Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    haha surf.. tegelijk!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Haha idd

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

zo die is echt heel duidelijk!! die van mij is niet zo hoor.mischien volgende maand. weet alleen nog niet hoe ik menstruatie in moet vullen op grafiek. maar dat zoek ik nog wel even uit:) even oefenen:p

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

hoe begin ik een nieuwe grafiek? kan het niet vinden

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

wilde mijn grafiek laten zien hier maar krijg het ook al niet voor elkaar haha

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Als je onder het kalendertje klikt op enter data, dan Kan je invullen bij menses/spotting hoe je menstruatie is.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Om m op ZP te laten zien sla ik de afbeelding van m'n chart op met rechermuisknop en dan op zp toevoegen als foto

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

aha gevonden:) heb er light ingevuld maar het is echt maar uhm gisterenavond en vanaochten beetje bruin. maar nu even niks. maar het zal morgen wel doorbreken! ( een innestelingsbloedingkje zal ook niet verkeerd zijm:)) maar dat zal wel niet

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nieuwe grafiek begon hij bij mij automatisch toen ik m'n menstruatie invulde, dus als jij op de kalender terug gaat naar je eerste dag van deze cyclus en daar invult wat je menstruatie was ( heavy, medium, light) dan maakt ie daarna denk ik vanzelf een nieuwe grafiek... Hoop ik ;)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    En ik zou voor wat je nu hebt spotting invullen, want bij light gaat ie echt uit van n nieuwe cyclus volgens mij en spotting kan nog bij je oude cyclus horen...

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

oke is goed doe ik dat

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

maar dat is natuurlijk niet vanaf het begin . maar beetje gek grafiekje

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mssn aks je je eerste dag van je mens invult desnoods met een verzonnen temp, mssn krijg je dan een beter overzicht, weet ik zeker hoor

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

lukt niet haha. naja ik kijk gewoon wat hij bij de volgende doet. dit word hem nu toch al niet meer:)
    maar ik ga er weer even tussenuit. moet weer gaan werken:( helemaal geen zin maarja.

16. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @saab spannend hoor. je kan trouwens op dit forum ook de verloskudigen spreken en misschien kan zij je wat duidelijkheid geven, dan weet je misschien al wat en dan inderdaad over 1 week een nieuwe test. zou dan wel weer de cb doen en kijken of hij dan al meer aan geeft. succes.

wat een heerlijk weer. ze zeggen dat het morgen weer minder word. hoop het niet, want dan gaan we weer naar het zwembad met broodjes en alles, heerlijk.

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @Nattasja, Lekker hoor zo vaak zwemmen. Vooral voor de kids.
    @Ennasil en Surf, PPFFF wat een gedoe met de temp enzo. Ik begin er al niet aan. weet nu al dat ik dat niet ga snappen.

@HIer, Kids slapen, hadden zo druk gespeeld. Ze waren echt uitgeput. Heb ze maar een uurtje in bed gelegd. Strax lekker aan de bbq. Heerlijk. Vanmorgen nog gefreubeld aan de uitdeelkadootjes van mn dochtertje. Die deelt morgen uit op de peuterspeelzaal. Ze heeft t over niets anders meer. Zo schattig:D

18. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland

Ja dat heb ik gedaan inderdaad. Wacht nog op antwoord.
    We zien het allemaal wel hoor...

19. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @saab als het goed is heb je morgen dan antwoord, ben benieuwd.
    hoop op roze voor je. wat zegt manlief er van?

net heerlijk gegeten en de boys vonden het ook lekker. oma's pannetje. zo dat kunnen we dus vaker eten.
    zo de deur uit naar schagen en als het mee zit 9 uur weer thuis en anders half 10.

20. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Ben ook wel benieuwd naar het antwoord ja..
    Al denk ik dat het gewoon het geeikte antwoord zal zijn; nl dat het nog weken kan duren voor al het hcg er uit is.
    Manlief zegt niet zo heel veel op het moment. Die is nu vooral met zn vader bezig. En terecht ook. Wil hem ook niet te veel lastig vallen met mijn wel/niet zwanger gezeik. Wil hem graag blij maken :)

Deel Deze Pagina