Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gewoon doen, en trouwens de meeste kazen in de supermarkt zijn gewoon met gepasteuriseerde melk dan dan mag het gewoon.
    Ook de schimmelkazen....

@90% omdat ik wat loop te tobben met mijn gezondheid.

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Smile,gefeliciteerd!!!! Ik had er al een goed gevoel over,maar ik weet hoe lastig het is want je wil ook geen valse hoop hebben.Maar super,ben blij voor je!

Jazz,welkom hier..onze jongste wordt volgende maand 6 jaar..dus hier is het ook ff geleden ;) Bij onze oudste (7,5 jaar) gebruikte ik trouwens wel ovu testjes,in combi met de persona.

Moedervan3,niet ongi gaan worden hoor!

Goofychick,ook welkom hier..ik heb je volgens mij in een ander topic ook gezien.Wat voor gezondheidsklachten heb je? Ik heb ze ook nl,toch zijn we nu inmiddels helemaal twijfel vrij en gaan we er komende maand voor.

Vandaag weer een dagje weg geweest met de kids,heerlijk weer gehad.En vandaag ongi geworden.Jammer natuurlijk,maar de kans was dan ook echt minimaal (we gingen er deze maand nog niet voor ivm medicatie).Maar ik ben tevreden,vorige maand de eerste maand zonder pil 30 een cyclus van 30 dagen,nu 32 dagen.
    Laat m`n ei maar komen,wij zijn er helemaal klaar voor :D

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Smile jaaaaaaaaaaa whoehoe!!!! Gefeliciteerd!!! *doet vreugdedansje!*

Nieuwe meiden welkom!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Trotsemams jammer vanje ongi:(

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Kan nie wachten tot me ei er is haha de ovutesten branden me kast binna uit hihi maar wacht netjes tot ik me slijmpies heb...

6. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ben ik ff een dagje niet hier en is er weer super veel gekletst. Nou zeg, wat moest ik weer bijlezen.
    Laat me denken.
    @SMILE, WOEHIE, WAT GGGAAAAAAAFFFF. FELI, SUPER. Meid ik duim voor een plakkerd.
    @Nieuwe dames, welkom hier. Klets vooral gezellig mee. Een van jullie noemde ons een hecht clubje. Lijkt het wel op he. een vast groepje met niet te veel mensen. Dan is het goed bij te houden en makkelijker reageren op iedereen. Maar jullie kunnen er zeker nog bij hoor! Gezellie. (jullie halen wel de gemiddelde leeftijd flink omhoog:p:p)
    @moedervan3, geen ONGIE he. Please, we willen nog meer roze!!!!
    @Hier, vandaag mn laatste werkdag (hopelijk) gehad. Mijn lieve chef kwam me om 16:00 uur er al uitschoppen terwijl ik eigenlijk tot 17:00 uur moest. Wat een lieverd he? en mn lieve collega vind dat ik morgen thuis kan blijven (behalve als zich veel werk aandoet) dus met de telefoon aan kan k mn boodschapjes enzo allemaal gaan doen. Weekend de laatste spullen inpakken en maandagavond vertrekken. WOEHIE. Ow, ik heb er zo'n zin in. Kan niet wachten.

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    fl3xgirl,had je m`n pb nog gehad voor een pendel?
    Ik had trouwens ook ovu testjes besteld,kwamen vandaag al binnen.Ik wil ook een ei :D En daarna een beeb...:p Geloof dat ik niet de enige ben hier haha

Dannie,lekker vakantie :cool: Waar gaat de reis naartoe? Lief van je baas om je buiten te schoppen haha
    Het is wel lekker druk hier he,wel zo gezellig..is er altijd wel iets te beleven :D

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb wel een pb zal kijken of ik strax kan doen anders wordt het morge of overmorgen eerst met die ondeugende meid gaan slapen die in bed zit te zingen pffff...

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ennasil hey ik wil ook meee!! Heb nu zeker je vliegtuig gemist?:( :p

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Niu dannie ga ik met jou mee in je koffer :p

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Maakt ook niet uit natuurlijk,was benieuwd of de pb wel aangekomen was.Gewoon doen als je zin en tijd hebt en anders niet ;)

12. jazz

jazz Niet meer actief

@babyboom hihihi wat een verhaal ja maar we gaan er gewoon voor.
    @goofychick hoop dat de klachten niet ernstig zijn
    @fl3xgirl kan me voorstellen hoor kon mijn 2e ronde ook niet wachten tot. Welke ovutesten gebruik jij?
    @trotsemams nooit gehoord van de ovutesten kan je nagaan en met mijn 2 kinderen liep ik ook al bij een gyn...

En jaaaaa heb lekker de danish blue cheese gegeten...hmmmmmm

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb van matcare zwangerworden pakket besteld bij mijn 2e ook gedaan en was toen meteen zwanger;)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Komt goed ;)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jazz heb je een keertje zin om voor me te pendelen? Wil ook wel voor jou pendelen stuur maar pb

16. jazz

jazz Niet meer actief

@damyar en moedervan3 ik hoop dat het er nog goed uitziet...wat is de status nu?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb gevraagt boven mijn buik en zei weer aug een jongen en heb meteen gevraagt wanneer ik beval en jaja koninginnendag! Haha kaylee is 11 november geboren sint maaryen en deze zal dan op koninginnendag geboren worden haha zal die pech idd wel hebben :p

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf lekker aant genieten?

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Zeker!

Jij lekker geverfd?

20. jazz

jazz Niet meer actief

@flex3girl
    ik deed ooit in het verleden pendelen. Toen dacht ik van de week oh ja kan ik ook..maar heb geen echte pendel..wel een heel apart eigen gemaakte ketting..nou dus ik voor me zelf doen..hahahaha dat ding ging te keer. Toen dacht ik oh kan ik ook voor anderen doen...ook toestemming gevraagd maaaaarrrrr....ik wil geen valse hoop geven.
    Laten we het volgende afspreken als die van mij goed is...dan doe ik het ook voor jou...deal????

Deel Deze Pagina