hihi, ja... we hebben er heel even over gedacht of we die combi wel konden doen voor hem, maar dachten dat het wel kon, maar klinkt nu wel grappig natuurlijk...
Lig in bed maar voel me niet veilig... Ben bang dat er elk moment een spiinen invasie komt en mannetje is werken....
Getverderrie,dat ligt niet ontspannen..Heb je geen katten toevallig?Kun je die op de slaapkamer los laten,die vreten ze wel op
Ik ga ook naar bed,zoontje is nog steeds wakker.Is echt een hele slechte slaper `s avonds Welterusten allemaal!
trotsemams, ja zijn ze voorletters (heb ze ook in mn onderschrift staan ) tv: thijmen valentijn en kj: kasper julian
Truste k ga ook pitten. Morgen eerste keer weer wakker worden van de wekker bleh oudste naar psz en zelf naar verloskundige woehie!!! Flex, Suc6 met je spinnen. Aargh en met de mond dicht slapen hè
dannie: succes morgen bij de vk! ik ga morgen even nadat ik de kindjes heb weggebracht naar mn werk, heb in de vakantie wat vragen van ouders gekregen over dingen die wel in het dossier staan, maar die ik niet uit mn hoofd weet, dus even opzoeken en terugmailen. dan ben ik in de stad dus ga ik meteen even naar Steps om dat jurkje te passen voor de bruiloft overdag... leuk leuk! hoop dat ze m in mn maat hebben, anders moet ik m alsnog bestellen. daarna weer lekker naar huis in bedje haha
Hallo dames, wat kunnen julie kletsen zeg niet normaal!!!!! Hele dag mensen over de vloer en helaas geen kans gezien om even mee te lezen! Ennasil: balen van je ongie maar super dat je cyclus korter is geworden! Trotsemams: zo vroeg al testen dat je het durft. Morgen nod maar durf nog niet. Hier: met het gezin even wezen shoppen en bij kv langsgeweest. Testjes nu in huis zonder dat manlief het mee heeft gekregen en nu weet ik niet wanneer ik zal gaan testen??? Morgenvroeg of toch zaterdag of toch zondag???
@mv3..komt van zelf als je ze eenmaal in huis heb kijk maar naar trotsemams. Hahahah manlief weet nog van niks... Ladies ik ga ook slapen...zit ik gewoon aan het eind van de 2e aflevering van house te janken...yup ook hier zijn de hormonen inmiddels binnengedrongen zonder dat ik het door had.
De drang begint te komen hoor maak je daar maar niet druk om alleen ben band dat hij nega zal zijn. Kan morgen natuurlijk gewoon proberen of toch niet???
@mv3 snap wat je bedoel. Ik zou ook niet weten wanneer. Daarom heb ik ze ook niet in huis. De teleurstelling he..ik denk dat het misschien goed is dat je eerst relativeer wat als die neg is...pfff zeg ook maar wat hoor....of misschien toch met je man bespreken? Onwijs spannend....
Manlief is er niet??? Mocht ik morgen gaan testen dan kan ik nog iets bedenken om hem mee te verassen!!! Of zal ik het toch vanavond nog even proberen???