Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heb ze even opgezocht:
    De negen maanden beurs in de rai Amsterdam is van 22 tm 26 feb 2012

De jonge gezinnen beurs is 3-4-5-6 November 2011 jaarbeurs Utrecht

Is er iemand ooit bij de Jonge gezinnen beurs geweest?Ik zelf nog nooit,ben benieuwd of dat de moeite is.
    De 9 maanden beurs ben ik wel geweest,maar dat was na de zwangerschappen :p

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Smile; wat ontzettend naar dat je zo misselijk bent. Hopelijk kun je na 12 weken zwangerschap weer een beetje functioneren.

Flex: joh, nu al zo misselijk. Hopelijk helpt de medicatie en voel je je snel iets beter.

Ga zo mijn zoon even van school halen, sjonge het werkende en schoolgaande leventje is weer begonnen... even wennen ;)

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Miran is geen verrassing wist het gewoon!

Ik zei tegen mijn man vorige week ooh bijna 6 weken wordt ik weer ziek... En het blijkt wel weer pfff kan de klok erop gelijk zetten! Gelukkig gaat vandaag echt heel goed het 2 broodjes gegeten! Evengoed haal ik de medicijnen wel want morgen kan het zo weer misgaan of mssn strax al...

Hoop we dt het droog bijft moet strax een eindje fietsen naar de psz!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan het geen bandenpijn zijn???

Iedereen die zo misselijk is sterkte, zou het per zwangerschap erger worden ofzo....veel meiden die hier last van hebben.
    Sterkte.....tis voor een goed doel!

Hier gaat het wat beter......hoewel je altijd wacht op de volgende aanval.....

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Gezinnenbeurs op zich wel leuk om een keer te gaan maar is allemaal wel een beetje van hetzelfde vind ik persoonlijk.
    Maar altijd leuk, nu kan je nog gaan, ik ga zeker weten ook dit jaar als ik zwanger mag zijn.....

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Miran ja dan wordt je als het ware weer geleefd he van dagdeel naar dagdeel........

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Je zou denken dat na 2 zwangerschappen je lichaam wel gewent moet zijn aan het hcg hormoon haha helaas.... Is nog even afwachten hoe deze weken verder gaan maar als het is zoals vamdaag teken ik ervoor!

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

meiden ik heb nog niet bijgelezen.

@ homeotphaat. zij denkt dat mijn menstruatie zo van slag is door in het verleden slecht verwerkte emoties opkroppingen etc. en dat ik eerst dat moet gaan verwerken en dan mijn cyclus waarschijnlijk beter op gang komt. ze geeft geen middelen voor mijn cyclus. wel voor mijn blokades.
    om eerlijk te zijn weet ik nu nog niet waar ik aan toe ben.
    als ik alles vanuit het verleden nog moet gaan verwerken dan gaat dat wel een jarenplan worden:(
    kortom weet ik niet of mijn gevoel het hier mee eens is.
    ik geef het maar een kans en wacht het af. ze stuurt de middelen op dan kan ik er volgende week mee beginnen.

helaas voel ik me er niet beter door om met me neus op de feiten gedrukt te worden!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Net in het ziekenhuis geweest. Ik kreeg nog een echo en er was nog niets gaande… Het zat nog precies hetzelfde als vorige week. Volgens mij verwacht de gyn ook niet dat het nog vanzelf gaat komen. Hij stelde voor om het morgen meteen te curetteren, maar daar schrok ik van en dat wilde ik niet… Ik wil nog steeds liever dat het vanzelf komt, dus wil het nog een kans geven. Ik word uiterlijk morgen terug gebeld voor een afspraak.

Ik moest ook het bloedgehalte laten meten, maar ik wist niet precies welk bloedgehalte dan, en ik was het vergeten te vragen, dus bij de assistent zaten we een beetje te gissen naar wat dat kon zijn, ik dacht misschien hcg, zij dacht hb. Toen vroeg ze nog of ik moe was ofzo, en toen stelde ze voor om (buiten medeweten van de arts, want die geloven er niet echt in ofzo) B12 te laten prikken. Het ging een beetje gek en ik weet ook niet meer hoe we daar precies op kwamen… Maar goed, meteen bloed geprikt en ik kan vrijdag bellen voor de uitslag.

Ook moet ik vrijdag naar de anesthesist alvast om te meten en te wegen enzo (ga ik alleen heen hoor).

Dat B12 hoor je nu echt steeds vaker, ik weet ook niet hoe zij er nou bij kwam, en ze zei ook 'ik ga nu wel buiten mn boekje' en 'laat ik nou even stout doen en het gewoon aanvinken'. Ik snap er niets van maar goed. Oja, volgens mij zei zij dat ze hb gingen testen en toen zei mn vader (die was mee) dat ik ook wel moe was, en toen zei ik dat mn hb altijd goed was ook al was ik doodmoe. maar goed doet er verder niet toe (ik denk overigens dat mn b12 wel goed is, want daar kan je heel veel klachten van krijgen en dat heb ik allemaal niet volgens mij...) nou ja we weten het vrijdag.

@ennasil: hmm ben je eigenlijk nog niet veel opgeschoten inderdaad! balen! ben benieuwd of de middeltjes tegen je blokkades dan mssn iets gaan helpen...

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja had nog gevraagd om cytotec, maar daar had hij geen goede ervaringen mee (helemaal omdat het bij mij al zo lang 'vast' zit), dat het niet volledig eruit kwam enzo. hij zei dat het wel kon als ik pas net zwanger was geweest zeg maar...

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik dacht ook aan bandenpijn,dat heb ik denk ik ook.Maar dat is meer een spierpijn gevoel.Dit zijn van die gemene steken,beetje eisprong steken :(

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is het denk ik ook,veel van hetzelfde.Voor mij is het wel al jaren geleden en toen was ik niet eens zwanger.
    Denk wel dat ik wil gaan,iig naar de jonge gezinnen beurs.

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat zal wel zwaar op je dak komen zo.Maar het ene hoeft het andere toch niet uit te sluiten?Je zou toch kunnen gaan beginnen om het verleden te verwerken en daarnaast proberen zwanger te worden.Mss is het wel een jarenplan voor je alles hebt verwerkt,maar geen jarenplan tot je cylcus weer oke is en je zwanger wordt.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    denk trouwens dat ik mn banner maar moet aanpassen na de curettage. ik had nog precies dezelfde echo als vorige week, dus ik ben eigenlijk nog zwanger, weliswaar van een vruchtje dat niet groeit, maar toch...
    dus nog niet op dag 5 vandaag, maar nog 10 weken zwanger...

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik hoop dat het niet nodig is dat je alsnog gecurreteerd moet worden surf.En fijn dat ze toch ook op b12 heeft geprikt,is toch ook een kleine moeten toch.

16. jazz

jazz Niet meer actief

@Ennasil...hmmmm weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet denken hoor. Ja het kan een effect hebben maar zo groot?
    Ik zou ook net als trotsemams zegt beiden gewoon lekker doen. De middeltjes zijn kruiden etc dus kan geen kwaad. En dan kan je ook nog tarwekiem/teunisbloemolie/etos zwanger worden pillen (hebben monniks peper) gebruiken, je kan naar een andere gaan....Lekker op je gevoel afgaan meid..vrouwelijk intuitie die hebben we niet voor niks....
    Wat zei je vriend?

@Surf...oh dat is inderdaad schrikken dan..En vind het wel goed hoor dat je ook op B12 getest wordt....en als een verpleegster zo meedenkt helemaal. Ik hoop dat je het als nog gewoon op de natuurlijke manier een plekje kan geven.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf hoop voor je dat het snel uit zichzelf komt! Dikke knuffel als ik je ergens mee kan helpen geef je wel een gil he?

@hier net es naar school gebracht ff naar kruidvat geweest kauwgom halen snak ik al dagen na als je misselijk bent hou je zo'n raar zure smaak ik je mond en daarvan wordt ik nog misselijker en moet ik spugen dus hoop dt de kauwgom me beetje erdoorheen trekt hihi,

Ben echt super moe wordt laat wakker half 9 en sta op doe de kids en ga naar beneden zodra ik ga zitten om te ontbijten begint het al is toch nie normaal? Hoe moet het wel niet zijn strax met die meds volgens mij kom ik dan helemaal me bed nie meer uit :p

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

Surf snap wel waarom je het zelf wilt komen, maar zelf vond ik het wachten echt zo verschrikkelijk. Ben nu twee keer gecurreteerd geweest en moet zeggen dat het mij heel erg mee viel al blijft het wel heel erg verdrietig. Eerste keer onder volledige narcose en de laatste keer alleen een roesje. Dag van je curretage is je eerste dag van de nieuwe cyclus. Misschien hebben ze idd je Hcg getest, ondanks dat het vruchtje niet levensvatbaar is kan je lichaam nog wel denken dat het zwanger is en nog HCG aanmaken, al stabiliseert deze rond de 10 wk
    Surf weet je nog dat we beide de vorige keer een miskraam hadden gehad en toen beide weer zwanger en twee dagen na elkaar zijn bevallen en nu hebben we dat weer. We gaan gewoon weer samen zwanger worden. Mij lijkt me dat wel wat.
    Knuffel voor jou, want het is gewoon megaverdrietig

Helaas weet ik ook maar al te goed hoe beroerd je kan zijn van je zwangerschap en meiden die allemaal zo misselijk zijn, heel veel sterkte en hopelijk wordt het snel beter.

Ennasil: zelf ben ik niet zo van de homeopatie, maar je hoort vaker dat het wel helpt, dus misschien helpt het wel tegen die blokkaddes.

Bloeden is hier helemaal over en vanavond wil ik nog even een testje doen en ondertussen willen we gewoon doorklussen en we zien wel wat de gyn volgende week zegt.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    flex: hier ook gesloopt hoor!
    kaspertje was vanochtend om 5.45 uur wakker, maar ben pas om 8.15 uur naar beneden gegaan met ze, ze scharrelen altijd wel lekker om het bed, btje tv kijken enzo, maar ik kon gewoon niet eerder mijn ogen openhouden. zie er echt uit als een verlopen snotlap...

hopelijk voel je je snel beter!!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @damyar: ja inderdaad, daarom zei ik al, gewoon deze maand samen op roze (of in oktober, maar later niet haha) en dan 2 plakkerds!

ik krijg trouwens volledige narcose, hoef ik niet die geluiden te horen, dat lijkt me zo naar!

Deel Deze Pagina