Hahaahahaha...dacht het wel al gevraagd te hebben. Je ziet in ieder geval een streepje..het is nou echt wachten...pfff zenuwslopend..echt
Geduld geduld...tsss...heb zoveel geduld..met de kindjes,echt dat geloof je niet. Maar met dit,geduld? Neuhhh Zei ook tegen mannetje dat ik dat helemaal niet zo verwacht had.Dacht echt dat ik er veel relaxter mee om zou gaan.Fout gedacht haha
Ik dacht het dus ook. En na de 1e ronde dacht jeetje waar ben ik mee bezig..Wellicht omdat als je heb besloten en nu dan toch....dan toch gelijk
En zie dat andere het ook zien hoor...pfffff de spanning stijgt alleen maar niet goed voor de bloeddruk...
Ja precies,logisch ook wel..En toch niet verwacht..Dacht zeker niet dat ik er zo mee om zou gaan,te vroeg testen..hoe verzin je het
Ik zie ut streepje hoor en hoef echt niet te turen!!! Ik denk dat het wel wat is! Snel een kv testje doen
Hier zijn de kindjes weer met surf mee naar huis... Mijn 2 meiden liggen allebij op de bank met deken over Ik heb beetje buikpijn...en ben vandaag 5 weken!! Joepie!
Flex,zonder te turen ?? Ik live ook wel,al is het echt super vaag.Maar heb buikpijn en dat heb ik de afgelopen 2 weken niet gehad.Nah ja,wil mezelf niet gekker maken dan ik nu al ben dus ga wachten tot na m`n nod (wou vanmorgen kv2v5 doen,maar die is kwijt). Hoe gaat het met Kay?Koorts wat gezakt? 5 weken,yehoeee !!!
Buikpijn zegt niks hoor hoort ook bij een zwschap! Met kay gaat ut redelijk heb haar een zetpil gegeven vanmorgen
Homtiedom... Fijn flex dat het nu redelijk met d``r gaat.Zo sneu als ze ziek zijn. Ik ga even strijken en de kids helpen (zijn keurig hun kamer op aan het ruimen om zakgeld te verdienen ). Goede tip trouwens laatst van iemand hier ...kids zelf hun speelgoed uit laten zoeken en dat laten verkopen om te sparen voor iets anders.Gaat goed
Zit me net te bedenken, wacht maar tot we zwanger zijn allemaal... dan hebben we last van 'niet kunnen wachten tot de beeb er is'
hoi dames, alles goed hier?? heb snel even alles doorgelezen. maar heb niet echt de puf om te reageren. met al die vroege diensten en het is zo druk op de afdeling. @warm hart welkom!! hopelijk snel een positieve test. @trotsemams, ik zie een streep, en hij is net zo dik en volgens mij ook roze. ik zou er een kv tegenaan gooien want die zou het zeker moeten doen nu. @flex wat vervelend dat je meisje zo ziek is. beterschap. @andere dames sorry maar ben het echt ff kwijt. ik ga ff rusten, heb vannacht heel slecht geslapen heb bijna heel de nacht wakker gezeten met giga buikkrampen beetje links onderin. maar ik heb ook vaak last van mijn darmen. ik weet niet waar het van kwam. durfde vannacht niet naar de wc omdat ik bang was voor bloed. maar ik heb geen bloedverlies.. nu baal ik wel dat de echo nog twee dagen later is.. want pfffff ben zo onzeker!! dochterlief is naar een kinderfeestje en had manlief met zoonlief gisteren gezegd dat ze vandaag maar naar antwerpen moesten rijden om een filmpje te pakken. dus alles is iets leuks aan het doen en moeders gaat lekker ook wat leuks doen.... met de pootjes omhoog! oh ja.. @smile, vervelend dat je zo ziek blijft, hopelijk helpen deze medicijnen wel.. wat heb je nu gehad???