Met kay gaat goed hoor alleen blauwe bult op der hoofdje had haar gelukkig nog vast toen ze viel anders was het mssn erger geweest! Tis een gemene rand die daar zit...
Ohja heb afgelopen nacht niet zo goed geslapen... Begon nl al lekker... Ik duik me bed in en kijk naar de bovenkant van me veluxraam recht boven ons bed... En wat zit daar?! Juist een SPIN!! Ik zei tegen mannetje wil jij ff die spin weghalen? Hij ja is goed.... Euuuh 10 min later haal je die spin nog weg! Toen stond ie een keer op... Ik sprong ook me bed uit want hij laat die beesten altijd vallen... Ik zeg laat um niet vallen! Hij nee doe me best pak dat beest en wat doet ie?! Juist hij laat um vallen!! Grrrrrrrr nooit meer kunnen vindennatuurlijk met als gevolg alles kriebelen ed grrrrr volgende keer pak ik de stofzuiger!
Arghh flex,wat een irri mannetje met z`n spinnen actie.Ieks,ik zou ook niet meer ontspannen in bed liggen. Nuchter is soms wel fijn,soms ook niet.Hij is niet altijd zo,ik weet zeker dat als ik een keer vet posi test de tranen in z`n ogen springen
flex; gelukkig gaat het weer wat beter met Kay! lekkere actie met die spin trouwens, hier ook standaard dat die spin er vandoor gaat haha, dus ik spring dan ook uit bed, maar hier moet ie zoeken tot ie gevonden is haha hier bedacht vriendlief om toch maar nog even terug naar A'dam te rijden omdat zn vrienden hadden gevraagd wat te komen drinken. rijdt ie ongeveer de straat uit, wordt thijmen compleet overstuur wakker, balen! hij roept namelijk altijd om zn vader omdat hij m altijd in bed legt, en nu is ie plotseling verdwenen.... niet fijn! hij ligt nu dus naast me (want ik was al met laptop en house aan in bedje gekropen hihi). heb de tv maar uitgezet, want anders valt ie niet in slaap ben in bang... hopelijk gaat het vannacht een beetje, want vriendlief blijft daar slapen...
Kweet dat ik had gezegt te wachten tot ik 5 weken was maar zonder dat ik het echte besef had hebik het formulier op de vk hun site ingevult haha! Naja binnen 5 werkdagen wordt ik gebeld voor een afspraak!
Super flex! Spannend weer Ik was net op het testen topic en heb daar gereageerd op iemand die 2 foto`s heeft staan,waarvan de bovenste vergelijkbaar is met die van mij.Heeeeel licht dus,maar ik zie hem wel. Willen jullie kijken?
Surf,dat is altijd vervelend he.Daar kunnen de kids hier ook overstuur van worden,ook al zijn ze dan al wat ouder.
Flex,bedoel je die van Laupo? Die lijkt nl erg veel op die van mij,moet je echt turen om het te zien.
Ik ook ... nah ja,gelukkig drukkere dagen voor de boeg.Beter dan zo`n vrije dag waarop ik het huishouden zou moeten doen
Ik ken het! Stons ook altijd heledagen naar een vaag streepje te staren nu staar ik heledagen naar een knal streepje das veel leuker
trotsemams, ik heb even gekeken en zie ze hoor, moet goed kijken, maar echt wel iets te zien! @flex: oe leuk! de vk! weer een stapje gezet! en tv slaapt alweer hoor hier naast me, dat ging gelukkig wel weer snel! (even alleen topics gelezen ipv typen, dan maakte ik m niet wakker, maar nu kan ik weer typen hihi)