*strooi veeel hcg* Kom op meiden wil jullie allemaal op roze zien!!! Hier nog steeds misselijk kan niks eten
ik ben toen ik heel slecht in mijn vel zat ook elke morge kotsmisselijk geweest en was niet eens zwanger. dan schijnt een stukje rauwe aardappel te helpen. of gember. mischien dat dat een beetje kan helpen?
Heb net binnenste vaneen broodje met pasta gegeten... Kreeg het er nauwelijks in maar tis gelukt is iig iets haha heb honger maar meer kan ik echt niet eten... Moet zo es naar de psz brengen hopelijk gaat het goed
Dank je voor de felicitaties! Ben inderdaad niet zo heel happy. Dat heeft meerdere redenen en manlief is er 1tje. Het loopt allemaal wat tegen. Auto maar weer eens stuk waarschijnlijk een rep van 300 eurie''s. Manlief had ook net bedacht dat het tijd was voor een grotere tv. En als hij wat in zijn hoofd haalt dan moet het eigenlijk direct. We kunnen niet alles tegelijk en nu is hij chagerijnig en ik had gehoopt deze "laatste'' zwangerschap eens iets extra's te doen. Maar zal er wel weer niet in zitten Hij is met hele andere dingen bezig en vraagt niet eens waarom ik moe of misselijk ben:x. Word ik best wel depri van en dan ook nog eens slecht slapen en dan de hormoontjes en stiekem een beetje onzeker of alles wel goed gaat en ........... Bah sorry voor deze lange klaagzang moest er kennelijk uit!
Wat akelig die misselijkheid steeds. Misschien eens een cracotte proberen zodat er nog iets binnenkomt.
Geeft niets moedervan3,als het je hoog zit kun je het er maar beter uitgooien.En waar kan dat beter dan hier toch. Lijkt me ook wel heel vervelend als mannetje andere prioriteiten heeft.De auto maken zal je niet onderuit kunnen,maar (onnodig begrijp ik?) een grotere tv kopen gewoon puur voor de heb lijkt me ook wat ver gaan. Die logica ontgaat mij iig ook Wanneer heb je de eerste afspraak staan? Koppie op moedervan3,knuf!!
hoi meiden gefeli voor de nieuwe zwangere. sterkte voor surf en damyar. hoop toch nu op een plakbeeb voor jullie. jeetje ben 1 week bezig geweest met alles terug te lezen. wat is er een hoop gebeurd zeg.
knuff. moedervan3.. ja. mannen.... we kunnen niet met en niet zonder ze. @nattasja welkom terug!! hoe voel je je, ook alweer bijna op de helft!!
moedervan3 , mannen he........ach hij draait vast bij zodra je straks echt "zwanger " bent...voor een man is alles pas realiteit als ze tastbaar bewijs hebben. nu dus een hele dikke buik in dit geval. ik zit nog braaf op mn wachtbankje heb wel enorme krampen sinds 2dgn. alsof ik ongesteld ben...maar dat is niet zo. en mijn baarmoeder zit vrij laag..... zou dit iets betekenen? hmmmmz wachten duurt lang....
babyboom: balen weer ongie... wel een mooie cyclus inderdaad! flex: misselijk, bah! damyar: ik hoop dat we de komende maand weer samen zwanger mogen zijn van een gezonde plakbeeb!! nattasja: welkom terug meid!! moedervan3: o wat jammer dat het nu even tegenzit, kan je er net niet bij hebben (tenminste ik niet aan het begin van een zwangerschap, zo lekker labiel enzo) ik heb net weer een pendel van babyboom gekregen voor oktober, hoop dat het al zo snel weer raak mag zijn (dan wordt het hoogstwaarschijnlijk 'made in the US' , net als Kaspertje ) had nog meer gezien waarop ik wilde reageren, maar weet het niet meer .... sorry!! hier vanochtend mijn nichtje hier gehad met 2 kindjes, zijn net weg, dus dat was erg gezellig! haar jongste is wel een rauwdouwer, net 2, maar hij valt iedereen aan, is echt opletten geblazen (knijpen, haren trekken etcetc)
snowy: tuurlijk duim ik voor je! bijoux: spannend, hopelijk iets moois in je buik! ennasil: en hoe was de homeopaat? of ging je nou morgen??
ik moet morgen beginnen met werken weer na de zomervakantie, maar eigenlijk wil ik helemaal niet... het vloeien is inmiddels best doorgezet en ik ben bang dat het vruchtje vandaag of morgen gaat komen en dat wil ik natuurlijk niet op mijn werk... dan ben ik net bezig een kindje te begeleiden, verlies ik het vruchtje en dan? ik wil het graag opvangen, maar dat kan niet echt als ik op mn werk ben... ik zit in dubio, wat zouden jullie doen, wel/niet gaan werken?
Moedervan3...mannen echt ik snap er niks meer van hoor. En inderdaad het is gewoon voor hem nog geen realiteit denk ik. En misschien denk hij wel jeetje jeetje beter koop ik nu een tv want daarna als de 3e er is kan het niet meer Maar inderdaad hoor pfffff hou je sterk en zorg voor jezelf...En gooi het er uit Bijoux ook spannend voor jou zeg..Nog 9 dagen. Al een idee wanneer je gaat testen?
@Surf...Ben je eigen baas? Kan je het veroorloven een weekje op te schuiven? En een hele andere vraag wat doe je eigenlijk voor werk? Als je het kan opschuiven misschien wel goed..Ook voor jezelf omdat je er veel waarde aan hecht.
jazz: ja ben eigen baas... kost dus wel geld om niet te werken... ik ben orthopedagoge, ik begeleid kinderen die achterlopen op school, kinderen met gedragsproblemen, ik onderzoek kinderen op intelligentie, schoolkeuze, adhd, faalangst en geef ze begeleiding hierin... erg leuk en afwisselend werk! ik moet dus wel alle ouders weer afbellen, had morgen 8 afspraken staan, donderdag 3 en vrijdag 5 ofzo... maar het zou wel wat rust geven...
jazz : ik denk dat ik wacht tot ik zeker weet dat ik overtyd ben. heb nu zo vaak te vroeg getest , en steeds weer teleurgesteld, ik verwacht mijn nod in het weekend. en de maandag moeten we met onze oudste zoon naar het ggz. hij krijgt onderzoeken nav adhd of pdd nos... hij is swerelds liefste kind. maar praat enorm veel , is erg druk , en ziet nergens gevaar in. met zijn gedrag schrikt hij veel kindjes af , waardoor hij regelmatig flink gepest word.... nu hij ook op school ellende heeft met leren etc , gaan we naar het ggz... na 7mnd wachten mogen we eindelijk de 16e komen! als dat achter de rug is , en ik nog steeds niet ongesteld ben , dan ga ik testen... en anders op naar ronde 10....
nee morge naar de homeothaat om 10 uur manlief gaat mee. vond dat ie dat wel een keer mocht doen ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft.
@bijoux Spannend dus...ook voor jou draaien de duimen... Mijn zoontje zit ook in de onderzoekfase..Je hoort het wel steeds meer...Die van mij is ook heeeeel lief. We gaan nu observaties beginnen op school (IQ/ADD/PDD_NOS etc) en DCD/Dyspraxie observatie behandeling dmv fysio en ergotherapie. Maar hij blijft altijd nog mijn lieverd...Ik zelf werk ook heel veel met hem dmv verschillende boeken over boos worden, faalangst etc. Het heeft ons veel dichter bij elkaar gebracht. Wel prettig dan ze dan eindelijk met onderzoeken beginnen he...Want dan kan je zelf ook beter begeleiden waarom de ggz en niet via school? @Surf...Ik denk wel dat als je het verhaal eerlijk vertel de ouders het zullen begrijpen als je het wil vertellen natuurlijk. Wat zegt manlief? En wat zegt je gevoel? Oh klinkt inderdaad leuk werk...Als je bij mij in de buurt zou wonen zou ik zo dus met mijn zoontje langs kunnen komen Ken jij de nino boeken? Ik vind ze helemaal top en hebben mij onwijs geholpen en nog steeds. @ennasil..ben ook benieuwd wat homop. zegt..en dat vriendlief mee gaat goed zoooo.