12 sept. dat we allemaal postief testen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koekie monster, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

hoi dames,
    ik ben hier verder gegaan omdat nod rond 12 sept niet mag.
    @liesje nee ik heb al een kindje we gaan voor de 2de. mijn kindje is bijna 2 jaar. welke testen gebruik je?
    ik hoop dat je je ei hebt gehad vandaag. zou wel fijn zijn voor de duidelijkheid.

vandaag weer testen hopen dat het al wat donkerder is.

veel liefs koekiemonster

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Even mn teks gekopieerd uit nod rond 12sept.
    Mijn NOD zit tussend de 15 en 18 sept. Mijn cyclus is meestal iets van 28 dagen maar afgelopen keer paar dagen overtijd geweest door heel heel vroeg miskraampje. Even afwachten wanneer mn ei is en dan is mn NOD 12 dagen later. De week flink aan de klus:D

Meestal wordt de boel een beetje glibberig paar dagen voor mn ei maar er is nog niks te bespeuren;)
    Vandaag getest maar moest er mn best doen om het streepje te zien, morgen weer een poging.

3. koekie monster

hier net ook een ovu test gedaan. nog steeds een heel licht streepje. testen en klussen gewoon rustig door. hihi

groetjes

4. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hoi!
    Ik heb mijn NOD ook op 12 september.
    Doe geen ovutestjes maar temp om mijn ei te vinden.
    Ben pas gestopt met de pil. Ei heb ik vandaag gehad heb ik het idee. Veel afscheiding en erge buikpijnen. Dus even afwachten hoe alles op gang komt. Temp is omhoog geschoten vanmorgen.
    Heb sinds bepaalde redenen tijdelijk medicatie die werking van de pil afbreekt dus weet niet wat voor invloed dit heeft.

5. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja een licht streepje gevonden vandaag. Hetzelfde als vorige maand op dag 12. Hoop dat ik toch een normale cyclus heb van 28/29 dagen.
    Wel handig als je je ei voelt het mopke. Ik ben er zeker van dat ik hem de vorige keer ook heb gevoeld, de hele dag krampen al had ik wel de dag erna nog een positieve ovu test. Hij was drie dagen heel donker. 2 dagen donker voor mn ei en 1 erna. Vraag me af of dit wel klopt.

6. koekie monster

@bloem ik heb ook geen idee of dat kan kloppen.
    hier gaat het niet zo heel lekker. er is veel stress op het werk. en ik weet niet of dat mijn ovulatie er bijna aan komt dat dat het bevorderd. ik denk zelf van niet. vandaag een dagje vrij. hoop dat ik het vandaag van me af kan zetten. maar blijft wel moeilijk.
    als het goed is do mijn ei

groetjes

7. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hi!

Ik sluit me graag bij jullie aan! :D Vrijdag definitief besloten voor een tweede te gaan (we zouden eerst nog even wachten) en dit weekend misschien mijn ei gehad, zondag of maandag. Meteen aan de klus gegaan.

Maar.... het kan ook valt alarm zijn. Bij de eerste bleek dat ik geen eisprong had (of heel zwak) en ben ik met Clomid zwanger geworden. Nu lijkt het erop dat ik wel af en toe een eisprong had, dus wie weet lukt het nu wel zonder hormonen. Wat zou het leuk zijn, zwanger zonder allerlei onderzoeken etc ;)
    Mijn cyclus is nog steeds niet regelmatig maar mijn nod zal rond de 12de zijn.

Succes allemaal!!! :D

8. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Rustig aan koekie monster, hoop dat je je werk even naast je neer kan leggen. Zoek leuke afleiding.

Spannend cybi. Zou zeker heel fijn zijn als je spontaan zwanger raakt.

Ik ga zo maar weer eens kijken of mn streepje al donkerder wordt.

9. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Succes met streepje zoeken ;)

10. koekie monster

hoi dames,
    ik kan nu eindelijk het werk een beetje van me afzetten. al blijf ik er soms toch nog mee bezig.
    gisteren ovu test net iets lichter dan de controlestreep. hopelijk vandaag goed postief. en dan is het afwachten. de vorige keer van het 10 dagen na positieve test nod. dus dan word het rustig afwachten.
    @bloem en is je streepje al donkerder?
    veel liefs koekiemonster

11. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Fijn dat je je werk een beetje van je af kan zetten koekiemonster.
    Ik heb vandaag een knaltest. mn ei moet nog springen, voel nog niks in mn buik. Heb vandaag gelezen dat je ei kan springen op de dag van de knal test (dus niet 24-48uur later) maar ook zelfs 5 dagen later. Ik temperatuur er ook bij dus ik klus door tot mn temp omhog gaat en dan maar weer afwachten. Van ei tot NOD is bij mij meestal 11a12 dagen.

12. koekie monster

ja het gaat steeds beter om me niet druk te maken over het werk. maar het moet gewoon worden opgelost. maar morgen weer werken en we zullen wel zien hoe het loopt. succes met het vinden van je ei

veel liefs

13. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Jaaa, ei gehad hoor vanmiddag,man wat deed het zeer. Had de hele dag al een spierpijn gevoel in mn buik. Gister ovu test even donker, vanochtend leek het streepje wel nog donkerder (temp al iets omhoog) en vanmiddag was hij weer een stuk lichter. Net nog even geklust :D. Heb over 12 dagen pas mn nod, cyclus duurt toch iets langer dan normaal maar had er al wel op gerekend.
    Succes met wachten en niet te snel testen he!:p

14. koekie monster

@bloem fijn dat jij je ei hebt gevonden. van niet te vroeg testen weet ik niet of dat gaat lukken. ik zit toch steeds te denken aan zaterdag. maar we zullen wel zien.
    deze week op het werk een gesprek met die persoon. ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
    veel liefs

15. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Wanneer kunnen jullie nu precies testen? Ik weet het niet helemaal want ik weet niet precies wanneer ik mijn ei heb gehad maar ik dacht ergens het weekend. Gisteren een test gedaan maar die was negatief. Misschien was ik nog te vroeg maar daar ga ik niet vanuit. Ene moment heb ik klachten en denk ik dat ik nog wel eens zwanger zou kunnen zijn en het volgende moment voelt het alsof ik ongesteld ga worden. Zal het laatste wel worden aangezien ik vorige keer Clomid nodig had om zwanger te worden. Zou wel heel bijzonder zijn als het dan nu ineens in 1 ronde raak zou zijn ;)

Maar goed, ik duim voor jullie en laat het wel even weten hoe het hier af loopt!

16. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Koekiemonster, heb je al getest???
    Ik ga zaterdag testen dus moet nog even geduld hebben;)

17. koekie monster

ja ik heb vanmorgen getest maar nog negatief. voel wel vaak een druk onderin mijn buik en af en toe een steek. heb wel erg gevoelige tepels. maar je weet het niet.
    dinsdag nod dus we wachten af

groetjes

18. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Spannend!

Hier ook nog geen nieuws. Vanmorgen flinke buikpijn gehad en toen dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Maar nog steeds niets en nog steeds wel klachten die ik vorige keer had toen ik zwanger was. Heel stom want ik denk eigenlijk echt al dagen dat ik zwanger ben maar de test is negatief. Ga er echt vanuit dat ik ongesteld ga worden maar ik weet het echt even niet meer. Mijn gevoel verandert per uur. Krijg ik buikpijn denk ik dat ik ongesteld ga worden, heb ik (voor mij herkenbare) steken in mijn borsten denk ik dat ik zwanger ben :D:(

Zit maar 1 ding op... afwachten....!!

19. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Pfff cybi, wat zenuwslopend. Vervelend he dat je niet weet waar je aan toe bent. Hoop dat er snel duidelijkheid is voor je.

20. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hoe maken al die vrouwen toch die foto's....? :(

Geen idee of het zichtbaar is voor jullie maar we hebben een streep, ruim binnen de 5 minuten! 3 dagen overtijd.... dit is echt ongelooflijk. Alle tranen toen we voor een eerste kindje gingen, nu is het zomaar zonder medicatie in 1 ronde raak!!!! :D

Wel spannend want het is nog pril en kan natuurlijk nog makkelijk mis gaan...

Hoop dat jullie ook zo'n test gaan krijgen!

Deel Deze Pagina