Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik denk dag 31 een innestelings dip... Heb je ondertussen alweer een testje gewaagd?

2. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Damyar GEFELICITEERD! Wat gaaf !

Enassil Ik heb geen verstand van temp lijstjes. Maar een beetje bruine afscheiding ken oud bloed zijn ? Mischien ben je gewoon zwanger ?

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

nee ik heb geen testje meer gedaan;) ben veelste bang dat hij gewoon weer negatief is.en eigenlijk weet ik dat ook wel zeker. ik heb geen verschijnselen niks nopes nada. behalve dat mijn kaartje zo onduidelijk is. mijn vorige cyclus heb ik de 37 graden niet eens gehaald! ik snap er niks meer van. en als ik dan toch niet zwanger ben heb ik liever dat mijn ongie gewoon komt wan dan kunnen we verder:)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoe is je afscheing?

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

helaas uhm beetje gelig:) ik zat net te lezen dat bruinverlies met beetje draadjes op een ovulatie duid:( nou dan heb ik pech want ik heb niet meer geklust de afgelopen 5 dagen.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Soms nog wel ongi gevoel.En vannacht lang wakker gelegen...Het was net of ik in m`n linker boob lichte stuwing had :( Echt pijnlijk gewoon.
    Het is zo rete verwarrend..Soms hoor ik een stemmetje zeggen "twijfel niet zo want je bent gewoon zwanger" en het andere stemmetje zegt "haal je niets in je hoofd want je gaat ongi worden" .

Please,zeg me dat dit herkenbaar is..anders ben ik gek aan het worden :p

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ben er weer vantussen;) bij mijn oma bakkie doen:)

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijne dag ennasil!

9. jazz

jazz Niet meer actief

@trotsemams volkomen herkenbaar hoor..no worries..Stuwing..hmmm ik had dat dus in mijn rechter boob een paar dagen geleden ik dacht ik ga spits/chinese kool kopen om erop te doen.

10. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ik denk nog steeds 24 ei en 31 innestelingsdip... en morgen dan dag 14 na ei.... ik duim en duim en duim

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nah,raar toch!Ik heb wel vaker gevoelige boobs,maar dit was zo anders.Ik kon m`n draai niet vinden en als ik ze aanraakte was het niet fijn.Op m`n rug liggen ging ook niet,ze waren gewoon te zwaar (heb grote boobs)..
    Nu iedere keer gekke buikpijn...ongi buikpijn of niet...Dit gaat een lang weekje worden vrees ik ..

12. jazz

jazz Niet meer actief

Ja..ik heb cup c/d dus ook niet zo klein..en ik snapte niks van die steken..Wordt inderdaad een lange week en je zegt het goed ongi of zwanger lang wordt die week.....Maar het gaat wel snel hoor dus we houden het gewoon vol:p
    Zou je heel teleurgesteld zijn als je toch ongi wordt?

Ik dacht wel vanmorgen na het lezen van damyar..Als wij ook zwanger zijn damm dan is dit een vruchtbaar clubje...Hier is dan echt hcg in de lucht:D

13. jazz

jazz Niet meer actief

Trouwens las net dat de kv 2v5 euro overal uitverkocht zijn...apart he...kan je nagaan iedereen koopt die testen nou..Dus trotsemams nou heeft het al helemaal geen zin om te vroeg te testen:D

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ow? Ik had gister een beetje roze/rood verlies en daarna bruin/draderig... zou ik mijn ei gehad hebben?
    Ik heb vandaag een wat zwaar gevoel onderin mijn buik en jeukende borsten.

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jazz,nou hoe zou dat nou komen bij de kruidvat :p Weten ze daar wel dat hun testen zo gepromoot worden hier? hihi

Vanaf morgen weer wat drukker hier,dan gaat het sneller.
    Of ik teleurgesteld zou zijn?Denk het wel,al vind ik het helemaal niet reeel om te denken dat het normaal is dat het de 1e ronde raak zou zijn.
    Nu het zo dichtbij kan komen is de wens steeds groter en de teleurstelling denk ik ook.Zoals ik er nu over denk zal ik dat na een paar dagen ongi prima naast me neer kunnen leggen en optimistisch de volgende ronde in gaan.Maar liever een mooie posi test volgende week natuurlijk!

Laat het maar mooi zo zijn,dat wij ook op roze mogen samen met ennasil!

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Afsluiten hier en klussen jij :D Dat is het beste advies denk ik hihi

17. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Mag ik dan ook mee op roze ?

Is wel pas ronde 1 maar toch :p

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik begin nu een beetje ongiekrampjes te krijgen dus best kans dat de ongie nu toch echt gaat komen!! ik hoop het want tegen die onzekrheid kan ik ook niet meer:)

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Natuurlijk snowy,ik noemde alleen de namen van wie het bijna de NOD is ;) Iedereen op roze,gezellig !

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nou idd,op een gegeven moment wil je gewoon echt duidelijkheid.Ik hoop dat die er snel komt!

Deel Deze Pagina