Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

@trotsemams dat heb ik dus ook lekker relax en dat vind ik zo leuk deze keer.....en jaaaaa we zijn erg..het is het afwachten op die posi test wat ons gewoon gek maakt hahahaha

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja he,knettergek..maar wel met gegronde reden :D:D

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb een angelsound gehad maar hij is stuk gegaan helaas... Ga nie weer 50 euro uitgeven haha

4. jazz

jazz Niet meer actief

oh neeee maar ik ook niet zag ze nu voor 30 euro....

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    kijk,dan wordt het al anders :D Ik had toendertijd zo`n toeter voor op je buik,volgens mij in een gratis pakket.

6. jazz

jazz Niet meer actief

voshealthshop.nl:D Dacht leuke gadget voor vriend lief en manier om te vertellen dat ik zwanger ben...wordt een totale shock hier want net als bij mv3 heeft hij geeeeen enkel idee..hihihihi..ja hard van stapel...HELP

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    hahahaha,dan hou je je bloeddruk pillen maar bij de hand :p:p

8. jazz

jazz Niet meer actief

hahahaha misschien ook een paar aan me vriend geven:p:p
    Ga lekker tv kijken...En morgen op jou advies heeeeel veel water drinken:D..Loop wel even naar de kruidvat in de stad of zij nog daar die testjes hebben...koop ze niet hoor maar omdat iedereen zegt dat ze uitverkocht zijn en op hun site staan ze ook niet meer....;)

Doeiiiiii....

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijne avond jazz!
    Btw,die kv2v5 staan toch nooit in de webshop? En trekpleister heeft ze ook,zijn volgens mij dezelfde :D

10. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Hee meiden, even 'inbreken' op jullie forum.. Ik ben een half jaar geleden bevallen van ons tweede kindje, soms denk ik wel..3 zou ook leuk zijn, maar ik heb zo mijn twijfels bij de praktische dingen: oppas, valt alles te combineren qua werk en prive en kosten en dergelijke. Hoe kijken jullie daar tegenaan?

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Trekpleister en kruidvat verkopen wel veel dezelfde producten dus dat zou heel goed kunnen

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hai, welkom om in te breken hoor ;)
    Hoe ik tegen dat soort praktische dingen aankijk, tsja... ik denk er nog niet teveel over na. Ik dacht namelijk ook dat het niet te doen zou zijn om 1 kind naar school te brengen met een baby erbij (toen ik bevallen was van de 2e), en ik zag beren op de weg toen de jongste ook naar de peuterspeelzaal ging, nog meer heen en weer rijden. Ik werk zelf ook 26 uur, mijn kids gaan dan naar een gastouder, mijn moeder, en de 2e gaat daar t.z.t. ook naar toe wanneer ik werk. En kosten, daar maak ik mij het minst druk over, wij redden ons nu hartstikke goed en hoeven niets te laten. We sparen voor de kids zodat studeren hoe dan ook geen probleem hoeft te zijn later. En als we ergens wat moeten bezuinigen kan dat nog. Wij hebben een extra kamer op zolder waar de oudste gaat slapen dus kids hebben een eigen kamer, maar we hebben plannen om te verhuizen dus als ze een kamer moeten delen uiteindelijk vind ik dat ook geen probleem. Eigenlijk denk ik er vrij makkelijk over, een 3e vind zijn weg ook wel weer.
    Succes met het nemen van de beslissing!
    (heel stiekem denk ik ook wel eens, doe ik er goed aan, maar dat veeg ik snel weer weg)

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jazz en trotsemams: nog even meiden, kom op, volhouden en strakkies dikke, vette, knaltesten! Dan doe ik het jullie na over een paar weekjes oké? Irri, die wacht weken.

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Sjonge, wat een die hard ben ik hé? ;) Als laats aanwezig op dit forum en 's ochtends weer als eerst aanwezig haha.
    Beetje vroeg is het wel. Collin sliep op tijd gister en stond om 6 uur alweer aan ons bed. We Hebben er 45 min in gestoken om hem weer naar bed te krijgen maar volgens mij is het gewoon uitgeslapen. Dus dan maar naar beneden, kunnen mijn andere 2 mannen nog even lekker slapen.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Haat de wekker.... Snurk....kon niet me bed uitkomen! Schrok echt wakker met als gevolg kort even kotsmisselijk! Bah:(

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Niet zo'n goeie morgen voor jou dus Flex, hopelijk knap ze zo wat op.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb gegeten en koffie gehad misselijkheid is weg maar wil zongraag slapen slechte nacht gehad..

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Lekker vroeg zeg! Pfff de kindjes komen zo... En tis weer heerlijk weer!! NOT!!

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik heb weer bruinverlies dus mischien begint nu dan eindelijk de ongie! stiekum vind ik dat wel jammer hoor;) mijn temp is nog wel hoog! het lijkt er op dat mijn lichaam een grote voorbereiding plant:p

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ben weer even werken. tot vanmiddag:)

Deel Deze Pagina