Graag Zwanger worden in 2011 van een 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kinderwens2011, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    hahahahahaha! Jij bent grappig! ;)

2. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    zo het eten is bijna klaar. rond half 7 weer naar de start voor de 4- daagse en daarna lekker niks.
    kwam gisteravond thuis en gelijk mijn pyama aangetrokken. manlief wat doe jij nou? vind ik nu gewoon even lekker zitten:D.

3. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @dannie hoe krijg je die leuke banner, heb hem namelijk al 10x geprobeerd, maar elke keer pakt hij hem niet.

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben weer thuis :D
    hebben een kloppend hartje gezien...
    ook zat er nog een klein zwart vlekje onder, kan een 2de kindje zijn geweest, maar ook een bloedvlekje..
    hopelijk heeft manlief tijd om de echo in te scannen vanavond.. maar dan moet ie het eerst aansluiten..
    21 juni mag ik weer terugkomen..

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

zijn geweest bedoel je dat die niet meer leeft of dat er nog een tweede kindje in je buik kan zitten?

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

oeps vergeet helemaal te zeggen dat ik het heel fijn voor je vind een kloppend hartje:)

7. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    @ Jannie: Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    je kan het op een echo niet goed zien, maar er was een donker vlekje... das dan een vruchtzakej(hij was leeg) die het lichaam of afstoot of naar buiten werkt.... of een stolseltje bloed.(wat het lichaam ook opruimt...)

de gyn verwacht dat alles goed gaat... zeker omdat het hartje ook al te horen was...
    hij zegt, qau termijn dat ik 7 weken zou zijn, maar kan over 2 weken weer anders zijn...

9. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland

Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

oke:) gelukkig was alles voor de rest goed! geniet ervan:)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden!!
    nog nieuwe roze erbij??

hier zit ik heerlijk met laptop gaat even wat makkelijker:)
    vandaag naar een wildpark geweest was erg leuk maar wel beetje koud door de wind die hier continu staat! maar vandaag heel veel zon gehad dus dat was wel lekker:)

@ hier denk ik echt ei gehad geen slijmpies meer
    Vanmiddag iets raars sprong zwembad in en in mijn buik(of bm) knapte er iets deed behoorlijk pijn :( maar is nu weer helemaal weg wat het is geweest geen idee maar ik d8 dat er een spier kapot knapte (wat natuurlijk nie zo is haha) iemand een idee wat het was?

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

mischien een spiertje verekt of een verkeerde beweging? zou het anders ook niet weten:) zal vast niks zijn waar je je zorgen over hoeft te maken. je hebt nu netgens last meer van toch?

13. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @jannie super en ben benieuwd naar de echo.

14. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @jannie: sorry, ik heb niet terug gelezen, maar waarom had je zo vroeg een echo bij de gyn? Fijn dat alles er goed uit zag!

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    omdat ik hiervoor 2x een miskraam heb gehad en zo'n kort lontje had.. dit geeft wat meer rust..

had een hele lieve gyn.. moest helaas wel inwendig.. maar zodra hij zag dat het goed zat zei hij dat gelijk en daarna ging ie verder kijken..
    heb 5 foto's meegekregen.. helaas is de scanner niet aangesloten.. morgen bij goed licht ff proberen te fotograferen met mijn mob. en anders morgenavond manlief weer ff lief aankijken of hij de boel van zolder wil pakken en wil aansluiten..

16. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    @jannie: Ik vond een inwendige echo niet zo erg, kun je alles iig goed zien. Fijn dat je nu wat meer rust hebt. Voel je je goed?

Hier gaat alles goed. Wel erg moe en af en toe misselijk. Moet ook veel werken, dus niet veel tijd om rust te nemen. Baal ook ontzettend van die nieuwe bezuinigingen op de kinderopvang. Ik kan niet meer drie dagen in de week creche betalen als ik er drie op heb. Maar minder werken is ook niet handig financieel gezien. Ik weet niet zo goed wat ik moet gaan doen *zucht*

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik werk niet, dus dat scheelt, maar doe nog wel wat vrienden en kennissen knippen om de fieling met het vak te houden..

ben nog steeds veel misselijk, dus moet regelmatig kleine beetjes eten, ik vermijd koffie en melk..
    verder erg moe.. lig er vaak vroeg in.. moest helaas vanavond nog eea regelen, maar ga nu ook plat.. slaap ook elke middag 2 uur.. en dan meestal rond 21.00 weer plat..

qua kinderopvang.. pff, lastig hoor... wij hebben toen besloten dat ik zou stoppen. gingen er wel op achteruit, maar gaf meer rust.. redden het net straks met 3 kids.. doe veel via marktplaats, gratis op te halen en via kledingbeursen.. scheelt net weer..
    snap dat je je er zorgen over maakt.. maar zou straks wel gaan kijken of 3 dagen nog wel uit kan.. voor sommige mensen kan ik me voorstellen dat 1 dag minder werken voordeliger is als die uren werken...ik ben blij dat wij daar nu geen last van hebben,,,

18. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hey meiden!

Alles weer even bijgelezen, wat schrijven jullie veel zeg!

@jannie Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!!
    Ben je er nu wat geruster op?

@saab: Moeilijk meis, ik denk dat wij straks ook wel even in zo'n gat gaan vallen.. Je bent er eigenlijk zo gewend aan geraakt om telkens met je schoonvader bezig te zijn, en dan hoeft dat ineens niet meer..Hoe is het met je man? Wil het werken een beetje?
    Nog een knuffel voor jullie!
    Ik hoop dat je cyclus vanaf nu ook normaal weer eens, weet je ook waar je aan toe bent!

@hier: Niet zo lekker in m'n vel, dus zit niet zoveel achter de comp.
    Gelukkig gaat het weer wat beter met m'n rug, dat scheelt.
    Volgende week is de oudste lekker een paar dagen vrij, die hoeft alleen donderdag en vrijdag naar school. Ben er aan toe!
    Verder zijn we druk in de achtertuin geweest, is nu eindelijk af. Nu de voortuin nog. We houden onszelf lekker druk haha!

19. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Is een gastouder niet een idee? Of scheelt dat niks?
    Moeilijk hoor, is niet leuk als je je daar zorgen om moet maken.
    Ik heb er verder geen verstand van, ik werk zelf niet.
    Is krap en moeilijk af en toe, maar we redden ons!

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    JE kunt bij mijn banner klikken op "maak een ticker" en daar kun je ze maken. Er zijn verschillende. Eigenlijk niets bijzonders hoeven doen. Alleen de gegevens invullen en klauren aanpassen en toen kreeg ik nde code. Suc6 ermee

Deel Deze Pagina