Gm dames hier alweer wachtend op de trein en ja het weer is triest...heb het gewoon koud. Lekker naar werk zodat ik de testdrang gewoon kan negeren. Ook hier slecht geslapen omdat een van de katten besloot om 4 uur dat het tijd was voor zijn ontbijt...nou dan gaat hij tekeer als een baby...niet normaal. Manlief slaapt natuurlijk gewoon door.....met het gevolg dat ik ook 2x snel opgestaan ben om de kat duidelijk te maken dat het nog geen tijd was...en ook ik werd kotsmisselijk...zou het dan toch? Sssssttttt ik zeg niks...
Enasil: daalt je temp normaal op dag van je ongi, of een dag ervoor? Zou ontzettend jammer zijn als je ongi wordt zeg! Jazz: Lekker gaan werken inderdaad, hopelijk is die misselijkheid een goed teken. Katten kunnen zo heerlijk eigenzinnig zijn hé? Gatsie, erg vroeg hoor.
Goedenmorgen allemaal, bedankt voor jullie berichtjes. We zijn nog steeds ervan onderste boven, hahah. We hebben het zelfs de kinderen het verteld,erg he. Alleen de gene van bijna 4 jaar niet, want die verteld het aan iedereen. Hij vertelde overigens 4 dagen terug aan de buurvrouw op de camping dat ik een baby in de buik heb. Dat was ook de reden om te testen, omdat hij het al twee keer eerder dat zei en het ook goed had. Vind dat nu wel heel raar, dat hij dat zo elke keer weet te vertellen. Maar heb gevoelige borsten en heeeeeel veeeeeel afscheiding en verder voel ik me top. Maar dat was eerder ook altijd zo, de misselijkheid kwam tussen de 6 en 7 weken. We gaan dagje zwembad doen, is een lagune zwembad en voor de kids is dat gewoon super. Zelf kan ik eindelijk mijn boek uit gaan lezen, die op mij nog ligt te wachten, hihi. Donderdag gaan we hier weg en vertrekken dan naar Milaan en zondag komen we terug en dan kan ik weer heerlijk meekletsen.
goedemorgen meiden, hoe is het hier met de testdrang... nog geen testjes voorbij gekomen!! hopelijk weer veel zwangere!!! heb gisteren op mijn werk af en toe bijgelezen, maar ik weet niet meer zo goed wat jullie hadden geschreven. maar ik haak weer in. @damyar, wat apart dat je zoon dat zo voelt, kinderen voelen toch meer aan heb ik altijd het idee. mijn kids weten het nog niet, als ik woensdag een goede echo heb dan gaan we het vertellen. al denk ik dat mijn zoon het al weet, maar die heeft volgens mij zoiets van als ik er niet over begin dan zal het wel goed komen..haha een echte man. geniet nog lekker van je vakantie.. @enassil, wat raar dat je al zo lang bruin verlies hebt, maar ja zolang je niet ongi bent is er nog hoop. er zijn best veel mensen die in het begin bruinverlies hebben.. ik duim gewoon door. aan alle misselijke mensen.. knuff!! verder inderdaad rotweer, het is gewoon koud. dacht nou het is droog, we gaan op de fiets.. sta ik op dat schoolplein, komt het met bakken eruit..fijn..NOT! ach ja nederland zullen we maar zeggen
mirran, idd diehard flex, balen om zo de ochtend te beginnen.. s6 met de kids.. hopelijk is het eventjes droog dat ze buiten kunnen uitrazen. ennasil... je lichaam en temp zijn het geloof ik nog niet eens.. damyar, lekker genieten meis... en wel opmerkelijk dat je kleine het al eerder goed heeft gehad... hier net wakker, maar nu al bekaf.. zo naar de assistente om die eenmalige b12 injectie te krijgen.. heb er voor de huisarts een envelop met brief en info over b12tekort bij gedaan.. hopelijk krijg ik zo meer voor elkaar... hoop zo dat ik meer energie krijg van die injectie! ga ff de jongens aankleden. die moeten nl mee....niet erg handig, maar goed, vandaag geen andere optie..
Tmv2: droog??? Hier komt de regen met bakken uit de lucht We zouden vandaag naar de Waarbeek gaan met vrienden van ons en de kids. Maar plannen gewijzigd naar een overdekt speelparadijs. Kids lekker spelen en wij bijkletsen.
Jannie: hopelijk doe doe b12 injectie snel iets voor je. Goed van je dat je die brief hebt geschreven met info erbij, hoop dat de ha de tijd neemt om het te lezen en er iets mee doet.
jazz, werkse.. idd lekker hollands weer... is hier gelukkig nog droog, maar hebben gister bijna de hele dag regen gehad.. hopelijk zo droog over.. moeten lopen.... miran veel plezier in het speelparadijs
zoniet dan gaat manlief zich er tegen aan bemoeien... en anders gaan we naar een andere huisarts... gelukkig is ze verplicht om een verwijsbrief te schrijven.. wat ze erin zal zetten?? ben benieuwd.. tjeerd heeft de brief geschreven.. die kan dat altijd zo netjes en beleefd.. hoef ik hem alleen hier en daar maar aan te passen... helaas zal 1 enkele injectie weinig uitrichten en anders alleen op korte termijn, maar hoop dat ze door die brief en info er achter komt dat haar benadering niet klopt en me toch minimaal 1x per week wil spuiten... al kijk ik niet naar die spuiten uit.. ik kijk wel uit naar de uitwerking ervan..
Hoi meiden, Weer eventjes kort. Het lukt met niet om alles terug te lezen. Wordt er te beroerd van. Sorry voor mijn klaagzangen, maar het gaat hier niet echt top. Deze medicijnen helpen wel beter, maar ik blijf een wrak. Veel misselijk en weinig eten, echt niet grappig meer. Het idee dat dit nog vier weken zal duren maakt me gek. Wat is zo snel nog gezien heb: Damyar: superrrrrrrr zwangerrrrrrrrrrr!!! Warm hart: welkom Ennasil: wat onduidelijk!! Jazz: spannend!!!
Gooie murguh, Mijn eerste 2 werkdagen zitten er weer op gelukkig. Zaterdag en zondag gewerkt. (Helaas met die ene collega waar ik niet graag mee samen werk, dus het was gezellie!! NOT) Nu vrij tot donderdag. Vandaag gaan we een nieuw bed uitzoeken voor de oudste. Ze heeft nu een peuterbedje en krijgt een normaal 1persoonsbed. De jongste krijgt dan het peuterbedje, en dan hebben we het ledikantje weer vrij voor februari. Vanochtend al flink aan de poets geweest. Caravan is weer schoon en kan deze week weer naar de stalling. Ben nog wel snel moe hoor. Ik heb een flinke zak dubbel-zoute drop gehaald, en dat helpt wel iets, geloof ik! Ik zag weer een nieuwe zwangere-to-be, warm hart, welkom hier. Damyar, FELI met je zwangerschap. Ik duim voor een plakbeeb. Flex, Balen van je misselijkheid vanochtend. Fijn dat t weer zo snel over is. Smile, Shit zeg, als je je zo slecht voelt. Hoop dat het sneller over is dan over 4 wkn pas. Jannie, suc6 met je spuit. Hopelijk luisteren ze naar je en krijg je er na vandaag nog meer. Miran, veel plezier in het speelparadijs en klets ze! Jazz, misselijk is een goed teken. DUIMDUIMDUIMDUIMDUIM Anderen, sorry, weet t ff niet meer.
Sssttt,we zeggen samen niks ok Katten,geweldige dieren..somsss.Die van ons heeft een tijd op de bedden gepist,getverdemme dat is zooo goor.Katten niet meer op de slaapkamers,ging een tijd goed.Nu gaat poeslief op de voordeur mat zitten pissen en ruikt heel m`n halletje naar de kattenpis.Helluppppppppp Dit is zo ranzig,echt niet om te hebben gewoon.Bah bah bah. Iemand een gouden tip mss? Behalve poeslief naar buiten bonjouren?
Dit klink als een vakantie om nooit meer te vergeten en dan vooral in de positieve zin.Super!! Genietze
Ik ben er ook weer,hadden jullie nog niet gezien he Heb een drukke dag gelukkig,maar tijd om hier te spieken heb ik altijd.Ik voel nog steeds van alles...als ik m`n temp bij had gehouden dan had ik nu iig een stijging gehad,heb iedere keer zo`n gloeikop.En ben nogal een koukleum.. Gloeikoppie kan ook komen van de ben-ik-mss-zwanger-stress ,is ook niet goed voor m`n bloeddruk. Dus probeer maar relaxed de komende dagen door te komen.M`n gevoel van wel of niet zwanger is 50-50 .Heb ik toch ook niets aan,dat gevoel