hee flex, balen van je ei zeg! hoe weet je dat je m al gemist hebt dan?? en ik ben bang dat je niet nog een ei kunt hebben... ik heb wel eens gelezen dat als je twee eitjes in 1 cyclus hebt dan springen ze binnen 24 uur na elkaar... als je nu dus nog steeds rekbaar slijm hebt, kan het ook zijn dat ie gewoon nog komt en dat je hem dus ook niet gemist hebt... nog even aan de klus zou ik zeggen haha *duimduim* lekker dat jullie het lekker hebben!
en twee dagen te vroeg, dat zou betekenen afgelopen zondag, en je zou toch zondagavond al even aan de klus? dan ben je mssn nog net op tijd geweest, je eitje leeft tenslotte ook iets van 12 uur...
@surf vaag hoor, maar hopen dat dit dan je normale cyclus is dan kunnen jullie beginnen. gisteren de eertse avond van de wandel-4 daagse gehad. zo was kapot. last van mijn buik, dus dat was minder en ook mijn bovenbenen deden zeer. nog even volhouden, want heb er nog 3 te gaan.
*dikke virtuele knuf voor saab* avondvierdaagse mag mijn kanjer pas vanaf groep 3 lopen.. eerder niet.. (mama heeft er helemaal geen zin in, en de meeste kinderen lopen hem pas vanaf groep 3 hier ) oppas voor vanmiddag geregeld, dus de kids hoeven niet mee naar de echo... nu hopen dat manlief optijd is....
goemorgen allemaal ik heb ook niet zo veel te melden . gisteren weer aan de klus geweest hoe meer lading hoe meer kans denk ik altijd haha. had ik ergens gelezen Elke dag ejaculeren voor beter sperma Tijdens het verloop van de studie vroeg gynaecoloog en verloskundige David Greening aan 118 mannen met sperma van lage kwaliteit om gedurende een week elke dag te ejaculeren. Verder mochten ze niets veranderen aan hun levensstijl. Na het onderzoek bleek bij 81 procent van de proefkonijnen de kwaliteit van het sperma erop vooruitgegaan te zijn. Velen onder hen zagen de kwaliteit evolueren van "slecht" of "gemiddeld" naar "goed". Bij de overige 19 procent was de spermakwaliteit verminderd.
@saab het zit je niet echt mee. @jannie spannend hoor voor vanmiddag. ik weet nog niet hoe of wat. normaal ging ik naar mijn ha en kreeg dan een brief mee voor een termijnecho in het zh. nu gaat het allemaal anders en denk dat ik gewoon een echo krijg bij mijn vk. eerst 4 juli daar een intake van 1 uur en dan hoor ik het wel.
Jannie: spannend vanmiddag, wel echo foto showen he. Saabenjelle: wat een ellende met die onzekerheid over wanneer nu je ei is, gewoon denk ik om de dag klussen. Temp je of gebruik je ovu testjes? Surf: lekker wezen bankhangen, is ook wel erg lekker he. Flx3girl: leuk dat je gratis wifi hebt, gewoon blijven klussen zou ik zeggen. Hier is het weer niet meer zo lekker, neem je straks de zon maar weer mee terug naar nederland, want dit vind ik niks. Nattasja: duurt nog even voor je intake, maar allemaal leuke dingen doen dan gaat het tenminste wat sneller. Denk dat je dan ook wel je echo hebt. De meeste vk praktijken hebben nu wel een ervaren echocopiste in huis. ennasil: dat artikel heb ik laatst ook gelezen, dus misschien is het wat. Moet er zelf niet aan denken om elke dag te moeten. Hier gewoon om de dag en de vermoedelijke eisprong dag een keertje extra. Wel bleven we uit voorzorg tot dag 19/20 doorklussen. Heb soms een latere ei dan die 14 dagen en heb ook soms een kortere lf. Voordat ik weer zwanger wilde worden, tempte ik 3 tot 4 maanden ervoor om inzage te krijgen in mijn cyclus en daar paste ik het op aan, van alle zwangerschappen was ik in de eerste ronde zwanger en na mijn laatste mk de tweede ronde. In de eerste ronde hadden we ons suf geklust, nou dat wilde manlief niet in de tweede ronde, dus weer overgestapt naar oude methode en het was raak. Bleef overigens altijd wel 10 tot 15 min naliggen voor ik ging plassen. Hoop dat het snel raak voor je is. Hier voel ik me niet zo heel misselijk, het is eigenlijk veranderd in de hele dag een weeige gevoel met af en toe een kok neiging. Borsten doen we goed zeer, gisteren kon ik er wel om janken, maar ja was op het werk en daar weet niemand het. Verder gaat het vullen van de mvm kannen goed, heb er totaal 8. Afgelopen maandag nieuwe gekregen en heb er al twee helemaal vol. hahah. Zoontje vraagt wel telkens wat het is. Ik ga weer even verder poetsen
Nee, ik temp niet en gebruik ook geen ovu testjes. Dan wordt het helemaal 'zo'n ding'. Ben er nu al redelijk mee bezig zeg maar. Tis niet zo dat ik helemaal gefocust ben op het zwanger worden, maar meer dat ik geen pepernoot meer van mn eigen lichaam snap. Dat houdt me wel bezig zeg maar. Maarja........................ Het zal allemaal best wel een keertje goed komen!
nee ik doe het ook niet elke dag hoor haha . dat hou ik ook niet vol. maar als we zin hebben dan doen we het soms de dag erna ook nog een keer. en daarna sla ik weer een dagje over. maar bij mij is het moeilijk te zien wanneer een mijn eisprong krijg helaas. vanwege mijn onregelmatige cyclus. ik hoop dat hij nu stabieler is. zit nu op dat 7 of 8 van myn cyclus. dus het zal nu waarschijnlijk nog geen zin hebben maar wil hem niet perongelijk missen. mijn temp is nu nog stabiel. ik hoop mijn ei deze maand te vinden @ jannie succes komt vast goed!!
vervelend meid ! vooral last van je buik lijkt me niet fijn. kwam het echt door het lopen? of had je daavoor ook al last? hopen dat je andere 3 dagen beter gaan
ik snap wat je bedoelt ik deed eerst ook ovutesten en die klopten elke keer niet allemaal heel verwarrend. en frustrerend! ik was er veel te veel mee bezig! het leek erop dat ik het ging forceren. en dat gaf alleen maar meer stress. nu heb ik mijn eigen even goed aangesproken dat ik even helder moest gaan denken en het gewoon op zijn beloop moet laten.( niet makkelijk hoor) maar merk nu wel dat ik me een stuk beterder voel het moeten en zallen is ervanaf zeg maar. ( wil het natuurlijk nog steeds graag hoor haha) ik probeer nu wat positiever te denken in plaats van he( "shit") wat als het nu weer niet lukt! ik kan het niet helemaal goed verwoorden maar denk dat je hem wel snapt
bij mij werkte tempen niet doordat ik onregelmatig er uit moet voor de jongste.. ovu-testen vond ik teveel gedoe en kostbaar.. dus zelf deed ik de bmm voelen.. en dat werkte, in combi met slijm spotten echt super... (misschien scheelt het dat ik mijn lijf altijd goed in de gaten hield, dus vaak wist wat er gaande was??)
ik merk dat als ik een tijdje bezig ben ik meer last krijg van mijn baarmoeder. het hoort er gewoon bij. het groeit en moet ruimte hebben en alles is niet meer gewend aan eeen zwangerschap, dus dat telt ook mee.
inderdaad een hoop gedoe en kostbaar hoor er vaker over , baarmoeder voelen. wanneer begin je daarmee? net na je menstruatie? slijm vind ik moeilijk te bepalen soms. weet niet altijd het verschil tussen het mannelijk goedje en het vrouwelijk goedje klinkt beetje raar haha. als we gewoon om de dag klussen zal het ook vast een keertje goed komen hoop ik. en mijn lichaam een beetje in de gaten houden