Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Even ego en kort .

Nog geen bloed te bekennen .Witte afscheiding word steeds meer.
    Heb sinds gisteravond ook zere brandende borsten. Een soort stuwing gevoel.

En ondanks al deze symptonen . Had ik net een Negatieve test .

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hé meis, wat jammer zeg! Heb je altijd een regelmatige cyclus?

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

En dan staat je huis op funda :D hihi, spannend!

4. jazz

jazz Niet meer actief

@snow...echt jammer...maar nog geen ongi dus?

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @snow balen meid, kan het zijn dat je te vroeg hebt getest?

@ oh zwangeren gefeliciteerd natuurlijk, gisteren helemaal vergeten bij te zetten....maar vergeet de laatste tijd wel meer.....hormonen, wordt een tijd dat die weg gaan.......blijf heen en weer lopen op school omdat ik weer eens niet weet waar wat gelegd te hebben....

@jazz zullen we dan maar samen voor volgende maand gaan???? Zullen we met zijn allen voor volgende maand gaan?

@wij gaan ook langzamerhand weer beginnen nu, jongste is bijna negemaanden.

@mamavan3 naaimachine....pfff.....7 mnd geleden ook een. Gekocht maar kom er niet aan toe.

@trotse

6. jazz

jazz Niet meer actief

Inderdaad spannend...Ben benieuwd wanneer je de 1e bezichtiging heb:D

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden ff snel hoor ben beroerd...

Ik heb net de ha gebeld voor medicijnen vanaf 4 uur kan ik e ophalen

8. jazz

jazz Niet meer actief

Hoi, ik vroeg me inderdaad al af hoe het met je ging..Ook al zo misselijk jeetje meid:(..Ik hoop dat de medicijnen aanslaan;)

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    snowy: balen zeg! maar ja, geen bloed geeft moed, toch?

@flex: o wat vervelend! hopelijk helpen de meds!

@miran: spannend! hopelijk melden zich snel geïnteresseerden!

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoi meiden,

Even een teken van leven ;)
    Ben nog steeds zooooooo beroerd. De medicijnen helpen niet, dus nu moet ik de tijd maar 'uitzingen'. Je wordt er bijna wanhopig van. Ik kan slecht lezen omdat ik daar nog beroerder van word. Vandaar dat ik hier wat minder te vinden ben.
    Dus alles teruglezen.....dat komt hopelijk nog een keer!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oooo smile wat naar! heel veel sterkte!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Best gek ben eigenlijk niet misselijk meer kan gewoon eten wel met mate doe ook rustig aan mij hoor je niet klagen als de rest van de weken ook o gaat haha wel extreem zware ogen... En dat terwijl ik slaap als een roosje! Met de meds wordt ik strax nog vermoeiender maar alles beter dan elke keer weer boven die pot hangen! Moet strax es naar de andere school brengen (3e dagdeel) en dan leg ik kay op bed heb ik lekker rust ;) helaas kan ik niet gaan slapen want wordt ik beroerd wakker...

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Smile wat vervelend he die misselijkheid! Heb je de ha al gevraagt voor andere meds?

14. jazz

jazz Niet meer actief

Nog 3 weken dan toch nog. Ze zeggen toch altijd na 12 weken gaat het beter qua misselijkheid..Hoop het echt voor je...:(

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jammer dat je test nega was,maar op zich wil dat nog niet zoveel zeggen toch ;)

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Balen smile,ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!

17. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey dames,

even een dikke digitale knuff voor jullie, want jeetje!! het zit jullie niet mee..
    @surf, goed dat je voor jezelf kiest! het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als je nog een made in usa baby krijgt. ik ga er voor duimen in ieder geval.

@smile en fl3x, wat vervelend dat jullie zo ziek zijn, hopelijk is het met 12 weken over en kan je gaan genieten.. maarrrrrr.... je krijgt er iets moois voor terug.

@snowy, balen meid een negatieve test!! hoe is normaal je cyclus, wel regelmatig?? maar zolang er geen bloed is kan het nog.. ik duim.

@ennasil, succes bij de homeopaat.

@moedervan3, lucht lekker je hart. daar zijn we voor.. die hormonen doen toch al genoeg met ons.

@mamavanjordy, over borstvoeding, sowieso heb ik geen goede tepels voor borstvoeding :). en bij de eerste was het nogal een traumatische ervaring geworden mede door de kraam. ze zei telkens, ja ik snap dat het niet lukt met zo'n gestresste moeder en blablabla.. begeleiding gaf ze me ook niet. mijn zoon bleek achteraf geen zuigreflex te hebben of in ieder geval hij kon niet zuigen. hij kreeg het ook niet uit de fles dus kreeg een fles met een groot gat (later dan) daarvoor heeft hij fingerfeeding gehad. door alle stress en vermoeidheid, omdat ik dag en nacht om de2 uur moest kolfen, voeden en verschonen, waardoor ik dus maar een half uur de tijd had om te slapen begon ik een beetje in de postnatale depressie te zakken en dit was ook niet bevorderlijk om het zo maar te zeggen. mijn kraamtijd van mijn eerste beschrijf ik voornamelijk als k*t, als ik het zo mag zeggen.
    omdat ik hele zware BI en symfysiolyse heb gehad, en ik nog fysio had, zei de fysio achteraf dat het voor mijn herstel beter is geweest dat ik was gestopt (ik ws toen al gestopt, want hij mag het niet adviseren) zodat sneller alles weer normaal was, (na 1 jaar) bij de tweede als ik er aan dacht werd ik al gek, dus ben ik er niet eens aan begonnen. zij had echter een heel goed zuigreflex achteraf dus nu heb ik zoiets van ik had het misschien moeten proberen, zeker omdat mijn dochter een koemelkallergie bleek te hebben en ze heeft een immuunstoornis. dus nog meer redenene om het te geven.
    daarom heb ik nu zoiets ik wil het gewoon proberen, meemaken op een goede manier. als het niet lukt sta ik nu ook sterker in mijn schoenen dan toen, dan stop ik. mijn kids zijn al groot en kunnen veel zelf, dus dat ik langer met krukken moet lopen is nu minder belastend, dan maar langer ziektewet, denk ik dan. maar mocht ik merken dat mijn bekken echt te slecht herstellen en er blijvende schade kan optreden. (omdat het nu al nooit meer helemaal weg is gegaan.) dan ga ik er toch voor dat de hormonen uit mijn lijf gaan. buiten dat weet ik natuurlijk niet of het nu wel lukt met mijn tepels enzo.. maar ik zou het zo graag een keer mee willen maken..

pff sorry voor de lange tekst en ego..

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik las ergens over een beurs in Hardenberg.Dat is wel ver weg vanaf hier.Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de 9 maanden beurs is,lijkt me op zich wel leuk om een keer naartoe te gaan.

Op zich voel ik me nu wel wat fitter,op wat kwaaltjes na.Heb vooral `s nachts veel last.Ik kan amper op m`n rechter zij slapen omdat ik dan steken rechts onderin krijg (dat is toch gek of niet?beeb zit toch in het midden?)... en op m`n linker zij gaat niet omdat linkerboob enorm gevoelig is.
    Vandaag over 2 weken een echo,ik hoop dat het snel zover is want ik ben best onzeker nu ;)

19. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    9 maanden beurs is samen met de hhbeurs en meestal volgens mij in februari maart.

de jongegezinnenbeurs is in november of is dat de beurs waar jullie het over hebben??

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooh snowy lees net van je nega test wat balen maaarrrrr geen bloed geeft moed!

Deel Deze Pagina