Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @dannie: gefeliciteerd met je dochter!

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zoooo meiden,

Effen een berichtje typen. Veel onduidelijkheid hier en daar lees ik. Lange cyclus, positieve streepjes maar geen zwangere buik, negatieve testen maar nog geen bloed. Tjonge....het houdt ons wel bezig!

Zit hier nog in de baalfase. Jakkie bakkie. Maar als ik pas op dag 38 ongi ben geworden ipv dag 30....heb ik mijn eisprong dan ook later gehad???

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @smile: ja dat denk ik wel... volgens mij zit het verschil in lengte tussen cycli in het stuk voor je ei, en is het stuk na je ei over het algemeen redelijk gelijk, kan 1 of 2 dagen afwijken, maar geen 8 in ieder geval. dus dat zou betekenen dat je ei ook een week later is geweest...

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Meiden, een heel snel berichtje van mij:
    Ik kon het niet laten om met de KV stest te testen en........
    ER STAAT EEN HEEL VAAG TWEEDE STREEPJE:D:D:$:$
    Mijn man heeft de laptop nodig dus ik ben vanaaf niet meer online.
    Fijne avond allemaal. (Die van mij zal heel fijn zijn!!)

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    gefeli meis!!!! lekker genieten!!!

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Dannie 81: wat ongelooooooooooooooflijk gaaf!!

Ik ga ook in roze typen. Blijkbaar heeft het effect!!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @dannie: oeoeoeoeoeoeoe wat goed!!!!!! gefeliciteerd! laat je morgen even een fotootje zien!

8. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee Danni!
    Gefeliciteerd!

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!:D weer wat meer roze!
    nu de rest nog:) maar ook dat komt goed

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen!
    net 5 minuutjes wakker en dat is een wondertje de laatste tijd. was ook wel fijn, want thijmen is vannacht 3 uur onrustig geweest, uiteindelijk hebben we m om 4 uur bij ons genomen en nu slaapt ie nog steeds in ons bedje, maar kaspertje werd wel wakker net, dus maar meteen naar beneden gegaan (meestal liggen we nog wel een uurtje te dutten op ons bed, maar dat lukte nu niet hihi

zit meteen weer met mn temp die gek is natuurlijk, ik vraag het even bij het temptopic denk ik.
    of weet jij het mssn flex?
    ik heb vannacht om 2 uur getempt (dacht dat het al veel later was hihi) toen had ik 36.3
    toen om 6 uur (maar toen lag thijmen al 2 uur tegen me aan) had ik 36.5 en toen net nog een keertje om half 8 (maar normaal temp ik altijd rond half 7) toen was ie 36.6...
    welke zal ik nemen. heb de neiging de eerste te doen...

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ff kort voor school..

surf, was je er toen al uitgeweest??? want dan zakt de temp ook..
    denk als je er uit bent geweest je je middelste moet nemen en als je er nie bent uitgeweest de eerste..
    (noteer de andere ook, dan kan je aanpassen als ff er niet uitkomt ;)

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    om 2 uur was ik er nog niet uit geweest, dacht dat het al half 6 was ofzo, dus meteen getempt hihi
    om 6 uur was ik er al wel uit geweest een paar keer tot 4 uur, toen dus 2 uurtjes geslapen, en tussen 6 en half 8 ook geslapen...

als ik eruit ga, gaat mn temp toch juist omhoog?
    ik heb nu de eerste in mn grafiekje, want ik zit als het goed is nog voor mn ei en dan past die beter haha en de andere temps in een aantekening erbij.

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    en dannie: nog een keer getest al? spanend hoor!

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    goeie morguh, rise en shine:cool:
    Net weer getest, maar ook nu weer een heel vaag streepje. Ik heb geprobeerd hem op foto te zetten, maar hij is echt vaag en je ziet bijna niets. Over een paar dagen zal zeker weten nog wel eens testen, en dan zal ik jullie laten meegenieten.
    Lang leven de KV tests:D
    Iedereen die de komende dagen gaat testen, ik duim heel hard voor jullie mee. Wie is de volgende die gaat testen??

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wil je al op roze in de lijst dannie? of vind je het nog te vroeg?
    (ik zou zeggen streep is streep hihi)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    #1636 surf, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
    ZWANGER WORDEN IN 2011 van een 3e

nod-lijstje:

mei:

28 mei
    MrsDee (ronde 0, jongen en meisje)

juni:

4 Juni:
    Nattasja77 ( 2e ronde, 2 jongens )
    6 juni:
    Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen)
    10 Juni:
    Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje)
    11 Juni:
    Nic79 (ronde geen idee.... , 2-ling J&M
    19 juni:
    Surf (3e ronde, 2 jongens)
    21 juni:
    Fl3xgirl (ronde 1, 2 meiden)
    27 juni:
    trotsemamavan2 (ronde 7, 1 jongen, 1 meisje)
    eind juni
    Smile (3e ronde, 2 meiden)

Zwanger:

jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - ?
    Damyar - 26 jan 2012 - bv - thuis
    Rooosje - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh

---------------------------------------------

de lijst in ieder geval weer naar voren gehaald...
    de volgende die gaat testen zal nattasja zijn denk ik...

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo thijmen is ook wakker geworden (lekker slaapkoppie hihi), we gaan even ontbijten, ik praat hier toch een beetje tegen mezelf haha

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    JAAAAAA, streep is streep dus zet me er maar op. wil jij dat voor me doen, ik ben daar echt een kluns in.
    uitgerekende datum is 8 februari (volgens calculator)
    Ik ben van plan BV te geven en bevalling in ZH.

19. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey dames,

1 hele dag niet gelezen en weer 6 paginas's bijlezen, dat gaat goed hier..haha:p

maar allereerst Dannie gefeliciteerd!!!:D hopelijk wordt het streepje over 2 dagen een knalstreep en kan je heerlijk gaan genieten van jullie 3de wondertje... (wel lekker snel zeg!!)

hmmm.. ik moet even weer terug gaan lezen ben het nu al kwijt..haha:p

@surf bedankt voor me toevoegen op het lijstje, ik hoop dat dit de laatste keer is. haha maar dat geld voor ons allemaal.
    fijn dat je zoontje weer wat beter is en hopelijk heb je vannacht ook iets meer nachtrust.
    ik moet zeggen dat ik ook weer sinds lange tijd heel de nacht heb geslapen. ik heb zo'n hele moeilijke slaper dochter die eigenlijk alleen heel de nacht slaapt bij papa en mama. maar dat vind ik 1 keertje goed, maar niet 7 dagen in de week. want ik slaap zo slecht als er een kleine in mijn bed ligt.. en als je 4 bent vind ik het onderhand wel kunnen.

wat betreft temp zou ik de temp pakken die het dichts in de buurt zit van hoe laat je normaal tempt.

@ennasil, heb je al duidelijkheid betreft je ongi?? want jeetje dat duurt lang. ik zou het toch een keer laten vallen bij de ha.

@saabenjelle, wat een onzekerheid zeg, net of de mk al niet erg genoeg zijn. zit je ook nog zo lang in onzekerheid. met 1 a 2 weken lijkt je hcg wel onder de 81 van de vorige keer te zijn. want volgens mij pakt de cb dit tot ongeveer 50 ofzo.. of ik moet het weer helemaal verkeerd hebben... maar ja dan weet je natuurlijk nog niet of het oud of nieuw is..pfffff
    hopelijk kan je manlief snel goed nieuws brengen.

@nattasja77, spannend, je bent de volgende die kan testen. weet je al wanneer je gaat testen of wacht je eerst je nod af? ik ga voor je duimen in elk geval.

hier gisteren niks in huis kunnen doen, dus ik ga nu even snel de stofzuiger en dweil er doorheen gooien. om half 3 weer werken tot 23.00 en dan lekker 5 dagen vrij. morgen wat spulletjes pakken en dan gaan wer weer lekker naar de camping. hopelijk is het dan niet zulk weer want dan ben ik zo weer thuis..haha

20. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    eerst is mrsdee nog met testen, of heeft ze dat al gedaan?

ik kan 5 juni testen, maar wacht als dat lukt tot 6 juni, maar denk wel dat ik 5 juni doe dat is op een zondag. ik heb nu wel overal minder last van als vorige maand. tepels zijn nog steeds groot en gevoelig, maar niet donker. af en toe misselijk en ja mijn baarmoeder doet wel zeer.

Deel Deze Pagina