Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Surfje: Jij denk dat het wel eens raak zou kunnen zijn en komt dat niet eens melden bij ons april mama's...staat je netjes :p;):D.
    Spannend zeg!!!

2. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @iedereen die op mijn cyclus gereageerd heeft: Ik snap er echt geen bal van! Iemand had het over ovulatie testjes, ik zou het wel willen proberen, maar heb geen idee wanneer ik dan zou moeten beginnen, en ik vind het te duur om drie te kopen en gewoon maar wat te doen. Ben wel begonnen met temperaturen, lekker gratis, en hopelijk levert dat dan nog wat inzicht op.

Verder gaat alles hier lekker zijn gangetje. Vanavond lekker sushi gegeten en vrienden op bezoek gehad. Morgen de kids naar de creche maar ik heb een dagje vrij van werken, dus lekker mijn eigen dingetjes doen. Een uurtje in bad liggen en het hele huis poetsen. Misschien nog effe de stad in om wat kleding voor de meiden te kopen.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

dat was ik volgens mij ik heb ze toen gekocht bij matcare zitten dan in zo'n pakketje iets van 10 testjes en 2 zwtesten voor 15 euro ofzo vind nog meevallen en zou ik rond dag 10 een testen als je niks ziet op dag 12 nog eens dan elke dag zeg maar hopelijk levert het tempen je ook wat op!! heb je al eens je bmm ion de gaten gehoduen kan je ook veel uit aflezen namelijk

4. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @flex: Dat vind ik ook niet zo duur. Wat is matcare? En dat andere wat je noemde heb ik nog nooit van gehoord. Leg eens uit hoe het werkt?

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zie dat er nu niks beschikbaar is:$ mssn later nog eens kijken

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik zag deze ook nog!!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo heb net mijn eerste foliumzuur geslikt komt nu erg dichtbij zo :)

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ flex: met jouw formuletje kom ik op 3, dus een jochie...
    Ben benieuwd haha

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Haha eerste foliumzuur, das toc wel een stapje dichterbij flex!

10. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @flex: Ha ha, dat had ik zelf ook kunnen verzinnen dat bmm baarmoedermond betekende. Heb ik nog nooit geprobeerd, misschien doe ik dat over twee maandjes als ik er dan nog steeds niet uit ben.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf GEFELICITEERD met je kleine man!!!! :D:D:D tot vanmiddag!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dankjewel! tot straks!

13. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Surf, nog gefeliciteerd met je zoontje! Hebben jullie een leuke dag gehad?
    En hoe gaat het verder met je? Nog maar een paar dagen...

En de andere dames?

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    surf, nog gefeliciteerd meis!

hier een weekend op kamp geweest met de 17+jeugd.. erg leuk, maar ook vermoeiend.. en moest er vandaag gewoon weer vroeg uit en kan ook tussen de middag neit liggen, want moet overblijven...
    word dus ff bikkelen en vanaaf na het werk maar gelijk mijn bedje in..

zit hier relax op de wachtbank... heb niet het idee dat het raak is, dus ook nog geen testneiging..waardoor ik enorm trots ben op mezelf.. ben echt vroegtest-verslaaft.
    zondagochtend wel een drupje lichtroze bij afvegen, maar geen idee waar het door komt.. heb rond de 7e wssl mijn ei gehad, al heb ik hem niet gevoelt..(verwacht het ivm afscheiding)

hoest met de andere dames???

15. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh Jannie, jij zit ook al bijna op je NOD. Spannend hoor. Ga je woensdag testen of wacht je het dan nog wat dagen af?
    Voel je je eisprong normaal gesproken wel?

Ik heb waarschijnlijk deze week ergens mijn eisprong. Geen idee wanneer precies, ik voel hem nooit.

Wie zit er nog meer vlak voor haar nod? Of zijn surf en jannie de enigen?

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    normaal voel ik 2 dagen nadat ik voor het eerst vruchtbare afscheiding heb gespot mijn ei (pijn trekt door naar mijn rug) en de dag erna geen vr. afscheiding meer... dus ja, ik voel normaal mijn ei.. maar doordat mijn eierstokken na mijn 2mk nogal gevoelig waren nu niet kunnen voelen...
    ga er van uit dat ik dus deze keer een langere cyclus van 29 dagen heb.. maar dat is alleen gebaseerd op mijn vruchtbare afscheiding.. vorige maanden van 25/26/26... dus we zien het wel...
    mocht het drupje van innstelling zijn, dan heb ik een late innestelling deze keer..
    ik ga pas vrijdag of zaterdag testen(als ik dat red) want dan ben ik rond de periode dat het de vorige 2x mis ging.(heb beide keren 2x een posi test gehad.

sinds een half uur misselijk, maar goed.. na zo'n raar weekend heb ik werelijk geen idee waar het van zou kunnen komen.. durf gewoon niet meer te hopen:(

17. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jannie, ik kan me voorstellen dat je nog even wacht met testen en hopen tot je echt ruim overtijd bent. Na jouw ervaringen afgelopen maanden...
    Ik duim met je mee dat je weer zo snel zwanger bent en dat het kindje dit keer blijft zitten.
    Sterkte de komende dagen.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @jannie: ik heb bij de oudste een dag of 2-3 wat rozig/bruine afscheiding gehad en een dag voor nod een knalposi test! ik hoop het voor je!

hier gisteren een erg leuke dag, heerlijk weer natuurlijk, dus iedereen mooi in de tuin! helemaal goed en kasper is ontzettend verwend!

vanochtend had ik echt een ongie-gevoel maar ik verlies tot nu alleen nog maar witte afscheiding... bmm is nog dicht... spannend, spannend!

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    surf, ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn :D maar het maakt me wel onzeker... eind van de ochtend weer ietsje roze/bruin.. maar doorzetten doet het niet.. en dat, terwijl mijn ongi altijd ineens komt...spanning alom dus...een kleine week en dan weten we meer...

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik helaas toch op rood... ga door voor 14 mei...

Deel Deze Pagina