Damyar...ik weet gewoon niet zo goed de juiste woorden te vinden.Zijn die er wel? Vind het echt verschrikkelijk voor jullie!Heel erg veel sterkte damyar...
Damyar, wat een verschrikkelijk nieuws. K*t zeg. Woorden schieten te kort. Veel sterkte meid. En hopelijk kan de gym wat duidelijkheid over de oorzaak brengen. Dikke knuf
@damyar... meid wat verschrikkelijk, idd geen woorden voor. had zo gehoopt en geduimd. een hele dikke knuffel meid.
Ja idd...denk dat we er allemaal stil van zijn.Ik hang hier wel rond.Ben ondertussen aan het kijken naar positie mode en lingerie.
Ik ben er wel.... Behoorlijk misselijk en hongerig maar is niks meer in huis balen! Gisteren zijn we naar de std geweest ff meegroei bh gehaalt Daarna op terrasje gezeten zat ook een stel met een klein hondje die was nogal aggresief naar andere honden toe en er liep een grote wolfshond langs hondje sprinte ernaar toe die vrouw viel ervan vam der stoel! En die wolfshond grijpt dat kleine hondje en schudde vet hard met had beestje mannetje en ik dachten echt dat het arme beestje verscheurd zou worden me hart bonkte in me keel! Gelukkig was alles goed afgelopen maar jezus wat schrok ik me kapot! Er was hier gisteren een straatfeest ging door tot in de laate uurtjes oponze parkeerplein pffff heb niet geslapen met als gevolg beroerde dag....
Daar zijn we inderdaad even stil van, ik bedoelde er ook verder niets mee. Het was alleen zo opvallend dat ik nu maar 1 pagina hoef bij te lezen Kun je iets leuks vinden of ben je alleen lekker aan het neuzen?
Ik ben vast aan het neuzen,koop nu nog niets.Maar het is wat lastiger omdat ik een grote maat heb,zowel van kleding als bh. Dan is er niet zo heel veel keuze en wat er is dat is meestal heel duur. Maar nu heb ik iig gevonden dat bon prix ook grote maten positiemode verkoopt!Ze hebben best wel wat naar m`n zin en echt spot goedkoop Bh`s is wat lastiger,maar ook dat komt goed. Flex,ai dat klinkt niet gezellig met die hondjes.Ik zou me ook rotschrikken,arm hondje!
trotsemams ik heb cup h/i en bij hunkemoller verkopen ze betaalbaar bh's in die maten mijn voedings bh bij de jongste kwam er ook vandaan.
Mijn vakantie zit erop Ik ga naar m'n bedje toe, morgen weer aan 't werk. Voordeel daarvan is wel dat het goede afleiding is tot mijn nod. Mijn moeder (en haar man) is vrijdag terug gekomen van vakantie in Italië. Vorig jaar zijn wij mee geweest met ze, heerlijke vakantie gehad. Nu hebben zij weer een optie genomen op dezelfde stacaravan... en op de stacaravan ernaast, voor het geval wij het leuk zouden vinden om mee te gaan volgend jaar. We mogen nog tot december beslissen. En ik zou zoooo graag mee willen. Beetje lastig plannen nog, als het deze ronde raak zou zijn is de baby (raar om te noemen) 3 maanden. Dat vind ik wel acceptabel, maar jonger vind ik niet zo handig. Ook niet voor mezelf aangezien ik met geplande keizersnede zal bevallen de volgende keer. We houden de optie zeker tot december, kijken of we op vakantie kunnen volgend jaar. Mocht het zo zijn dat we niet mee kunnen hebben we in ieder geval een heeele goeie reden
Gm meiden, Vandaag weer werken... Vanmorgen al kokend boven de wc gehangen... Nu krijg ik bijna geen hap door m keel...
GM ladies, Hier al weer wakker en ready om naar werk te gaan. Zoonlief nog eventjes een ontbijtje en we kunnen weer. @Flex...oooohh ook al zo misselijk? Had je dat ook bij je vorige zwangerschapen? @Miran336...ja en dan moet je weer werken he..maar inderdaad dan blijft de testdrang een beetje weg. @Trotsemams..hihihi positie kleding ja ja je bent echt zwanger..En nog kwaaltjes of gaat het wel. Wanneer moet je voor een controleren in verband met bloeddruk en suiker? @Snow09..al getest bij 7 NOD..nu wel inhouden...wanneer mag je dan echt? Hier al weer vanavond pil nummer 4. Geen bijwerkingen tot nu toe maar dat schijnt daarna te komen. Nou gaat vriendlief wellicht weer van huis werken binnenkort dus het zit niet echt mee Heb hem dus wel verteld dat hij wellicht een keer op en neer moet rijden om te klussen... Andere ladies goede morgen maak er maar weer een mooie dag van. Zoontje is klaar met ontbijt..chop chop naar werk.. Doei
Goeiemorgen! Flex: wat vervelend zeg. Was je tijdens je andere zwangerschappen ook zo misselijk? Werk ze vandaag.
Jazz, ook lekkere school en werk drukte bij jou dus vanmorgen hihi. Ik zit even met de laptop terwijl we een broodje eten (hmm, is dat eigenlijk wel pedagogisch verantwoord ) Werk ze!
goooodmorning! ik heb ene heel druk weekend achter de rug met veel visite.. gezellig! en klussen in huis. de 1 kwam de vaatwasser aansluiting omleggen , de ander electra aansluiten.. en de kids hebben geweldig gespeeld. nu even wakker worden . kids naar school en psz en dan is het even mama tyd......