thnx meiden! hier van boven tot onder alles gepoetst als ik nu vanaaf vroeg nie slaap weet ik ut ook nie meer ben iig uitgetelt nu!
groot gelijk, ik heb bij de andere ook geen cb gedaan. een streep is een streep! bij mij duurde het alleen erg lang voordat er een streep kwam, bij de tweede dus toen wel veel testen gebruikt.
welkom!! altijd leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugde. ik moet zeggen dat ik deze keer het spannendste vond toen we er voor gingen, moet ook zeggen dat bij deze mijn geduld ook het meeste op de proef gesteld wordt..haha hopelijk voor jullie snel raak.
alvast welkom, dus nog even afwachten. ik begrijp wel een beetje wat je bedoeld, moet zeggen dat mijn beren ergens anders zaten en niet bij mijn zwangerschap en bevalling en gezondheid van het kind. kijk het is natuurlijk wel iets om over na te denken, dat hebben we gedaan. maar ook als het gezond geboren is weet je het nooit.. mijn dochter heeft een immuunstoornis, daar zie ik ook zo nu en dan flink mee af. mijn zwangerschappen heb ik aan het einde in een rolstoel gezeten en ik ben na flinke fysio weer gewoon de oude. (een rede dat we wel lang gewacht hebben, en we hebben het er ook over gehad.) ik moet zeggen dat ik al die beren van tijd, hoe moet dat met kinderen naar school, clubjes ed en baby slapen, fles. hoe ga ik het straks betalen als ze echt duur worden, met school, studeren, eten.. kijk nu zijn de kosten allemaal nog minimaal. gek genoeg hebben we het hier bij een tweede niet over gehad en bij een derde wel. ik moet je eerlijk zeggen dat ik nu niet meer inzie waarom dat we toen overal een beer van maakte, hierdoor zijn we een jaar later pas gestopt met anticonceptie.. hmmm ws. heel warrig verhaal, maar ik begrijp je deels, wat betreft beren, maar als die wens er is zal hij nooit meer weggaan denk ik.
welkom, ik zie ook veel pendels voor juni. spannend hoor!! hopelijk binnenkort een mooie test, want je bent alweer een tijdje aan de klus zie ik.
hier weer net terug van de camping.. was heerlijk weer. morgen weer aan de bak. late dienst en daarna de nacht in.. gelukkig volgend weekend ook vrij.
Dank je Trotsemamavan2 ja we zijn al een tijdje aan de klus helaas is het in mei vroeg mis gegaan. vandaag heb ik wat krampjes oftewel btjezeurend gevoel net vloog de deur zachtjes open in de woonkamer en schrok r een btje van kreeg gelijk steekjes van onderbuik naar vagina. Maar denk eerlijk gezegd niet dat het em word deze ronde we hebben ons er niet mee bezig gehouden omdat ik de vmk rustig wou verwerken. Maar nu ik richting of al op nod zit word het ergens toch wel spannend. Jij ook al een tijdje bezig zie ik
NOD-lijstje juni: 4 Juni: Nattasja77 ( 1e ronde, 2 jongens ) 6 juni: Kinderwens2011 (5de ronde, Meisje & Jongen) 7 juni: Baby Boom (ronde 11, 2 jongens) 10 Juni: Saabenjelle (ronde 1 na 2x vmk, 1 jongen, 1 meisje) 11 Juni: Nic79 (ronde geen idee.... , 2-ling J&M 13 juni: Beertje1985 17 juni: Surf (3e ronde, 2 jongens) 21 juni: Fl3xgirl (ronde 1, 2 meiden) 27 juni: trotsemamavan2 (ronde 7, 1 jongen, 1 meisje) eind juni Smile (3e ronde, 2 meiden) juli 7 juli: MrsDee (ronde 1, 1 jongen en 1 meisje) Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - Damyar - 26 jan 2012 - bv - thuis Rooosje - ? Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 11 feb 2012 - bv - zh
erg vervelend om het op zijn zachts te zeggen als je zwanger bent en het dan weer los moet laten. zeker als je al een tijdje bezig bent. maar toch wel spannend, misschien juist omdat je er wat minder mee bezig bent geweest dat er nu een wondertje in je groeit. hier inderdaad ook al een tijdje bezig. al 15 maanden zonder anticonceptie en dit is ronde 7 dat we echt doelbewust klussen zeg maar. het is wel even wennen, want bij de eerste was het een verassing en de tweede was in ronde 1 raak. maar ja je kan niet altijd zoveel geluk hebben natuurlijk. ook is na deze keer stoppen met de pil mijn cyclus ineens onregelmatig. dus we zullen zien.. we duimen gewoon hard en genieten ondertussen met volle teugen van mijn twee schatten. hopelijk gaan we gewoon allemaal op roze deze maand. we zijn in ieder geval goed op weg!
het lijstje wordt wel steeds groter zo, hopelijk word het heel snel een roze lijstje. ik heb ook het idee dat er steeds meer gezinnen komen met 3 of 4 kinderen. of heb ik nu alleen dat idee, omdat we er zelf mee bezig zijn. ik moet wel zeggen dat er nog niemand in mijn vriendengroep 3 kids heeft, maar ik hoor het wel vaak.
Ik heb even bij mij erbij gezet de hoeveelste ronde dit is. Ik hoop dat het gelukt is zo met kopieëren..