Surf,fijn dat jullie zo`n goed weekend hebben gehad! Vind het top om te lezen dat je blij kunt zijn voor je vriendin die zwanger is. Geen idee of nu alles is geweest,zo kllinkt het niet.Maar dat is puur gevoelsmatig.Mss dat het nog wel verder gaat.
ik heb maar even de vk gebeld, die weet het vast wel... (hoop ik dan...) word straks of anders morgen terug gebeld.
Awww jeetje wat erg..Voor alle drie @Trotsemamav2...Goed dat hij bij is maar nu is het ook nog afwachten he. Want nu kunnen ze pas echt gaan kijken naar de impact..Heftig toch weer allemaal. @Surf..Goed te horen dat je een leuk weekend had. Wat betreft je andere vraag kan ik je niet helpen want ik heb er geen ervaring mee. Hoop wel dat je alsnog op je eigen manier afscheid kan nemen.
@Jannie1980..En hoe was je Echo??? Ook van jou willen we uiteraard de foto zien...Hoop dat alles goed was..hoe vonden de kinderen het om het te zien?
nou het moment dat ik het jullie vraag en de vk bel, komt er toch weer wat op gang... ik wil het eigenlijk gewoon uiterlijk morgen kwijt, anders zit ik op mn werk en das echt niet fijn!
ja hoor surf, stuur maar dan zal ik dat vanavond even doen. Hier trouwens een vroege ei gehad deze ronde en menstruatie zal vannacht of morgen wel komen.
wat moet ik als eerste dag rekenen voor een nieuwe cyclus? de dag dat ik met vloeien begon of de dag dat ik het vruchtje verlies (als ik die kan herkennen)?
Surf ik zou niet weten welke dag je als 1ste menstruatie dag moet gebruiken. Jazz Ja het is altijd wel jammer, maar deze ronde vind ik het minder erg. Ik voel het idd al aankomen.
@babyboom, wel een beetje balen toch, maar op naar de volgende ronde! @surf, ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet niet hoe je moet rekenen. Wel fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. @Jannie, balen dat je spuit zo snel uitgewerkt is. Maar ik begrijp dat je er weer een krijgt? Hopelijk werkt deze ook weer, en mss wel wat langer. Oh, en hoe was je echo????? Op welke kleur wolk zit je?????? Spannend hoor! @Rest, tsja het wordt afgezaagd, maar ben t al weer kwijt! Sorry @HIer, vandaag ff wezen shoppen. Moest beddegoed hebben voor nieuwe bed van de oudste, en ook voor peuterbedje jongste. En toen zag ik bij de Hema weer zulke leuke kleren voor de kids, dat me weer vanalles aan mn handen is blijven plakken. PPPFFF, was niet de bedoeling HEb mn bekkenband niet gebruikt, maar was mss wel verstandig geweest. Heb nu wel weer behoorlijk last! Komt mss ook doordat ik vanmorgen lang heb staan strijken. Is dan toch wat veel voor één dag volgens mij Vanavond lekker op de bank met wat lekkers. GTST begint weer en daarna komt Ford Boyard!!
Oh, ik vergeet nog te zeggen dat mn 20wkn echo een weekje eerder is gezet, dus volgende week dinsdag. EN........... Ik heb mn man omgepraat. We gaan wel vragen of ze kunnen zien wat het wordt
Ford Boyard!? Das een eeuwigheid geleden dat ik dat zag Vanavond meer, eerst naar info avond van Joey's school.
Ja, super he? Wij zijn dit jaar in de buurt van het ford op vakantie geweest. een collega had gezegd dat het neit echt de moeite was om er heen te gaan, dus zijn we niet gaan kijken. Toen we thuis kwamen zagen we opeens allemaal promo's van Ford Boyard op tv. Toen baalde ik wel een beetje dat we niet zijn gaan kijken.
Hé wat vervelend nou, nu moet je nog een keer op vakantie Ik herinner me nog dat we dat thuis met het hele gezin keken. En dan meeleven wanneer ze zo lang onder water moesten... leuk hoor.
Ja idd, en dan had je nog die oude man met die baard die allemaal raadsels had, ergens boven in een toren volgens mij! En die lilyputter (schrijf je dat zo?). Die heb ik dus in de supermarkt gezien op vakantie En op t eind is dan dat spel met die tijgers en die gouden munten (vroeger in ieder geval. Ben benieuwd hoe het nu is!)
Ow jaa, is ook zo! En weet je wat ik helemaal erg vind? Toen ik net even fort boyard op google opzocht stond er "na 20 jaar...." Ik dacht: "20 jaar, zo oud ben ik nog maar net " (dikke vette knipoog, maar wel confronterend... 20 jaar...pfff)