Ik zou best willen, maar met de kids over de vloer toch niet erg handig. We maken het vanavond wel even gezellig
@ Miran succes vanavond Geen idee of ik het verbeeld had net wat rare steekjes in mijn onderbuik. Heb wel even geduurd. (maak mezelf gek geloof ik) Vriendlief zei nog dat heb je bij beide andere zwangerschappen ook gehad voor de nod ! (Ik maak mezelf gek!)
oooohhh ook spannend en je moet nog 10 dagen...hahaha we maken onszelf allemaal gek..oei oei oei hier kwam voor het eerst een testdrang verschijnsel naar boven..gelukkig in de middag..Gauw eten klaar gaan maken etc..afleiding..en daarnaast ben ik nog van de oude stempel..zwangerschap testen doe je met je ochtendurine
@ Jazz ja voor jou is het helemaal kort dag 3 dagen ! SPannend ! @ Flex wat vervelend. Mischien door het rot weer ?
Heb geen idee maar ze lag er erg vroeg in weer en sliep meteen terwijl ze pas half 9 wakker was! Dus mssn erg moe ofzo?
Ik denk ook dat het weer op de kleintjes werkt hoor. Regen/zon/regen, en dan ook eerder donker....merk het hier thuis ook, erg baldadig...maar ligt nu ook al te slapen.
Ja het weer maakt ze ook erg moe hoor ! Hier waren ze om 19:05 al onder zeil! Heb nu nog buikpijn, las op internet dat nu ongeveer mijn innestelingsdag zou wezen
Jazz,weet je wat ook goed helpt tegen testdrang?De hele dag water drinken,ook nog eens reuze gezond Snowy,jezelf niet nu al gek gaan maken hoor Dan is het over 10 dagen helemaal erg Flex,oeh gezellig zo`n monstertjes.Goed laten slapen,van moe zijn wordt je ook vervelend.
ow ow ow... straks zat ik ineens te denken...Hoe ik de babykamer in zou willen richten...homtiedom... Ik wil het ik wil het ik wil het
hihi ik blijf kalm Ik vind het gewoon leuk om er vast over na te denken,al snapt mannetje daar dan weer geen drol van.Nou ja,heeft hij pech haha
hahahaha ja mannen snappen er inderdaad niet veel van..Ik ben stiekem alweer naar baby kleertje etc aan het kijken in winkels om een idee te krijgen van de prijzen etc want ik moet met alles opnieuw beginnen hihihihi heel apart dit hoor maar onwijs leuk...
Kijk,jou mag ik wel Wij hebben trouwens ook niet veel meer.Enige wat nog her en der uitgeleend staat is het kinderkamertje.Kleertjes,kinderwagen,box enz enz hebben we allemaal weg gedaan
oooohhhh dus dat wordt ook lekker op zoek gaan naar van alles en nog wat. Ondanks dat ik wel van mening ben dat ik het niet al te duur etc hoef omdat dit toch echt de laatste zal zijn Zag ook dat "angelsound" dingetje..dacht oh leuk kunnen de kinderen ook meeluisteren......Ja we lopen hier al hard van stapel..we zijnde: me, myself and I hahahaahaha
hahaha,hoezo erg wij Wat dat betreft vind ik het nu zeker wel anders.Bij de oudste wou ik het allemaal "perfect" ,vooral nieuwe dingen en het moest allemaal bij elkaar passen. De jongste kwam 1 jaar en 9 maanden later,dus dat werd allemaal doorgeschoven.En bij een volgende zou ik niet zo precies kijken,zou ik gerust een box op marktplaats uitzoeken ipv een box die een fortuin kost bijv. Wat dat betreft wel relaxter allemaal denk ik.Maar evengoed leuk om overal over na te denken
Zo`n angelsound ding zou hier trouwens niets zijn..omdat ik veel buikvet heb denk ik niet dat je het goed kan horen en om dan iedere keer in de stress te schieten lijkt me ook niets