Nou meiden, daar ben ik ook weer even. Hele dag gewerkt, en morgen lekker vrij, maar dan wordt het weer minder goed, dus dat heb ik niet goed geregeld:x Zoals in mn vorige berichtje staat heb ik nog geen kwaaltjes. Misschien iets sneller moe dan normaal, maar dat kan ook de warmte zijn mn (.)(.) zullen denk ik wel weer snel gaan groeien, had ik bij de vorige zwangerschappen ook, dus ben bang dat ik het nergens lang verborgen kan houden dat ik weer zwanger ben. Hoe lang gaan jullie wachten met t vertellen. Mijn ouders/schoonouders en broer en schoonzus weten het al, maar verder niet echt iemand. Eigenlijk wil ik het al snel gaan vertellen, want waarom eigenlijk niet. Stel dat het geen plakbeeb is dan vertel je ook dat je zwanger was maar dat het fout is gegaan, waarom mogen de mensen dan nu niet meegenieten van de roze wolk?
Owh ja, wat ben ik weer lekker gastvrij. Tuurlijk van harte welkom nieuwe meiden! Gezellig dat jullie ook mee komen kletsen. Ik las trouwens ergens een vraag of je niet bang bent dat het mis gaat of dat de derde niet gezond zal zijn. Ja, dat was voor mij ook een reden om te twijfelen. Maar ik heb besloten dat dit ook bij de eerste of tweede had kunnen gebeuren en dat we er gewoon voor willen gaan. Ik weet alleen niet wat we doen als strax bij de echo's blijkt dat ons kindje een ernstige aandoening heeft. We benadelen daarmee ook de ander twee kinderen, en ik weer niet of ik ze dat wil aandoen. Ik denk dat we nu bij de derde eerder de beslissing zouden nemen om het niet geboren te laten worden dan bij de eerste of tweede. Nu ik dit opschrijf realiseer ik mij hoe hard dit klinkt, maar we hebben ook verantwoordelijkheid naar de andere kinderen, en ik vind dat je daar ook over na moet denken. MAAAAAARRR, we gaan uit van het positieve en dat we een gezonde plakbeeb krijgen!
Bedankt voor jullie welkom meiden! hoop dat ik het hier een beetje kan bijhouden allemaal 'fijn' dat er mama's zijn die mijn gevoel herkennen! ik heb tussen onze twee zoontjes in een mk gehad, dus dat het allemaal niet vanzelfsprekend is, weten we ook echt. En bij de 1e bijna 2 jaar in de mmm gezeten, dus tis ons ook niet komen aanwaaien... de jongste gelukkig wel, dat was zo gepiept . Maar het gevoel van 'moeten we niet tevreden zijn zo' is soms zo overheersend. Zo van, hoe DURF ik nog een kindje te wensen, heb al 2 gezonde jongens... en me dan ook nog schuldig voelen tegenover de jongens, alsof zij 'niet genoeg' zijn en daarom dus nog steeds de kriebels heb voor nog een wonder. maar gewoon het nog 1 keer zwanger mogen zijn, het getrappel in je buik, de hik, het gewaggel en die dikke buik! het bevallen, iedereen bellen dat hij/zij er is, de kraamtijd.... en weten dat het alleen maar leuker en leuker gaat worden!! dat wil ik gewoon zoooo graag nogmaals!
hey meiden veel geschreven... ben echt dood en doodmoe! surfen ging super! flinke wind bij het diepere gedeelte van het meer ben dus regelmatig koppie onder gegaan! dat is best eng haha maar ik ging echt hard!!!!! en vanaaf heerlijk bij surf gebbqt!!! was super gezellie en kindjes deden het goed! ze liggen nu ook heerlijk te slapen mama gaat zo ook
Goedemorgen meiden, reageer straks wel wat uitgebreider. Hebben hier lekker tot 7 uur geslapen. Was idd erg gezellig gister met de bbq. Was ook wel erg moe... Hier heeft FF vanochtend m'n kruis kunnen zetten op donderdag, wat ik zelf ook al dacht, dus das mooi! Zit alweer 3 dpo, Hihi. Straks even m'n banner aanpassen die de dpo-tjes telt. Is altijd wel leuk vind ik...
Net als bij de eerste en de tweede is er natuurlijk (kleine) kans dat je kindje niet gezond is. En wat wij bedoelen is dat je er meer mensen (lees: je andere 2 kinderen) mee benadeeld als blijkt dat de derde misschien niet gezond is. Je hebt immers al 2 kinderen, die daardoor ook veel aandacht gaan missen enzo. Stelling is een beetje, moet je niet gewoon tevreden zijn met 2 gezonde kinderen, en het risico van een niet gezond kind vermijden. Ik hoop dat ik het zo goed verwoordde!
Hey meiden, even het laatste berichtje van mij denk ik! ben nu druk bezig met poetsen zodat we strax in een lekker schoon huis thuiskomen! ben echt doodop van gisteren spierpijn hahaha zullen vanaaf wel een xtje gaan klussen als we niet te moe zijn Ik wil alle aankomende testers (waaronder surf) heeeel veel s6 wensen en hoop dat als ik terug ben de hele lijst roze is!!!
even snel bijgelezen! welkom nieuwe meiden!! ( weet de namen even niet meer sorry er is weer veel geschreven zeg!! hier inmiddels de ongie bijna verdwenen dus we kunnen weer aan de klus.op naar de roze maands hihi.
Hoe gaat het nu met jullie?? Lijkt me ongelofelijk zwaar!! Nog een keer een knuff voor jullie! Met mijn schoonvader gaat het een beetje op en neer. Hij heeft wel heel erg veel pijn, gaat dwars door de medicatie heen. Maar hoewel we 2 weken geleden dachten dat het bijna over is, houdt hij het nu toch nog steeds vol. Het is afwachten denk ik...
Zo, alles weer bijgelezen!! @Nattasja: Gefeliciteerd!! Wat super weer iemand op roze. Geniet ervan!! @ babyboom, Makkie en Mams1985: Welkom!!
Ok dus heeft niks mee te maken dat je bij een 3de meer kans hebt op een kindje met een aandoening, lijkt me ook raar eigenlijk als dat wel zo zou zijn dan zou niemand voor een 3de durven te gaan MrsDee heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
Nee hoor, maar je realiseert je misschien wel des te meer hoe blij en gelukkig je jezelf mag prijzen met al 2 gezonde kinderen. je wilt het lot niet tarten door er nog een derde bij te willen!
Ja dat heb ik nu zoiezo al dat het een zegen is mijn 2 zoontjes Ik kom zelf uit een gezin van 5 kinderen en we zijn allen gelukkig gezond We zijn ook heel erg close met elkaar en dat vind ik zo mooi mij ouders hebben nu al 7 kleinkinderen en me jongste broertje en zusje zijn nog niet eens begonnen
nieuwe meiden welkom. @fl3x een fijne vakantie en geniet er van. iemand nog getest vandaag? hier beginnen de kwaaltjes te komen. was vorige week af en toe misselijk, maar dacht dat had ik vorige maand ook. nu af en toe na het eten misselijk. gisteravond de hele avond hele erge buikpijn. 3 keer een kruik gebruikt. vandaag voel ik mijn buik ook weer goed, maar hoop dat het niet erger word. verder gelukkig nog niks.
flex:fijne vakantie meid!! hier een luie dag... hebben alleen 2 kastjes die nog op zolder stonden in onze werk/logeer/was/studeer/rommelkamer naar beneden gehaald en in de werkkamer van mn vriend gezet. dan kunnen daar gedeeltelijk de administratie in en gedeeltelijk de handdoeken, ondergoed ed. dan krijgen we meer ruimte in onze eigen kledingkast. (hadden namelijk een ruime inloopkast, maar dat is de werkkamer voor vriendjelief geworden omdat het kamertje op zolder voor kasper wordt, en dus moesten we nogal inkrimpen in kastruimte, maar zo is het weer mooi opgelost) en meteen onze kledingkast opgeruimd en uitgeruimd (weer een vuilniszak naar het goede doel...) verder eigenlijk niet zoveel gedaan hihi