Heb wel "last" van dingetjes zoals misselijkheid, licht in het hoofd bij snel opstaan en raar gevoel in onderbuik. Daarom de "angst" dat het nu al raak zou zijn omdat ik gedacht had iets meer tijd te hebben aan het idee te wennen en om de beren weg te jagen!!
Krijg veel verzoekjes van buiten dit topic daar heb ik niet zoveel zin in heb nl geen contact met die eiden vind veel leuker om voor dit clubje te doen heb al 4x goed en 1x fout voor zover ik het nu weet
Maar goed dat ik niet snel mijn tranen laat anders.......... Zou het heel lief vinden maar neem rustig je tijd en het moet wel goed voelen voor je!!!
Dames ik begin hem onderhand behoorlijk te knijpen! Julie horen het uiteraard als 1 van de eersten of de pendels uit gekomen zijn of niet! Misschien morgen of zaterdag even langs de kv
Pff, t is hier echt hel! Kindjes vliegen elkaar steeds in de haren. Huilen continu, probeer ze met alles af te leiden, maar ze blijven er in hangen... Moest vanochtend werken en had ze bij m'n ouders gebracht, maar vanaf dat ik daar weer terug was is het alleen nog maar ellende geweest... Ben echt gesloopt... En het erge is dat ik ook nog met ze naar de supermarkt moet, dat wordt helemaal erg dan. Vriendjelief zou ook pas na het eten thuis zijn. Pff sorry voor mijn klaagzang!