Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Heb me wel even gemeld maar weet niet of ik er de komende maand veel mee bezig ga houden ivm vakantie en toch wil ik er niet te veel mee bezig zijn.
    Misschien tot morgen!

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Goedemorgen dames,

Sorry dat ik niet zo actief ben de afgelopen dagen. Druk bezig met vakantie vieren en mijn nagels afkluiven van de zenuwen. Vandaag cd30 en temp nog mooi 37,1. volgens ff 15dpi

Zag dat er nog veel geschreven was, maar vind op mijn phone zo lastig reageren. En we hebben weekendje vrienden oo bezoek op de cping kan ik niet opmijn gemak op mijn laptoppie.Na het weekend zal ik ws weer uitgebreid reageren maar ik denk aan jullie en houdt jullie in de gaten.

Vandaag ga ik genieten van mijn laatste dagje 29! En hopen dat ik een leuk verjaardagscadeau krijg. De langverwachte pos. Test, maar heb nog steeds het gevoel van niet.

Hoe is het eigenlijk met het lijstje? Nieuwe meiden staan jullie er all op en wie heeft nog meer bijna nod?
    Fijn weekend allemaal!!!

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Trotsemamavan2, wanneer ging je ook al weer testen. Zie op je banner dat je morgen al zou mogen?

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Dames, even een vraagje. Hebben jullie nog tips voor lekkere hapjes voor onderweg in de auto? Wij nemen altijd broodjes mee, rauwkost en gebakken speklapjes die koud zijn. En natuurlijk drinken. Maar misschien heeft iemand anders nog een lekker idee. (waar niet al te veel voorbereidingstijd aan zit!!)

5. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ik durf niet te zeggen ik maak vaak fruitsalade in een bakje, ma ar mijn Kids zijn echte fruitmonsters. Verder rijden wij meestal nooit heel ver dat we eten meenemen alleen water heb ik altijd bij.

Testen dinsdag als ik dan nog niet ongi ben, want de buikpijn blijft en ik weet dat een negatieve test mijn humeur wel beïnvloed en met logeetjes en een verjaardag lijkt me niet gezellig.

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

dani: maak voor onderweg welleens pannenkoeken in de kleine koekepan. Ook maak ik sandwiches.

Meiden spannend wordt het hoor met die mooie hoge temps.

Heb bloeden is nu over, heb af en toe nog een spoortje bruin ( sorry), moet tot woensdag nog de pil slikken en als het goed is word ben ik dan volgend weekend ongie. Daarna geen pil meer, yoehoe. Ga ook vanaf woensdag weer tempen om mijn ei te kunnen vinden, maar wij klussen gewoon om de dag en dat was eerder altijd raak, dus ik ben benieuwd. Vind het toch wel onwijs spannend allemaal, had ik niet gedacht.

Nou ik ga even zo een paar boodschapjes doen, want ik vind de lucht er dreigend uitzien en wil voor een bui weer thuis zijn.

7. appelthee

appelthee Niet meer actief

goede morgen meiden,

vinden jullie het goed als ik af en toe bij jullie mee lees. ik schrijf ook al bij een ander topic wie nog meer voor een derde maar daar is het zooo rustig :( !
    wij willen zoals het er nu uit ziet in het na jaar voor een derde gaan :D we hebben dit jaar veel verbouwt .... dus eerst maar eens genieten van de rust hihihi

ik heb 2 zonen eentje van 3 en eentje van 1.5 en ben zelf 27 jaar :D ...

8. appelthee

appelthee Niet meer actief

volgens buienradar blijft het droog hihi

9. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Welkom zwelgje!!

Daymar spannend spannend spannend. Hopelijk snel raak!!

10. jazz

jazz Niet meer actief

welkom zwelgje...jij brengt lekker weer de leeftijd naar beneden.
    Het blijft droog...maar het is echt herfstachtig buiten. Baal wel want ik had eindelijk deze zomer 3 weken vrij kunnen krijgen. Ben al naar england geweest voor een bruiloft maar verder dacht ik met het mooie weer...dagjes er op uit in nederland is het ook primaaaa.....volgend jaar toch maar de zon opzoeken;)

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

welkom zwelgje, iedereen is welkom om mee te kletsen. Even genieten dus en dan weer aan de klus.

Hier spettert het helaas al wel, ik vertrouw buienradar niet meer zo de laatste tijd.

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    En toen wist ik weer waarom ik hiervoor de pil non-stop doorslikte...Bah,echt niet normaal.Het lijkt meer op een non stop bloedblad ipv ongi.Sorry voor de details...pff.Denk dat het een dagje bankhangen wordt...

Trotsemamavan2,waw je maakt het wel spannend zeg! Ik ga duimen voor een goed begin als 30'er voor je ;)
    Fijne verjaardag in ieder geval alvast!

Daymar,tuurlijk is het spannend.Maar dat merk je meestal pas als het echt dichtbij komt he.

Zwelgje,welkom hier :D

Jazz,wij zijn ook thuis gebleven.Heb onze dagjes uit gepland op het mooie weer en het echt getroffen :D
    M`n man moet maandag weer werken helaas,ik heb met de kids nog vrij en ze zeggen dat het mooi weer gaat worden.Vind het wel prima,het zwembad staat al lang klaar en morgen gaan we de tuin netter maken (het lijkt nu wel of we gras hebben ipv bestrating,dat onkruid vind de regen wel prettig :p)...En dan ga ik eens een boek lezen ofzo.Lekker een chilweekje,ik vermaak me wel :D

13. jazz

jazz Niet meer actief

@trotsemams..vervelend van het bloedbad dan maar niet in de zwembad gaan..geintje:p
    Ja hier ook maar een klus, echt een klus vakantie van aan het maken. Vandaag met mijn zoontje gaan kijken naar een stapelbed met tent...hihihihi
    En dat andere klussen doen we dan maar ook even erbij terwijl vriend lief toch echt bouwvak vakantie heeft.....hahahaha ik laat hem wel werken zooo....:D

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Neeee,zwemmen kan ik echt niet tijdens ongi ;)

Leuk een stapelbed!Dochter wil er ook 1 en ik wil haar bed gebruiken als bed-bank onder ons afdak dat bijna klaar is :D

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Even ego berichtje hoor;
    Ben sinds 3 uur vannacht grote vriendjes met de wc, heb flink diarree. Nu nog flinke buikkramp, maar ik ben leeg dus zit regelmatig op toilet water/slijm te poepen met beetje bloed... bah. (sorry voor het vieze praatje)
    IK heb de huisartsenpost al gebeld of dit normaal is. Ja dus, waarschijnlijk zijn mijn darmen nu flink geïrriteerd. Net een beschuitje gegeten, flink blijven drinken. Diarree remmers niet gebruiken omdat het lichaam iets kwijt wil met diarree. Heeft iemand van jullie nog tips? Huis en keukenmiddeltjes?

En ik vroeg me af of dit (virus/ziekzijn) invloed heeft op mijn aankomende ei, donderdag of vrijdag?

16. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen allemaal

welkom nieuwe dames, gezellig is het hier zeker.

@dannie in de supermarkt kan je kleine chocoladebroodjes krijgen, voorverpakt. zijn erg lekker en makkelijk.

hier alles nog hetzelfde, nog steeds kotsmisselijk. van de week ook voor het eerst geknuffeld met het bad, want ik stond onder de douche. ( wij douchen in bad )
    gisteravond zat ik met tranen in mijn ogen, want ik heb de kleine gevoeld. wel maar 1 keer, maar ik voelde het. wat is dat toch mooi.
    zo mijn huis aan kant maken, doe de laatste tijd niet zo veel en de voortuin een beetje onkruid vrij maken.

17. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    @miran balen meid dat je zo leeg loopt. ik heb een oma weet raad boek en daar staan een paar tips in.

-cola drinken ( schijnt echt te helpen ).
    -eetlepel kaneel met klein beetje suiker opeten.
    -roosvice stop
    -appel met kaneel

hoop dat je hier wat aan hebt, sterkte.

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nattasja; dank je meid, ik ga in ieder geval die cola en die appel even proberen. Baad het niet dan schaad het niet.

Fijn dat je je beeb gevoeld hebt zeg! Heerlijk gevoel. Jammer dat je nog steeds zo moet spugen.

Dannie: van die krijpfruit pakjes (bij lidl en aldi) voor onderweg, of een thermoskan met kokend water meenemen en zakjes cup a soup.

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Miran,dat is rot zeg :( ik heb geen huis-tuin of keukentips.Ik zweer altijd bij norit,kan niet zonder :p Maar dat zoek je niet.
    Of het invloed heeft op je ei lijkt me niet,mss weet iemand anders dat.

Nattasja,waw zo vroeg al de beeb gevoeld.Bijzonder zeg!! Daar kan je dan zo heerlijk van nagenieten he ;)
    Oei,wel voorzichtig doen hoor...komt het door te weinig eten binnen houden?

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden weer een pendel voor aug een jongen nu moet het gewoon goedkomen ;) niet een al te beste nacht gehad dit x niet vanwege me verkoudheid maar mijn mannetje was pas 2 uur vannacht thuis wist dat ie moest overwerken maar ik blijf dan onrustig of er niks erg is gebeurt toen ie naast me lag viel ik rond half3 eindelijk in slaap tot half10 toen de kindjes wakker werden:)

Mamavan3 aaah nee balen van je ongi! :(

Deel Deze Pagina