Shit zeg, als je lidmaatschap van het rode kruis weer start. Maar je cyclus wordt wel korter, toch? Of vergis ik me? En een geboortekaartje, hihi, das een beetje vroeg, maar grappig. Wij waren met de 2e te laat. Mijn vliezen braken een paar weken te vroeg en we hadden nog geen kaartje uitgezocht. Dat probleem zul jij niet hebben
Das wel heel snel zeg, dan hebben ze door de hechtingen heen geklust En tsja, we hebben het niet voor het uitzoeken wie wanneer zwanger wordt, anders zouden we nu hier op dit forum allemaal zwanger zijn! Want ik gun het hier iedereen!!!
Oei, heeft je meisje geen last van haar hoofd? Hopelijk valt t mee! Wel goed dat de moeder het ook zag en dat ze er iets aan gaan proberen te doen! En je hoeft je niet te verontschuldigen want wij zijn er om tegen aan te zeuren!
jep als het morge doorzet dan zit ik op dag 39 dat is echt een stuk korter vorige maand was het 51 en daarvoor 65
Hihi, volgens mij moet iedereen aan de nieuwe schoenen. Wij waren aan het shoppen voor een bed voor de oudste en toen zagen we dat de jongste een beetje gek liep. ff zijn schoenen gecontroleerd, bleken te klein Meteen maar voor nieuwe gegaan. 2 maten groter Nu al maatje 23 Vond alleen moeilijk kiezen, want winterschoenen vond ik het wat vroeg voor, maar echte zomerschoenen loont zich ook niet meer. Nu iets er tussenin gevonden!
Vandaag een mooi bed gekocht voor de oudste. Een half-hoogslaper met glijbaan ze was er helemaal weg van en vond het niet leuk dat we hem niet meteen mochten meenemen. Er ook nog een gratis dekbedovertrek uit weten te slepen. Altijd super leuk om te onderhandelen. Uiteindelijk bijna EUR 100 korting gehad en dus dat overtrek! Over 3 wkn wordt ie geleverd. Jongste slaapt al en oudste gaat zo in de douche en dan ook naar bed. Ben echt kapot van de hele dag bezig zijn. PPFFFF, en heb behoorlijk last van mn bekken. Lijkt deze keer veel sneller op te komen dan de andere keren Daar baal ik behoorlijk van! Lag trouwens gisteren al om voor 21:00 uur in bed na 2 dgn werken was ik doodop! Oh, wat een zeur ben ik weer
Die voetjes groeien inderdaad heeeel snel...Ook ik heb het een keer gehad dat zoon lief te kleinen schoenen aan had..Nu koop ik ze gewoon te groot lekker ruimte voor die tenen om te ademen
hier dus ook echt te kleine schoenen. ze hadden hun oude schoenen al een hele tijd niet aangehad want ze wilden steeds hun crocs slippers aan... dus vandaag wilde ik ze aandoen bij ze, echt gewoon te klein! thijmen had maatje 23, nu 25 (wat evt nog 24 had kunnen zijn als we goed hadden kunnen meten...)... en kasper maat 20 nu 21... wij gaan golfen!
Hier wordt ook al weken op de blote voeten en de crocs gelopen! Oudste heeft op vakantie al nieuwe gehad ook 1,5 maat groter. Golf ze!
Hoi, nieuwe dames welkom en hopelijk snel op roze!!! Smile: een oud collega van mij dronk cola tegen de misselijkheid misschien helpt dit voor jou ook. Flex: afspraak voor de vk!! Mooi krijg je dan ook een echo?? Rest: weet het niet meer wel alles gelezen maar ben het kwijt Dannie: je 20-weken echo!!! Willen julie ook weten wat het is??? Miran: ben je naar ballorig geweest of naar coevorden? Gister wezen verhuizen in A'dam en toch iets te fanatiek geweest. Heb nergens last van en vandaag weer aan het werk. Met de vermoeidheid valt het nog mee had nog wel even een dipje vandaag!!! Verder niet zo veel spannends behalve dat ik het koud heb. Morgen maar een dikke trui aan naar het werk om het warm te hebben!!
Tot nu toe hebben we besloten dat we het niet willen weten, maar stiekem wil ik het wel weten, moet alleen mn mannetje nog om zien te praten En voor wat betreft cola drinken tegen misselijkheid, dan moet je wel zorgen dat de prik er uit is, bv door een een beetje suiker in te doen, of de fles gewoon lang open te laten staan!
Hoi meiden net trug van sporten even alles van me afgegooit voel me nu super! Morgen moet ik weer werken! Ik werdt net gebeld door de vader en die was behoorlijk boos op zijn dochter! Hij heeft maatregelen genomen ze mag morgen niet naar mij toe! Ze moet naar haar oma die heel streng is! Morgen gaan we met de andere 2 en onze dochters zwemmen in het zwembad! Even een keer een relaxt werkdagje ben opgelucht dat de oudste er niet bij zal zijn morgen zag nl als een berg tegen morgen op en nu niet meer! Ook ben ik nu definitief ingeschreven bij de ssportschool! Zondag de introductie en als het goed is krijg ik omdat ik zwanger ben een aangepast schema vandaag heb ik het ook rustig aan gedaan sinds ik zwanger ben snel benauwd dus kon me niet uitsloven
Ohja jullie vroegen of ik ook een echo krijg nee helaas alhoewel hihi kan best wachten....denk ik....haha heb nu geen echo drang omdat ik weet dat er nu niks tezien valt weet nie hoe het strax is