Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wij gaan de kindjes op bed doen en met een kop thee op de bank!

Fijne avond allemaal!

2. jazz

jazz Niet meer actief

Hier ook lekker effe naar tv kijken....Morgen weer een spannende dag.......

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik pendel ook niet met een echte pendel heb het wel al 4x goed gehad! En 1x fout en als mamavan3 nu ongi wordt 2 fout...

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

4 goed van afgelopen jaar daarvoor ook heel wat gependeld en vaak goed gehad maar weet niet hoeveel

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fl3xgirl,super bedankt voor je pendel! Ik heb hem in m`n handtekening gezet,is wel oke denk ik?
    Ben benieuwd,hoop dat het uit gaat komen :D

6. jazz

jazz Niet meer actief

ok stuur maar pb vind het eigenlijk ook wel weer leuk maar ik doe alleen uitzonderingen..:Dik pendel dan morgenochtend vroeg......;)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Doe het ook alleen voor de meiden hier anders ben je zo de heledag aant pendelen geen tijd voor haha... Stuur mij ook maar pb doe ik het nu meteen ff

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik ga naar bed hopelijkkan ik nu wel slapen... Jazz ik pendel morgen avnond dan wel ff trusten allemaal!

9. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Nieuwe dames van harte welkom!

Helaas heb ik niet alles onthouden wat julie gezellig hebben zitten bij kletsen. Moest hier namelijk even mijn zinnen verzetten.
    Helaas is mijn ongi een feit en dat was toch even slikken:(.

Dus als iemand mij even op rood kan zetten graag.

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Zo daar ben ik weer... even verder reageren op iedereen:

Trotsemamavan2; spannend hoor je temp die omhoog gaat. Heb je ook een templijstje om te showen?

Smile; Hey, wta lees ik, een licht posi test!!! Wat gaaf!

Surf; dat maakt het helemaal echt hé, zo'n clearbleu test waarop letterlijk staat dat je zwanger bent. Heerlijk voor je!

Damyar; Met dit weer is het inderdaad niet zo erg om te werken. Nog 1 dagje morgen en dan ben ik er 4 vrij, heerlijk als het ook echt mooi weer wordt volgende week.
    Wat hebben je kids heerlijk lang geslapen zeg, dat zou ik ook wel luxe vinden. Die van mij zijn altijd vroeg.
    Nog even en jullie kunnen ook weer aan de klus, ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn.

Jazz, ik ben er ook pas later bijgekomen. Het kost me even moeite om iederen te "leren kennen" en bij te lezen maar gaat me steeds beter af. En ik vind het hier een heel gezellig hoekje :) welkom meid!

Welkom Goofychick

Trotsemams; balen van je ongi meis!

Dannie; bijna op vakantie dus, heerlijk zeg! Aardig van je baas dat ie je eruit geschopt heeft ;)

Mamavan3; balen hoor van je ongi!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Shit moeder van 3 :( Dat is echt heel erg balen..Ik hoop dat je na het balen net als ik geen beren meer op de weg ziet en vol vertrouwen de volgende ronde in gaat.Dikke digitale knuf !

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Mamavanjordy; leuk dat je me hier in dit hoekje even bent komen opzoeken. Ik ga je even pb sturen, even bijkletsen ;)

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Miran,hier ook 1 vroeg vogeltje altijd...voor 7 uur kipfit is maar heel normaal ;)
    Gezellig ja dat mamavanjordy hier kwam,we zijn plaatsgenootjes hihi

14. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Balen is het stiekem toch wel:(! Maar die beren zijn in ieder geval weg en anders werk ze dan wel van de weg gevoel is nu definitief de rest zien we dan wel!!!! Ga nu positief en vol goede moed de volgende ronde in!!!:D

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Trotsemams; oeh ja, hier ook bijna altijd voor 7 uur wel leven in de brouwerij. En ik vind alles voor 7 uur eigenlijk veel te vroeg ;).
    Toevallig dat mamavanjordy een plaatsgenootje blijkt te zijn. Kende je haar ook?

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    moedervan3,snap goed dat je de balen hebt.Heb ik met je mee ;) Goedzo,positief blijven.En ik ga samen met je die ronde in ,zit ook op dag 1 ;)

Miran,nee we kennen elkaar niet.Wonen ook niet in dezelfde wijk.Maar toch altijd grappig om hier op zp plaatsgenoten tegen te komen :D

17. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Trotsemams: Had er toch iets meer de balen in dan ik dacht maar zoals ik gister al aan gaf had ik ineens een bepaalde rust over me heen. En ik denk dat mijn onderbewustzijn het al wist:D!
    Nu hopen dat de pendel van de aug uitkomt en dan is alles nog snel gegaan!!!

Heb jij je al gemeld in aug?

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gemeld in augustus? Waar oh waar??

19. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    BIj de nod august wat dacht jij dan?

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik had geen idee... zover was ik nog niet :p Heb het ondertussen gevonden ;) Weet nog niet of ik daar mee ga kletsen ...morgen weer een dag haha

Deel Deze Pagina