zie nu net je pb... mooie pendel! zou wel gaaf zijn! tja klachtjes haha eerlijk? -vollere borsten -continu duwend gevoel rechtsonderin (soms uitstralend naar mn lies) -af en toe een steek in mn borst (aan de binnenkant) -vanochtend licht misselijk bij het opstaan -heeeeeeel koud zijn -temp 37,0 -meer zweten (echt zweetplekken onder mn arm, heb ik normaal niet snel) -gisteren met sporten continu bang zijn dat het niet goed is voor mn buik -ook duizelig met cooling down -gister bloedend tandvlees -moe en vooral brandende/prikkende ogen 's avonds -haha, moet ik nog verder gaan....
nou nou klinkt behoorlijk zwanger!!! oooh hoop het zooo erg!!!! ben gewoon zenuwwappig voor jullie hahaha mannetje zegt steeds ga nie op comando hoor! zeg ik nou echt wel!! verleid je gewoon hahaha lol
wordt nu wel moeilijker hoor! morgen natuurlijk 10 dpo en dan komen vaak al de eerste vage testjes om de hoek kijken, maar ik ga sowieso niet voor kaspertje zn verjaardag testen... ik probeer het echt tot de 23e vol te houden... (heb overigens wel nog iets van 9 testen in huis, 2 matcare cassettes en 7 dipsticks, dus hopelijk houd ik wat voor je over...)
je kan even vooruit ik zei tegen mijn mannetje paar dagen terug (dit zei mijn gevoel) ik denk dat surf zwanger is haha hoop dat ut waar is!
en oja nog iets opvallends, mn moeder keek weer naar mij vanmiddag, maar ze zei niets, ze deed mn haar naar achter.... bij alledrie de zwangerschappen had ze het al aan me gezien vanaf een week na mn ei ongeveer... ze wist het gewoon al! (zonder dat ze wist dat we er mee bezig waren bij de tweede, bij thijmen en kasper allebei wel) bij thijmen zei ze zoiets van, ben je moe? of... nou ja laat maar... bij kasper had ze het via skype gezien... en bij de tweede wilde ze ook iets zeggen over mn gezicht, maar slikte het in, zo lekker vaag zeg maar, en ik had het gevoel dat vanmiddag ook weer zo'n momentje was...
@flex: welke datum verwacht je in juni je ei? dan ga ik even kijken of je een jongetje of een meisje krijgt...
nou dat zou perfect zijn!!! dus klussen op 5 juni om uurtje of 19 als de kids slapen (gaan wij ook slapen erna omdat we snachts rijden) 6 juni en 7 juni in de ochtend moet ut goed komen waar lees je dat? (heb toch maar ff de lap gepakt nu reclame op tv bleeeh)
bij mij als mn ei inderdaad de 5e was, krijgen we een meisje! (als ik zwanger ben natuurlijk...., kleine bijkomstigheid...)
Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen mijne is 49+5=54-26=28-1=27-2=25-3=22-4=18-5=13-6=7