Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

@Jannie1980...top dat je er een brief bij hebt gedaan hoor..Hopelijk voel je het effect van een spuitje wel.
    @Smile jeetje wat vervelend.....niet leuk.
    @Trotsemams...het blijft gewoon spannend..De ene keer zeg ik jaaaa....en daarna nou nee hoor zou niks verbazen als me ongi komt...Ben je altijd stipt op tijd? En gloeilamp hoofd...hier ook een.
    @miran336....Al aan het wachten of nog aan de klus?
    @Snowy09..En nog kwaaltjes vandaag?
    @Ennasil...Is het nu doorgezet...blijft spannend toch. Die onzekerheid om gek van te worden.

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

hallotjes ben ik weer:) heb weer een pendel erbij voor november!

@ bruinverlies is wel een paar dagen weggeweest hoor;) mijn lichaam hervat het gewoon weer haha. maar het is nu echt veel bruin hoor en donkerder met beetje roze dus ik verwacht morgen toch echt rood. mijn temperatuur zakt meestal de dag erna.

ik heb toen straks een geboortjekaartje online zitten maken:) en heb hem naar mezelf opgestuurd. was benieuwd hoe het eruit zal zien;)

3. jazz

jazz Niet meer actief

Hahaha ennasil dat is nou een positieve attitude..en ziet het kaartje er leuk uit?

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb nu pas 2 cyclussen zonder pil gehad.30 en 32 dagen.Deze ronde weet ik voor het eerst wanneer m`n ei geweest is en verwacht ik m`n ongi uiterlijk woensdag.
    Ben benieuwd wat die gloeilampkoppies willen zeggen :p
    We zullen zien,vandaag van alles te doen dus dat helpt goed voor het wachten :D

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

net terug van kraamvisite! wat een lief poppetje! ze was nu na 2 weken pas iets van 2900 gram, en das nogal een verschil met die reuzen van mij (4025 en 4130 bij geboorte...)
    ze lag heel tevreden in de box en ik mocht haar nog even vast houden, lief hoor!

daarna bij mn oma even wezen lunchen, heeft zij ook weer een onderbreking van de dag.
    nu ligt kaspertje in bed en straks nog even naar de stad om schoenen voor de kids te kopen...

hie is het hier?

smile: erg misselijk las ik, wat vervelend zeg! sterkte!
    jannie: je spuit gekregen? hopelijk helpt het snel!
    flex: even misselijk, nu weer over? hopelijk wordt het niet zo erg als bij de meiden...

verder heb ik niet goed genoeg gelezen, sorry!

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

weet ik nog niet;) krijg hem morgen met de post:)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb mijn afspraak bij de vk!! 20 september om 9:20!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oe flex, leuk!!
    Eerste echo ook al gepland?

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

grrrrrrrrrrrrrrr. de zus van mijn schoonzusje is weer zwanger. ze is verdorie net 2 maanden geleden bevallen!! ik gun het haar gewoon echt niet!! het is een eerste klas bitch:(

sorry hoor voor mijn uitspraak

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hey wat gaaf Flex!!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Maak van je hart geen moordkuil is mijn motto ;) En je kan het beter tegen ons zeggen dan tegen haar toch!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb het gehad ben er helemaal klaar mee!! Krijg de oudste van 11 en jongste van 5 niet aan het luisteren!! Tot overmaat van ramp liet de oudste esmay met haar hoofd op een stoeprand vallen uit haar handen de moeder stond erbij die was behoorlijk boos en ik ook!! En heb ff flink gal gespuwd over het gedrag van de kinderen dat ik dit zo niet leuk meer vind!! Ze gaan even een goed gesprek houden met deoudste zoals elke dag! Pfffff kan wel janken ooh heb ik al gedaan bah!

Srry hoor moest het ff kwijt als die stress en frustratie!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nu weer tijd voor een smile :)

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ooow flex: das niet leuk! hopen dat het gesprek dat de ouders gaan hebben een beetje helpt voor donderdag...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    net schoenen gekocht voor de kindjes!
    maar echt leuk was het niet, thijmen wilde absoluut niet gemeten worden en ik moest toch echt weten welke maat hij nu heeft... uiteindelijk hielden mn moeder en ik m vast, hij gillen en dat meisje even snel proberen te kijken welke maat het moest zijn... ze dacht wel 25, en dat dacht ik zelf ook wel... dus maar maatje 25 gekocht... en kasper alweer in 21, gaat echt snel!
    dus kindjes weer even voorzien, leuk!

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

je hebt gelijk;) maar ik kon het even niet hebben:) dan denk waarom zei en niet ik!! ja zo jaloers als een kip ben ik.

17. jazz

jazz Niet meer actief

@trotsemams..ik heb op jou advies alleen maar water gedronken en gedronken..gevolg...ik bleef naar de tiolet gaan pffff hihihihi
    Nou wou ook nog effe zeggen...we zijn goed bezig nog steeds niet getest...

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb geen idee of mijn ei al geweest is. Denk dat ik morgen ochtend even ga tempen om te zien of m'n temp hoog is.

Ik heb wel enorme hoofdpijn, echt pijnlijk. Kan dat met eisprong te maken hebben?

Wij hebben een super gezellige middag gehad met m'n vriendin en haar gezin. Kids hebben heerlijk gespeeld en wij konden weer eens uitgebreid bijkletsen.

19. jazz

jazz Niet meer actief

Miran336 ook ik heb altijd hoofdpijn bij mij ei...hihihihi gewoon door klussen dan maar:D

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Voor je ei, na je ei of tijdens je ei? ;)

Deel Deze Pagina