Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: lekker vakantie gepland, hier ook mee bezig geweest vanmiddag.

@hier: kaspertje heeft nog wel koorts, maar is een stuk levendiger dan gisteren. hij had net nog 38.8, maar dat is al een stuk minder. net voor het eerst ook weer wat droge rijst gegeten, verder wil hij niets hebben (wel drinken gelukkig)

we zouden van de zomer naar de VS, maar wrs heeft mn vriend een nieuwe opdracht voor zn werk voor 3 maanden (incl zomermaanden dus), dus dan kunnen we niet lang weg. we gaan nu denk ik een lekker huis met zwembad huren voor een weekje in augustus (hebben wel wat leuks gezien in Frankrijk) en dan in oktober 3-4 weken naar de VS, ook erg leuk natuurlijk! heb er wel erg veel zin in, moeten we alleen wel wat langer wachten... scheelt trouwens een hoop geld met de tickets. in augustus zouden we 3200 euro kwijt zijn en in oktober 1950! scheelt echt veel! dus dat is weer een voordeeltje!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @jannie: lekker die positiebroeken he! heerlijk!
    en kan je niet 2x een halve nemen van die pilletjes? dat deed ik ook bij kasper en dat werkte ook wel. (ik had namelijk het gevoel dat die pilletjes toch niet helemaal goed waren voor de kleine, dus wilde zo min mogelijk daarvan nemen.) ik nam er eentje om 8 uur en om 13 uur en dan redde ik het tot 20 uur en daarna hoefde ik alleen maar op de bank te hangen, want dan lag thijmen in bed. ik had overigens geen emasefene, maar zofran (omdat we toen in de VS zaten)...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    #1563 surf, 29 mei 2011
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
    ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e

nod-lijstje:

mei:

26 mei:
    trotsemamavan2 (ronde 6, jongen en meid)
    28 mei
    MrsDee (ronde 0, jongen en meisje)

juni:

1 Juni:
    dannie81 (1e ronde ?, 1 meisje, 1 jongen)
    4 Juni:
    Nattasja77 ( 2e ronde, 2 jongens )
    6 juni:
    Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen)
    10 Juni:
    Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje)
    11 Juni:
    Nic79 (ronde geen idee.... , 2-ling J&M
    19 juni:
    Surf (3e ronde, 2 jongens)
    21 juni:
    Fl3xgirl (ronde 1, 2 meiden)
    eind juni
    Smile (3e ronde, 2 meiden)

Zwanger:

jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - ?
    Damyar - 26 jan 2012 - bv - thuis
    Rooosje - ?

---------------------------------------------

zoooo weer even het lijstje opgehaald..., hij was al aardig ver weg hihi

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile en tmv2: wanneer is jullie nieuwe nod??

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Maak er bij mij maar eind juni van. Durf niet echt geen datum meer hardop te zeggen. Ben benieuwd of mn cyclus nu wel gewoon 30 dagen is....

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ok gedaan!
    ja opeens zo'n gekke cyclus!
    had ik ook een paar maandjes terug, zo vaag! en ik heb het ook gehad de ronde voordat ik zwanger werd van thijmen, ook opeens 45 dagen, verder nooit gehad. heel raar, zo'n vrouwenlichaam!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga hier alvst de eerst er in leggen, vind het wel mooi geweest voor vandaag... hihi

8. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Heb even fotootje gemaakt.
    Hij is alleen nogal wazig is met mn telefoon gedaan.
    De computer pakt de memorycard van t fototoestel niet...

De bovenste 2 zijn van toen ik eigenlijk zeker wist dat ik weer zwanger was.
    Die van 6 mei is van toen ik in t bakje plaste en t vruchtje eruit viel.
    de laatste 2 zijn dus van na de vmk.

Vind m niet echt lichter worden ofzo. Meer t zelfde gebleven.
    Maargoed, 3 weken geleden had ik hcg waarde van 81. Waarom zakt t nou zo langzaam? Ik wil nu wel eens met een schone lei beginnen..

9. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    jeetje wat is er veel geschreven zeg! heb nog niet alles bijgelezen.

ik vind je testen nog wel erg donker inderdaad na 3 weken een hcg van 81, maar ze zeggen dat het wel tot 6 weken kan duren. maar jeetje zeg, wat vervelend.

@surf. altijd vervelend als je kleine zo ziekjes is en zeker boven de 40 pfff. ik ga hem dan toch altijd wel knijpen. gelukkig is hij al een beetje aan het opknappen.

@damyar. lekker zeg zo'n vakantie, snap ik dat je er al zin in hebt. wij gaan gewoon lekker naar de camping in nederland, wij hebben een stacaravan. de kids vinden het heerlijk. maar italie zou ik echt dolgraag nog een keer naar toe willen.
    dit gaat vast een plakbeeb worden.. maar snap dat het spannend is, zeker na een ma.

hier is mijn nod denk ik rond de 27ste juni, ga maar uit van 30 dagen want dat is wel ongeveer het gemiddelde. maar ja wat kan ik er van zeggen. hopelijk gaan we er een roze juni van maken.

als ik iemand vergeten ben sorry. ik weet de rest niet meer.
    morgen eerst werken, dan kids naar zwemles en daarna weer reanimatietraining. is weer een jaar geleden, dus moet weer herhalen. dus morgen zal ik weinig online zijn.
    iedereen die moet werken morgen werkse en degene die lekker vrij zijn, geniet ervan want het zou morgen heerlijk weer worden.

liefs

10. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    nog even snel, heb nog eens goed naar de testen gekeken en het lijkt wel dat hij helemaal niet minder wordt. maar dat die onderste weer wat donkerder is.. moet je nog terug naar de gyn??

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden niet alles terug gelezen hoor beetje veel!

@ saab fijn dat het een mooie begravenis was en wat een goed idee voor kika! nog veel sterkte verder met het verwerken van het verlies!

En je testen ja dat is irritant zeg! Ik hoop dat het van een nieuw beebje is ga hard duimen!!

@ hier laatste dag werken donderdag is het hemelvaart dus zijn de ouders + kids vrij haha we moeten nog laatste dingen halen en dan inpakken maar wat moet je veel meenemen *slik* hoop dat het wel in de auto past!!!!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ohja surfen is idd weer nie doorgegaan nu laatste optie (voor ons dan) 4 juni!! ga ff snel kijke hoe de wind dan is tot nu toe haha

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

tot nu tioe xzit het er heeeeeeel gunstig uit duim voor me!!!!

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

goedemorgen:)
    hier komt het rode kruis er aan denk ik. heb sinds gisteren een beetje bruin slijm. dus ik denk dat dat wel doorzet in de rode zee.

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

goedenmorgen allemaal,

Heerlijk een weekje vrij van het werk, even lekker niets te hoeven.

Flx3girl: balen dat het surfen niet doorgaat en lekker bijna vakantie, waar gaan jullie heen? Heerlijk hoor. En betreft spullen, dat komt altijd goed :D

Saabenjelle: heb ook even naar de testen gekeken en vind ze ook niet echt lichter worden, dan je eigenlijk verwacht.

ennasil: yoehoe laat maar komen toch, dan kun je eindelijk gericht klussen en betreft temp. Eerste dag gelijk tempen he.

Surf: fijn dat je zoontje al wat levendiger is, en wat een mooie vooruitzichten allemaal met VS. Ga je altijd mee als hij voor langere tijd weg is?

Smile hoop dat je cyclus nu gewoon onder de 30 dagen zit.

Nog testers deze week, voor wie ik heel hard moet duimen???

Het wordt lekker weer vandaag en morgen prut, dus ik ga even alles wegwassen, zodat het buiten kan drogen en wil even met de jongens naar een buurt kinderboederij en verder gaan we vandaag in de relax modus stand.

Ohja het is vandaag dag 5,3. Hoop dat deze snel over is, hahah.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ dannie gefeliciteerd met je dochter :D
    zie nu ook pas dat je zoontje van 11-11-2009 is Kaylee ook!! :D

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

je komt vast goed de dag door maar kan me voorstellen dat het je nie snel genoeg kan gaan!!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoop dat het doorzet kan je eindelijk door naar de volgende ronde!!
    al was een positest veeeel beter geweest natuurlijk!!

19. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland

hehe! Eindelijk! Fijn dat je nu dan echt een nieuwe ronde kan beginnen.

@ego, 3 weken terug was hcg dus 81.
    Als ik nou met een clear blue ga testen?
    Die geven toch pas positief bij 50, en die van kruidvat bij 20. (heb ik volgens mij ergens gelezen hier op zp)
    Of die met een indicator, dan zouden de weken moeten zakken toch? Vind ik alleen weer zo zonde van het geld... (lekker krenterig haha)
    Hoef niet meer terug naar de gyn. Althans, ik had eigenlijk vorige week maandag een afspraak staan maar dat heb ik zelf afgezegd ivm schoonvader. En maar goed ook want die nacht is hij dus overleden.
    Nouja, ik denk dat ik gewoon nog maar even af blijf wachten. ;)

20. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @saab hebben ze ook een echo gemaakt? misschien zaten er wel 2 en is er 1 blijven zitten.ik vind het namelijk ook raar dat hij nu nog zo duidelijk is. misschien toch met de gyn overleggen?

@surf en is hij vandaag weer helemaal de oude?

hier is manlief vandaag nog vrij en ga zo naar de lappendag.
    zelf moet ik vanavond werken ( knippen en kleuren ). morgen vrij, alleen naar accapunctuur en dan woens en donderdagnacht en vrijdagavond weer een klantje en dan is de week bijna weer voorbij.

Deel Deze Pagina