in de rijp, heerlijk was het.
zo boodschapjes in huis, gebakjes gehaald, geluncht, huis aan kant, kasper in bed, en nu kunnen elk moment mn ouders en de oma's binnenkomen. tot later!
Vash: ik herken dat wel. Misselijk willen zijn te bevestiging van je zwangerschap. En als je dan misselijk bent jezelf voor je hoofd slaan dat je het stiekem gehoopt hebt. Hier nog steeds niet. Geen ongi en geen positieve test....zucht
volgens het grafiekje van Fertility friend heb ik 25 mei mijn eisprong gehad?? vreemd want had geen vruchtbaar slijm ofiets dus denk dat hij er naast zit. maar zal wel fijn zijn als het wel klopt. voor de rest hier weinig nieuws.vanavond een verjaardag even ergens anders aan denken.
Zo, daar ben ik ook weer. Vanmorgen heeft mijn schoonvader een prachtige begrafenis gekregen. Het was heel zwaar maar wel heel mooi ook. Wat ik ook zo mooi vond, was dat er op de kaart gezet was om in plaats van bloemen een donatie aan kika te doen. Er stond een collectebus bij het codoleance-register en van wat ik gehoord heb is daar echt grof geld in gegaan De collectebus wordt opgehaald en dan krijg je een brief thuis met wat de opbrengst was. Ben wel erg benieuwd. Verder nog geen zwangere erbij zie ik. Jammer... Nou meiden, fijn weekend nog allemaal!