Heb zojuist getest en wil de foto graag plaatsen zodat julie kunnen zeggen of er een streepje te zien is????
Het is inmiddels gelukt de foto staat in mijn album! Hoor het wel of julie een tweede streepje zien of niet? Ga me nu klaarmaken straks bij een vriendin op bezoek dus ben er pas later vandaag of vanavond weer!!!
Sry maar ik denk een vaag streepje te zien..misschien over 2 dagen nog eens testen....hahahahaha.....woooowwwwwwwww......mooie test...gelijk een knallende roze streep..Je gevoel heeft je niet in de steek gelaten....Gefeliciteerd...En hoe ga je het manlief vertellen.........leuk he!
We zijn hier alvast even aan het oefenen met 3 kids Mijn neefje heeft hier vannacht geslapen, zodat mijn zusje vanmorgen lekker uit kan slapen, hij blijft vandaag ook nog gezellig bij ons. Leuk hoor, loopt hier zo'n klein krummeltje te brabbelen in huis... wat een heerlijke kletskous. Hij is 1 jaar en 3 maanden. Het zonnetje schijnt hier, hopelijk blijft dat zo. Vanmorgen moeten we nieuwe identiteitskaarten halen voor mijn man en Joey. Vanmiddag gaan wel waarschijnlijk lekker fietsen met de kids.
mv3, gefeliciteerd meis.. ook ik kon niet in je album kijken... heb een vriendschapverzoek gestuurd.. lekker begin van de ochtend hier inmiddels onweer en de oudste zou vandaag met beppe en neefje naar de kemphaan.. lekker ravotten in het bos en speeltuin.. ben bang dat dat hem niet gaat worden...
Pff ben ik naar m'n werk gereden, komt t me toch met bakken uit de lucht! En ik moet n parkeerkaartje kopen en n stukje lopen... Hmm, mssn maar heel even afwachten...