ok, de 20e komen jullie terug, ik had de 25e in mn hoofd, maar toen snapte ik het niet meer met es dr verjaardag... maar nu klopt het weer haha ik ga hier even de keuken opruimen, er staat nog vaat van de hele dag. dus even vaatwasser uitruimen en de spulletjes er weer in, dan ziet het er al weer een stuk beter uit... ben zo nog wel terug denk ik (als mn moeder nog niet er is, ze komt zo voor een kopje thee)
Nou, geloof dat ik ongi ben geworden... :x en toch ook Alleen lijkt t niet helemaal te kloppen. Tis begonnen na nogal wilde vrijpartij met beetje bruin. Toen was dat over, maar vanmiddag toch ongi geworden geloof ik. Maar voor mijn gevoel dan een week te vroeg. ?????????????????????????????????????????????????????
@saab: jeetje wat een vage boel zeg!! maar als je ongie bent betekent dat wel dat je hcg uit je lijf moet zijn, anders geeft ie niet het seintje dat je ongie moet worden... en als dat dus nog niet zo is, dan zou het dus geen ongie zijn, maar iets anders... pff, wat een irritant dit voor je! weet je nog niet echt waar je aan toe bent. behalve als het definitief goed doorzet natuurlijk...
Bekijk bijlage 155361 Ik weet niet of het te zien is, maar het is een echt tuurstreepje. Wie kan t zien??
dannie: nou dat vind ik geen tuurder hoor! luid en duidelijk aanwezig! GEFELICITEERD!!!! BRUSJES-ALERT tetutetutetutetu
moest wel wat moeite doen om m zichtbaar op de foto te krijgen. Maar is beste goed gelukt, al zeg ik het zelf
zoals jullie zien heb ik mn banner ook alvast aangepast. Ik ben alleen zo bang voor bijv. een vals positieve test. Maar dat kan toch niet 3 x he????
mn man moest gisteren even wennen aan het idee, maar vanmorgen zag ik hem op internet al naar andere auto's kijken, dus volgens mij begint hij er al aan te wennen Want ja, strax 3 ukkies in de auto in een autostoel, dat gaat niet passen.
@dannie: wij gaan de ford s-max kopen voor mij (heb nu een VW golf) en mn vriend heeft nu een ford mondeo en gaat een leuke voor de zaak leasen, maar dan gaan we met mijn auto prive rijden...
mijn man heeft gekeken naar de chevrolet captiva. Alleen even zien of dat financieel haalbaar is. En we hebben nog een jaartje om te sparen. Maxicosi past in onze gezinsauto er nog net bij!
Nou... Ik snap er nu echt geen f*ck meer van. Mn broek is nu weer helemaal schoon. Maar als t geen ongi is, wat kan t dan zijn? Van mn ei, dat ie laat is? Innesteling? Ik weet t niet hoor. ?????
even vraagje. zie jij die streep ook als je hem niet voor het raam hou? bij mij zag je dit ook precies hetzelfde voor het raam maar dat was een voorgedrukt streepje. kwam daar achter omdat ik hem helemaal uit elkaar heb geloopt heb en toen niks meer zichtbaar was. maar bij mij zaf je het ook enkel bij het raam hoor. wil je niet bang maken hoor maar dat je even goed kijkt om een terleurstelling te voorkomen.( het zal vast wel goed zijn hoor maar even voor de zekerheid. hier alles beetje vaag had net een grote bonk klodderig slijm zwart goedje snap er niks van vind het een raar begin van een ongie.
Yaaaahhhhh weer een naam in het roze, vind het allemaal zo leuk. Dani gefeliciteerd, zo zag mijn eerste test ook wel eruit, moest ook turen. Saabenjelle wat raar zeg, weet niet wat het is, misschien toch een innesteling. ennasil, je temp lijkt me wel hoog voor een ongesteldheid, maar je cyclus is ook niet gemiddeld om het zo te noemen, hoop dat het doorzet en dat je temp morgen heel erg gezakt is. fl3xgirl: alvast een fijne vakantie toegewenst en heel veel klusplezier toegewenst Surf: juni wordt jouw maand kan niet anders met zoveel pendels voor juni toch? Ik duim in ieder geval voor je en ook voor de andere meiden. Hier hoeven we geen nieuwe auto aan te schaffen, we hebben een espace voor 7 personen, dus dat moet wel passen, hihi al wil ik niet meer dan 3 kindertjes hoor. Heb zojuist nog even een laatste test gedaan met zo'n digi van clearblue, had ik nog nooit gedaan omdat ik het best prijzig vind voor een test. Zie foto, klopt ook nog want je moet er nog twee weken bij op tellen, las ik. Verder komt morgen middag moeder voor moeders. Hoop dat ik weer 10 weken lang mee kan doen.
Lief van je dat je wilt waarschuwen, maar het is ook zichtbaar zonder dat ik m in het raam houdt. En ook na veel langere tijd, blijft hij zichtbaar. Ik heb ruim binnen de tijd gekeken en zonder raamlicht was t zichtbaar. Voor de foto heb k te zo gedaan, dan was ie duidelijker!
@damyar: mooi hoor! die 3+ is toch heerlijk om te zien! @dannie: bij ons in de mondeo past het ook 2 stoeltjes en een maxi cosi (hebben we al geprobeerd hihi), alleen staat de MC wel een beetje schuin en we willen graag de easy base weer gebruiken, geeft toch een beetje extra veiligheid en die past dan net niet omdat hij niet recht op de stoel past. daarom willen we graag een auto met 3 losse stoelen achterin, en dat is oa. de s-max. @saab: hmm lekker vaag weer, een week voor nod zou innesteling kunnen zijn... maar ja, alles is nu wel ongeveer mogelijk bij je denk ik... sorry ik weet het niet, ik kan alleen maar heel hard duimen dat je test volgende week een vette tweede streep aangeeft!