`Hallo dames, Weet niet goed wat te zeggen voel me niet overdreven zwanger wel misselijk 's morgens maar verder niets en dat brengt soms een twijfel met zich mee. 29 sept. de eerste afspraak en dan zien we wel verder. Surf en Damyar ik val waarschijnlijk in herhaling maar ik geef julie bij deze een digitale knuffel en julie zijn twee sterke vrouwen!!! Verder hebben we gister mijn 31ste verjaardag gevierd en het was een geslaagde dag. nu natuurlijk geen fut om alles op te ruimen want de nacht was weer eens gebroken door onze oudste die rond 01.15 bij ons het bed in kwam. Hopelijk vannacht niet weer want ons bed is er veels te klein voor!
@ Surf dikke knuff meis. Mischien wel een opluchting dat je lichaam zelf de zwangerschap afbreek >? Een curretage lijk me niet echt prettig ! @Moedervan3 Nog gefeliciteerd! ik hoop dat je kids vanacht lekker in hun bedje blijven en jij een goede nacht kan hebben ! Ford boyard nog nooit gezien. Vriendlief zei wel toen de aankondiging kwam oja leuk ! Die is dan ook 6 jaar ouder dan ik . Gaan denk ik is kijken vanavond. Pfff wou dat het vrijdag was. dan wist ik of ik ongie ben of overtijd haha !
Trouwens ik moet wel veel plassen. en slaap erg slecht en soms witte vloed ? Soms een beetje zwaar gevoel onderin mijn buik, maar geen ongiekrampen. pffffff zenuwslopend dit zeg
goedeavond dames.... ik probeer alles bij te houden met lezen. maar dat is nog knap moeilijk :s vind het zo erg dat na lang wachten er steeds weer meiden teleurstellingen te verwerken krijgen.. ik leef zo erg mee. ondanks dat je niemand hier echt "kent " ken je ze stiekem toch voor je gevoel. ik ga eventjes douchen heb me rot gepoetst , en net de vogeltjes naar buiten verjaagt. tot opa ze komt halen...
Ja, kan me voorstellen dat de dagen niet snel genoeg gaan. Mss nog een vroeg testje woensdag of donderdag?? Hoe oud ben je? (Omdat je ford Boyard niet kent, halverwege 20??) Mss heb je het al eens geschreven maar dan heb ik het gemist!
Bedankt dames voor de felicitaties! Ford beyard ken ik wel maar dacht dat het anders heette. Miran@: ga je ook naar de beurs in hardenberg eind september?
ja leuk ford boyard! ik hoorde van het weekend dat het weer kwam, ben benieuwd of ik het nog steeds zo spannend vind als toen (oe dat klinkt oud ) hier heeft de vk me nog terug gebeld vlak voor het eten. ze dacht inderdaad ook dat nog niet alles er uit kwam gezien mijn verhaal. ze was meelevend, ik ken haar ook nog van mijn vorige zwangerschappen/bevallingen, dus dat is wel erg fijn. ze zei ook dat het nu het vloeien is begonnen niet betekent dat het nu snel er uit komt, het kan ook nog steeds 2 weken duren en dan moet ik toch gewoon naar de gyn. pas als ik het gevoel heb dat alles eruit is (en dus toch met zichtbaar vruchtje en iets van een beginnende placenta) dan hoef ik daar niet meer heen... dus toch nog afwachten en hopen dat het snel (lees: morgen) komt... ik wil dooooooooor!
meiden, ff snel... krijg zo visite en moet nog eten.. kids liggen gelukkig al.. kleine is goed gekeurd, alles wat ze kon zien zag er goed uit.. we hebben een drukke dame in de buik en zitten nu dus officeel op de roze wolk!
WOEHIE, FELI Een meid. Wat leuk zeg. Nu kun je roze gaan shoppen. Super. En natuurlijk nog veel fijner dat alles in orde is!
@Jannie1980..roze wow..eerste roze toch? @moedervan3 NOg gefeliciteerd met je verjaardag @Dannie81....hihihihi man is om...hihihih heeft het je veel moeite gekost? @Surf...dan is het toch nog even afwachten. Wel fijn dat je terug gebeld ben door de vk. @Snow...wow spannend meid we duimen Verder niks. Pil 4 clomid, lees op internet dat ovutesten niet werken met clomid En was vergeten vriendlief is net klaar met zijn antibotica kuur vanwege oorinfectie...hmmmmm ik vermoed dat dit een verloren maand gaat worden Vind het allemaal maar verwarrend aan het worden. 7 jaar geleden had ik een kuur, geen tussentijdse folikel echo, geen ovutesten en geen internet.....ben wel zwanger geworden hahahahaah Sry moest echt even mijn ei kwijt.....ei kwijt, weg kwijt zaadcellen kwijt hahahahaha dat wordt niks deze maand...
Eigenlijk wil hij het ook graag weten, maar hij wil gewoon altijd wat anders dan ik (Om mij te pesten) Dus viel mee. En ben je je ei kwijt, meid das niet goed he, want een ei hoort erbij Maar als je vriend nu van de antibiotica af is, heeft het dan toch nog gevolgen voor zn zaad? Gewoon zn zak ff goed leegmaken nu, dan is ie wel weer gezond vol als ze nodig zijn
NOD-lijstje September 7 September Snowy09 (1e ronde 1 jongen 1 meid) 10 September Baby Boom (ronde 13, 2 jongens) 11 september MrsDee (ronde 4, J&M) 15 September Miran336 (ronde 3, 2 jongens)[/I] eind september (?) Jazz (ronde 4) Oktober rond 8 oktober ennasil (ronde 5 eerste kindje ) half oktober (of eerder hopelijk) Surf (ronde 1 na mk, 2 jongens) Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d Surf - 20 juni 4w3d - 3 sept 9w3d Fl3xgirl - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - sept Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - ? - ? Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -? trotsemamavan2 - 8 april 2012 - fv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Fl3xgirl - 28 april 2012 - bv - zh Moedervan3 - 3 mei 2012 - bv - thuis trotsemams - 8 mei (?) -? -? ------------------------ ik probeer het lijstje een beetje te updaten, even kijken wat er nog bij moet... heb mezelf uit het zwangeren lijstje gehaald (snik) en damyar en mijn vlindertje erbij gezet... trotsemams op roze (wat is je uitgerekende datum, bv/fv en thuis/zh?)
NOD-lijstje September 7 September Snowy09 (1e ronde 1 jongen 1 meid) 10 September Baby Boom (ronde 13, 2 jongens) 11 september MrsDee (ronde 4, J&M) 15 September Miran336 (ronde 3, 2 jongens)[/I] Bijoux ( ronde 9 , 2 jongens) eind september (?) Jazz (ronde 4) Oktober rond 8 oktober ennasil (ronde 5 eerste kindje ) half oktober (of eerder hopelijk) Surf (ronde 1 na mk, 2 jongens) Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - ? - ? Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -? trotsemamavan2 - 8 april 2012 - fv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Fl3xgirl - 28 april 2012 - bv - zh Moedervan3 - 3 mei 2012 - bv - thuis trotsemams - 8 mei (?) -? -?