Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Surf,fijn dat jullie zo`n goed weekend hebben gehad! Vind het top om te lezen dat je blij kunt zijn voor je vriendin die zwanger is.
    Geen idee of nu alles is geweest,zo kllinkt het niet.Maar dat is puur gevoelsmatig.Mss dat het nog wel verder gaat.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb maar even de vk gebeld, die weet het vast wel... (hoop ik dan...)
    word straks of anders morgen terug gebeld.

3. jazz

jazz Niet meer actief

Awww jeetje wat erg..Voor alle drie:(

@Trotsemamav2...Goed dat hij bij is maar nu is het ook nog afwachten he. Want nu kunnen ze pas echt gaan kijken naar de impact..Heftig toch weer allemaal.

@Surf..Goed te horen dat je een leuk weekend had. Wat betreft je andere vraag kan ik je niet helpen want ik heb er geen ervaring mee. Hoop wel dat je alsnog op je eigen manier afscheid kan nemen.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee ik heb ook het gevoel dat er nog meer moet komen, al hoop ik van niet hihi

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    babyboom: jij deed toch ook pendelen? zou je dat voor me willen doen als je tijd hebt?

6. jazz

jazz Niet meer actief

@Jannie1980..En hoe was je Echo??? Ook van jou willen we uiteraard de foto zien:D...Hoop dat alles goed was..hoe vonden de kinderen het om het te zien?

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou het moment dat ik het jullie vraag en de vk bel, komt er toch weer wat op gang... ik wil het eigenlijk gewoon uiterlijk morgen kwijt, anders zit ik op mn werk en das echt niet fijn!

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ja hoor surf, stuur maar dan zal ik dat vanavond even doen.

Hier trouwens een vroege ei gehad deze ronde en menstruatie zal vannacht of morgen wel komen.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    babyboom: super! je hebt al pb ;)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat moet ik als eerste dag rekenen voor een nieuwe cyclus? de dag dat ik met vloeien begon of de dag dat ik het vruchtje verlies (als ik die kan herkennen)?

11. jazz

jazz Niet meer actief

Oh heb je al de ongi gevoelens? Toch wel weer jammer toch....:(

12. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Surf
    ik zou niet weten welke dag je als 1ste menstruatie dag moet gebruiken.

Jazz
    Ja het is altijd wel jammer, maar deze ronde vind ik het minder erg.
    Ik voel het idd al aankomen.

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @babyboom, wel een beetje balen toch, maar op naar de volgende ronde!

@surf, ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet niet hoe je moet rekenen. Wel fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.

@Jannie, balen dat je spuit zo snel uitgewerkt is. Maar ik begrijp dat je er weer een krijgt? Hopelijk werkt deze ook weer, en mss wel wat langer. Oh, en hoe was je echo????? Op welke kleur wolk zit je?????? Spannend hoor!

@Rest, tsja het wordt afgezaagd, maar ben t al weer kwijt! Sorry:)

@HIer, vandaag ff wezen shoppen. Moest beddegoed hebben voor nieuwe bed van de oudste, en ook voor peuterbedje jongste. En toen zag ik bij de Hema weer zulke leuke kleren voor de kids, dat me weer vanalles aan mn handen is blijven plakken. PPPFFF, was niet de bedoeling:)
    HEb mn bekkenband niet gebruikt, maar was mss wel verstandig geweest. Heb nu wel weer behoorlijk last! Komt mss ook doordat ik vanmorgen lang heb staan strijken. Is dan toch wat veel voor één dag volgens mij:(
    Vanavond lekker op de bank met wat lekkers. GTST begint weer en daarna komt Ford Boyard!!

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Oh, ik vergeet nog te zeggen dat mn 20wkn echo een weekje eerder is gezet, dus volgende week dinsdag. EN........... Ik heb mn man omgepraat. We gaan wel vragen of ze kunnen zien wat het wordt:D:D:D:D

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ford Boyard!? Das een eeuwigheid geleden dat ik dat zag :)

Vanavond meer, eerst naar info avond van Joey's school.

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ja, super he? Wij zijn dit jaar in de buurt van het ford op vakantie geweest. een collega had gezegd dat het neit echt de moeite was om er heen te gaan, dus zijn we niet gaan kijken. Toen we thuis kwamen zagen we opeens allemaal promo's van Ford Boyard op tv. Toen baalde ik wel een beetje dat we niet zijn gaan kijken.:(

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hé wat vervelend nou, nu moet je nog een keer op vakantie ;)

Ik herinner me nog dat we dat thuis met het hele gezin keken. En dan meeleven wanneer ze zo lang onder water moesten... leuk hoor.

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ja idd, en dan had je nog die oude man met die baard die allemaal raadsels had, ergens boven in een toren volgens mij! En die lilyputter (schrijf je dat zo?:)). Die heb ik dus in de supermarkt gezien op vakantie:D
    En op t eind is dan dat spel met die tijgers en die gouden munten:) (vroeger in ieder geval. Ben benieuwd hoe het nu is!)

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ow jaa, is ook zo! En weet je wat ik helemaal erg vind? Toen ik net even fort boyard op google opzocht stond er "na 20 jaar...."

Ik dacht: "20 jaar, zo oud ben ik nog maar net ;)"
    (dikke vette knipoog, maar wel confronterend... 20 jaar...pfff)

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA dat had ik precies zo!!!:$:$:$:$:$
    hihiihi

Deel Deze Pagina